Metalwarrior kirjoitti:Yhden huhun olen kuullut, mikä toivottavasti ei pidä paikkaansa. Eli Tomas Duba.
Älä pelkää! Kyllä Lukon johtoryhmältä tämmöistä kyllä voisi jopa odottaa ihan vakavastikin...Korinekki kirjoitti:Jos Tomas Duba hankitaan tässä tilanteessa Lukkoon, niin ei voi kuin nauraa. Sen lisäksi, että mies on maalivahtina Korhosta huonompi, mies on vielä ulkomaalainen. Ei kai nyt sentään tätä?
friikki kirjoitti:Toivotaan että ystävämme Metallisoturi on vain herännyt yöllä pahaan uneen.
kapa76 kirjoitti:Viime tiistaina oli tehty kauppoja Porin jäähallin katsomossa (Ei kotijoukkueen toimesta). Näin kirjoitti eräs hyvin asioista tietävä nimimerkki. Sopisi hyvin kuvaan, tuohon Lukon tilanteeseen. Onkohan Lukon uusi maalivahti Tomas Duba ?
Taustailija kirjoitti:Korviini kantautuneen huhun mukaan, kyseessä suomalainen maalivahti, joka on pelannut alkukauden ulkomailla.
Taustailija kirjoitti:Sellaista huhua kuului, että tänään on tiedotustilaisuus uudesta maalivahdista.
Taustailija kirjoitti:Toivotaan, ettei kyseessä ole Duba.
Korviini kantautuneen huhun mukaan, kyseessä suomalainen maalivahti, joka on pelannut alkukauden ulkomailla.
Boris kirjoitti:Jere Myllyniemi?
Boris kirjoitti:Jere Myllyniemi?
Mark Fox kirjoitti:Toivottavasti se suomalainen on pelannut Venäjällä alkukauden. Noronen ja Vehanen kelpaisivat kumpikin.
Jep. Häkkisen riman alta on aika vaikea mennä.Korinekki kirjoitti:No. Olkoon uusi mies kuka tahansa, niin huonommaksi maalivahtipeli ei mene.
Oikea maalivahti napsii nuo helpot, ja torjuu noita pahoja tilanteita siihen päälle hyvällä prosentilla. Kyllä Toivola tuossa nyt lohduttelee Häkää ihan turhaan. Se Tepsin kolmannen maalin lepakko oli kyllä sen luokan moka että hirvittää... ja vielä pari minuuttia siitä kun palloseura oli kuitannut johtoon.Toivola UR:ssa kirjoitti:Häkkiseltä pääsi kieltämättä pari aika helppoa maalia, mutta vastaavasti hän torjui muutaman pahan tilanteen, mm. Kai Nurmisen läpiajon
T#11 kirjoitti:Itse kuulin aika vahvasta lähteestä että uusi maalivahti olisin Mika Noronen ja että samalla Korhonen olisi myyty muualle.
Noronen kuullostaa ihan hyvältä.T#11 kirjoitti:Itse kuulin aika vahvasta lähteestä että uusi maalivahti olisin Mika Noronen ja että samalla Korhonen olisi myyty muualle.
Trekolmestar kirjoitti:Noronen kuullostaa ihan hyvältä.
T#11 kirjoitti:Itse kuulin aika vahvasta lähteestä että uusi maalivahti olisin Mika Noronen ja että samalla Korhonen olisi myyty muualle.