Via Dolorosa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Україна
Ja kaiken huipuksi Timo Saarikoski valmentaa Chamonixia. Viime kausi oli Sapelle ilmeisesti välivuosi.
Saarikosken aktiiviset valmennusvuodetkin ovat kyllä olleet enemmän taikka vähemmän välivuosia.
Ja kaiken huipuksi Timo Saarikoski valmentaa Chamonixia. Viime kausi oli Sapelle ilmeisesti välivuosi.
Ei ollut aiemmilta kausilta oikein minkäänlaista kuvaa tästä "teidän" Krejcikistä, mutta onhan aika huikea pelimies. Heittämällä Kärppien paras pakki CHL- ja preseason peleissä. En tiedä onko Raumalla isketty miehelle mottipäistä eteen, mutta ainakin olisi kannattanut. Harvassa on näin virheettömät ja pelitaitavat pelaajat Liigassa.
Lukko halusi pitää, mutta ei riittänyt vissiin paalu enää sitten. Ja toki Kreijcik varmaan myös halusi Ouluun, kun menestystä sieltä voi odottaa. Helvetin hyvä pelaaja Liigaan ainakin on kyseessä ja jos ei Oulussa joudu ihan sitä 25 min/peli pelaamaan, saattaa homma olla tehokkaampaa myös hyökkäyssuuntaan kuin Lukossa.Ei ollut aiemmilta kausilta oikein minkäänlaista kuvaa tästä "teidän" Krejcikistä, mutta onhan aika huikea pelimies. Heittämällä Kärppien paras pakki CHL- ja preseason peleissä. En tiedä onko Raumalla isketty miehelle mottipäistä eteen, mutta ainakin olisi kannattanut. Harvassa on näin virheettömät ja pelitaitavat pelaajat Liigassa.
Peter Tiivola tuuletteli tänään hienosti maalia Raumam Boikien edessä. Yli kaksi kautta jouduttiin tätäkin filmaavaa säkkiä katsomaan sinikeltaisissa. Ei ole muuten sattumaa, että viimeisen neljän vuoden aikana kolme kertaa Tiivolan joukkue on kokenut jonkin näköisen katastrofin (Bluesin konkurssi, Vuoren kausi ja Ässien viime kausi). Paska pelaaja, joka korjailee tilastojaan, kun paremmat myydään edestä pois.
Jep, antaa heidän nyt rauhassa nyyhkytellä. Varmasti ottaa koville. :)Tappio ottaa päähän ja niin poispäin, mutta että oikein Ässien näköinen... en nyt ihan allekirjoita tätä, mutta kiva mielipide.
Tiivola ajoi Bluesin konkurssiin.. melkoinen väite :)Ei ole muuten sattumaa, että viimeisen neljän vuoden aikana kolme kertaa Tiivolan joukkue on kokenut jonkin näköisen katastrofin (Bluesin konkurssi)
Tiivola näyttää päässeen ihon alle aika komiasti. Näitkö painajaisia Tiivolasta?Toivon tälle jääkiekkoilijan irvikuvalle lämmintä vastaanottoa seuraavassa paikallisessa yleisöltä. Tosin taklata tätä fyysistä sentteriä ei voi, sillä raukka saattaisi kuolla siihen.
Tiivola näyttää päässeen ihon alle aika komiasti. Näitkö painajaisia Tiivolasta?
Tappio ottaa päähän ja niin poispäin, mutta että oikein Ässien näköinen... en nyt ihan allekirjoita tätä, mutta kiva mielipide.
Kyllä näin. Painajaisessa Tiivola veti Lukon pelipaidan ylleen 10-vuoden sopimuksella ja kaatuili kun vastustaja puhalsi häntä kohti.
Kyllä @Punamusta on yksi niistä Ässien kannattajista, jotka eivät päätä auo eikä trollaille, edes meille toisin kuin esimerkiksi nimimerkki josta tulee mieleen suuren lafkan donitsit. Uskon siis vilpittömyyteen ja portsarina voin laskea hänet meidän baariin sisään, uskoen ettei hän aiheuta ylimääräisiä tilanteita. Toki voi olla, että vetää myös Norman Batesin kaksoiselämän roolia hyvin, mutta ei minulla ole hänestä pahaa sanottavaa. Päinvastoin.
