psychodad kirjoitti:Tuo olisi jotain aivan uskomatonta. Noronen on saatanan hyvällä liksalla venäjällä, ja ainakin alkukaudesta oli käsittääkseni ollut erittäin hyvä.
Mutta kyllä kusen hunajaa ja teetän 500kpl mestaruuslippiksiä jos Noronen tulisi. En vain usko että tarvitsee, valitettavasti.
Ei vaan oikein jaksa innostua mistään. :o)Korinekki kirjoitti:Ihan hyvältä?
35 Noronen, Mika 10 0+1 20 597:14 2,01psychodad kirjoitti:Tuo olisi jotain aivan uskomatonta. Noronen on saatanan hyvällä liksalla venäjällä, ja ainakin alkukaudesta oli käsittääkseni ollut erittäin hyvä.
psychodad kirjoitti:No, Myllyniemi tai Lassila parantaisi tilannettamme, jos Korhonen pysyy. Häkkisestä on pakko päästä eroon.
Jukan takahiukset kirjoitti:Itselläni on sellainen kutina, että Lukko on kyllä jollain tavalla aktiivisena siirtomarkkinoilla (jotain huhua kuullut olen).
Ne huhut joita itse olen kuullut, liittyvät lähinnä pakkiosastoon. Nimiä ei tässä vaiheessa minullekaan kerrottu, jos ketään on edes tullakseen. Vaikuttaa vaan siltä, ettei tsekkipakkien asema joukkueessa ainakaan pelillisesti päätä huimaa.Korinekki kirjoitti:Millaista huhua olet kuullut? Nimiä?
Siinä mielessä Lukolla on hyvä tilanne, että ykkös-kakkosketjun miehiä ei tarvitsi metsästää. Lähinnä täydennystä ja kilpailua pelipaikoista. Tosin jos ulkoa mies tulee, niin varmastikin on mies jolle tarvetta on.
Jukan takahiukset kirjoitti:Ne huhut joita itse olen kuullut, liittyvät lähinnä pakkiosastoon. Nimiä ei tässä vaiheessa minullekaan kerrottu, jos ketään on edes tullakseen. Vaikuttaa vaan siltä, ettei tsekkipakkien asema joukkueessa ainakaan pelillisesti päätä huimaa.
No Platil on potentiaaliaan jo näyttänytkin, mutta ollut kumman vaisu silti. Siinä olet oikeassa, ettei Platilia kannattaisi Strakan kustannuksella potkia pihalle, mutta pelillisesti ei mies ole ollut korvaamaton. Platil taistelee parhaimmillaan joukkueen eteen, mutta tasaisuutta pitäisi miehen otteisiin saada. Parannusta pitää kyllä tulla.Boris kirjoitti:Jyrki Välivaara ja Tomi Pettinen olisivat saatavilla, mutta ilmeisesti verotusteknillisistä syistä kumpikaan ei palaa Suomeen. Näin isot pojat kertoivat. Kumpainenkin olisi kyllä tuohon Lukon nykypakistoon vahvistus, kahden vuoden takaisen Pettisen tasoista puolustajaa ei kettupaidassa tuon jälkeen ole nähty.
Hunkesin otteet eivät kyllä vakuuta, mutta Platilin pitäisin - tyhmistä jäähyistä huolimatta. Jo pelkästään Strakan viihtymisen vuoksi, ja kyllä ihan pelillisten juttujenkin takia. Ei kaveri ainakaan missään tapauksessa huonommin ole pelannut kuin Hunkes, Viitanen tai Martikainen.
Jukan takahiukset kirjoitti:Ne huhut joita itse olen kuullut, liittyvät lähinnä pakkiosastoon.
psychodad kirjoitti:En minäkään Platilia ensimmäisenä olisi pistämässä pihalle, ei hän eiliseen tappioon ainakaan syyllinen ole. Viitanen on vielä hivenen pihalla, en tiedä sitten miksi mutta ehkä se on sijoittumisesta kiinni, ei oikein tunnu aina tietävän että missä pitäisi olla ja mitä tehdä. Toki se voi näyttää siltä myös jos pakkipari ei tiedä mitä pitäisi tehdä.
Lukko voisi tosiaan Pettistä kysellä, todella hyvästä pakista on kuitenkin kysymys, olisi tämän hetken liigassa varmasti top10 pakkeja jos vaan lähellekään samaa tasoa on kuin viimeksi lukossa pelatessaan.
Levonen kirjoitti:Ollaanko Hannukselle hakemassa uutta seuraa vai miksei mahdu kokoonpanoon? Jos pelaaja onnistui Ässissä Toivolan aikaan pääsemään valmentajan epäsuosioon niin sieltä ei enää yleensä noustu. Esimerkkinä mainittakoon vaikka Samu Wesslin.
Pete91 kirjoitti:Hannus taitaa mennä Kalpaan, Jyppiin tai Ilvekseen
Jos sentteriä haetaan niin kalpan Ville Hämäläinen vois olla hyvä valinta
Se olisi paras valinta jos Hannus Kalpaan lähtee.friikki kirjoitti:Mistäs tämmöisen V.H:n repäisit?
Ei kai se välttämättä suoraa vaihtokauppaa tarkoita, jos Hannus johonkin lähtee. Voi niitä pelaajia muualtakin tulla.Pete91 kirjoitti:Se olisi paras valinta jos Hannus Kalpaan lähtee.
Jos taas Hannus lähtee Jyppiin niin en usko että Jyp luopuu Hytösestä tai Vänttisestä ja taas Piispanen olisi aivan älytön valinta. Joten Jypistä tulisi aika varmaan laituri mutta en oikein tiedä kuka.
Sitten on vielä Ipa. Ipasta myös mielummin Laituri kuin sentterin.
Peltolasta Ipa ei luovu ja Huhtala olisi yhtä huono valinta kuin Piispanen
Niin voi mutta vapailla markkinoilla ei välttämättä ole sm-liiga tason suomalaisiaLukkoUkko79 kirjoitti:Voi niitä pelaajia muualtakin tulla.
Radek kirjoitti:Alkakaas pikkuhiljaa valmistautua siihen, että Hannus lähtee Nykäskylään ja vaihdossa tulee Tero Koponen.
Tibexe kirjoitti:Jonkinverran taaloja pitää myös liikkua Lukon suuntaan, eihän tuossa vaihdossa ole muuten mitään järkeä.