En ole valitettavasti edes yllättynyt, että vastauksesi oli vaihteeksi tämäntasoinen. Viestini ei ollut vittuilua, vaan enemmänkin piikittelyä. Meikä ei harrasta vittuilua, maksimissaan piikittelen. Sinulla on sitten jostain syystä tarve patistaa minua pois täältä teidän osiostanne, vieläpä mainitsemalla aiheen jota harrastan. Mistäs muuten tiedät että kirjoitan runoja... olen hieman yllättynyt, ajattelin ettei meikäläisen kommentointi palstalla kiinnostaisi sinua ollenkaan.
Totta kai voisin jättää osionne lukematta, mutta en jätä. Puhtaasti siitä syystä, että tykkään lukea niin Ässien, teidän kuin kaikkien muidenkin jengien osioita. Sille en mahda mitään, jos se sattuu ärsyttämään jotakuta. Suosittelisin kuitenkin olemaan ärsyyntymättä minusta. Nytkin lainasit kolmesta tänne yöllä kirjoittaneesta Ässä-fanista juuri minua. Kiintoisaa. Jos tunnet minua kohtaan minkäänlaista inhoa pelkästään sen vuoksi että pidän Ässistä, pyytäisin hölläämään pipoa. Osaan käyttäytyä ja voin kommentoida mielelläni ihan minne vaan. Turhaa tehdä tässä jotain vihulaissuhteita.
Sä teet hyvää duunia maajoukkueosioissa, mutta täällä SM-liigapuolella olet rehellisesti sanottuna kaikkein ärsyttävin ja vittuilevin raumalainen. En pitäisi tuota kovinkaan kehuttavana saavutuksena, mutta itse olet valinnut tyylisi, joten minkäs teen.
Tämä olkoon viimeinen viestini tämän asian osalta. Näköjään nyt pidät itseäsi, jotenkin parempana käyttäjänä kuin minua. Jos haluat tietää syyn miksi olen tällä palstalla niin voin kertoa. Olen pelannut pitkään jääkiekkoa enkä missään mutasarjoissa, vaan sarjoissa joita täälläkin seurataan. Monet kerrat minun oikea nimeni on pyörinyt joissain ketjuissa, mutta ei siitä sen enempää. Ajattelin tunnuksia tehdessäni, että voisin tuoda palstalle rutkasti näkemyksiä, jota olen pelatessani haalinut mukaani. Sanotaanko näin, että olen päässyt näkemään tavalla tai toisella aika läheltä ammattilaisuutta ja tiedän ammattijääkiekkoilusta aika paljon.
Ei minulla sinua tai ketään muutakaan vastaan ole mitään henkilökohtaista täällä palstalla, mutta välillä on mukava niin kentällä kuin palstallakin vähän vääntää vastapuolen kanssa kättä ja väitellä. Olen muuten oikeassakin elämässä onnistunut tekemään Ässien verkkoon maaleja. En tosin voi kertoa missä sarjassa. Itsekkin kentällä pelatessani olen aina ollut kova trash talkkaaja ja fyysinen pelote. Se rooli välillä eksyy tänne jatkiksenkin puolelle :D. Ja mitä sinun runoihin tulee niin huvin vuoksi jonain pelipäivänä luin niitä ja sain ylimääräistä sytykettä illan koitoksiin.
Ketjun aiheeseen liittyen: Joose Antonen teki tänään kauden ensimmäisen maalinsa Lukon verkkoon.
Eero Elokin silloin tuuletteli hattutemppua patapaidassa Lukon fanikatsomon edessä. Nopeasti nämäkin unohtuu, kun kyseinen pelaaja pelaa omassa suosikkijoukkueessa..Olipa sitten minkä tahansa joukkueen fani tai mitä tahansa mieltä kenestä tahansa pelaajasta niin minusta aika lapsellista tuuletella entisen seuransa kannattajien edessä. No pitäähän sitä Tiivolan ottaa kaikki ilo irti vähäisistä tekemistään maaleistaan, mutta onhan tuo nyt ihan vitun lapsellista meininkiä.