Lukkohuhuja

  • 1 857 341
  • 5 619
Tila
Viestiketju on suljettu.

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Samalla tavalla kuin Tepsin ei kannattanut hommata Lee Sweattiä? Kyllä mielestäni Lukon kannattaisi hankkia loppukaudeksi joku valmiiksi "tähti" pelaaja. Tukonen kun nyt sattuu olemaan tämän liigan tähtiä.

Joo jos Tukonen tuolta maaliporssin karkipaikoilta nyt on koko kauden sivussa niin kylla siihen olis hyva saada joku sellainen korvaaja jolta voi odottaa vahintaan samaa.

Hyvonen olisi kova haku kylla.
 

Nimetön

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Jets, Maajoukkue
Työpaikalta kuultua, että Nordlund olisi ensikaudeksi Lukkoon tulossa..

Lähteestä en menisi nyt vannomaan 100% varma tietona, koska on ennenkin hänellä vähän heittänyt noi tiedot. Siitä en tiedä mistä hän on asiasta kuullut, mutta varmaan joku pukumiehistä hänelle on näin sanonut. Mutta saas nähdä, hurraahuutoja ei ainakaan täältä suunnasta heilu, mikäli paikkaansa pitää.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Työpaikalta kuultua, että Nordlund olisi ensikaudeksi Lukkoon tulossa..

Lähteestä en menisi nyt vannomaan 100% varma tietona, koska on ennenkin hänellä vähän heittänyt noi tiedot. Siitä en tiedä mistä hän on asiasta kuullut, mutta varmaan joku pukumiehistä hänelle on näin sanonut.

Vai olisiko työkaveri lukenut tämän jutun jossa Nordlundia haastatellaan ja siitä tehnyt johtopäätökset, että juu kyl Masto Lukkoon tulee kun ei asiaa jutussa kieltänytkään :)

Maston haastattelu luettavissa klikkaamalla linkkiä:
http://www.ur.fi/lankintakaa/rauma_on_pahimpia_paikkoja_pelata_2853615.html
 

Nimetön

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Jets, Maajoukkue
Vai olisiko työkaveri lukenut tämän jutun jossa Nordlundia haastatellaan ja siitä tehnyt johtopäätökset, että juu kyl Masto Lukkoon tulee kun ei asiaa jutussa kieltänytkään :)

Maston haastattelu luettavissa klikkaamalla linkkiä:
http://www.ur.fi/lankintakaa/rauma_on_pahimpia_paikkoja_pelata_2853615.html

Tämä itselläkin kävi mielessä ja meinasin jopa lisätä, että "huhu" voi olla ihan hyvin Uuden Rauman haastattelusta. Mutta uskallan väittää, että itse hän ei ole tätä liikkelle pistänyt UR jutun peruustella, vaan joku on sen hänelle sanonut. Se onkin jo täysin eriasia, oliko hänelle sanonut herra lukenut haastattelun ja laskenut 1+1.
 

Graves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Työpaikalta kuultua, että Nordlund olisi ensikaudeksi Lukkoon tulossa..

Lähteestä en menisi nyt vannomaan 100% varma tietona, koska on ennenkin hänellä vähän heittänyt noi tiedot. Siitä en tiedä mistä hän on asiasta kuullut, mutta varmaan joku pukumiehistä hänelle on näin sanonut. Mutta saas nähdä, hurraahuutoja ei ainakaan täältä suunnasta heilu, mikäli paikkaansa pitää.

Itse en usko, että Nordlund Lukossa pelaa ensi kaudella. Alkaa kuulostamaan samalta huhulta kuin että Rintanen ja Sahlstedt ovat Lukon miehiä varmasti ensi kaudella. Tämä sama huhu taisi kiertää noin 15 vuoden ajan.

Rehellisesti en usko, että Lukolla on varaa kiinnittää Nordlundia. Kaiken järjen mukaan suurempien vesien pitäisi kutsua. Viime kevään ja tämän kauden näytöt ovat kuitenkin sitä luokkaa, että en pitäisi esimerkiksi KHL:ää poissuljettuna. Tämä kaikki siis täysin spekulointia, mitään huhuja en ole kuullut asiasta.

Itse en ymmärrä tuota Maston suht vähäistä arvostusta Raumalla. Mielestäni hän pelasi jo Lukossa hyvin sen vähän, mitä sai pelata... Ja tiedän, että mies on aika ajoin pihalla omassa päässä. Hänellä on vain hirveä potentiaali pisteiden tekoon.

Joka tapauksessa toivon, että nimettömän huhu pitäisi paikkansa, vaikken siihen uskokaan. Olisi Nordlund melkoinen kiinnitys ensi kauden yv-peliin...
 

Ketunkolo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea FC
Rehellisesti en usko, että Lukolla on varaa kiinnittää Nordlundia. Kaiken järjen mukaan suurempien vesien pitäisi kutsua. Viime kevään ja tämän kauden näytöt ovat kuitenkin sitä luokkaa, että en pitäisi esimerkiksi KHL:ää poissuljettuna. Tämä kaikki siis täysin spekulointia, mitään huhuja en ole kuullut asiasta.

Itse en ymmärrä tuota Maston suht vähäistä arvostusta Raumalla. Mielestäni hän pelasi jo Lukossa hyvin sen vähän, mitä sai pelata... Ja tiedän, että mies on aika ajoin pihalla omassa päässä. Hänellä on vain hirveä potentiaali pisteiden tekoon.

En usko Nordlundin rahkeiden riittävän KHL:ään. Jos suuntaa johonkin, niin luulen että AHL:ään yrittämään läpimurtoa Ännyyn taikka todennäköisesti Elitserieniin.

Itse pidän Mastoa jo aika suuressa arvossa (hyökkäyspään pelaamisen suhteen) ja ottaisin kyllä takaisin ensi kaudeksi, jos hinta on tarpeeksi alhaalla. Tosin, tuskin Nordlunin uran etapeissa seuraavana on kasvattajaseuraan palaaminen.
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lainaus Kärppien valmentajaketjusta:
Ei varsinaisesti tähän ketjuun kuulu, mutta vastataan tähän. Lukko todennäköisesti tarjonnut Suikkaselle tuon isomman summan kuin Kärpät.

Näinköhän Urama sittenkään (haluaa?) jatkaa ensi kaudella. Suikkanen toki olisi mitä mainioin korvaaja Uramalle.

Jos lisää halutaan spekuloida, niin Rantasen - Suikkasen Hokki-ajan luottopelaajan - jatkosopimus saattaa olla jopa Suikkasen toive. Mutta ehkä tämä on vähän kaukaa haettua.
 
Viimeksi muokattu:

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Jos Suikkanen tulisi niin Rale voidaan laittaa vaikka Urheilutoimenjohtajaksi.
Onhan monet tahot huhuillut Suikkasta Raumalle. Mutta on nitä muitakin valmentajia väläytetty mm. Kari Jalonen ja Jukka Rautakorpi. Aika näyttää.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
No aika heikoissa kantimissa on tuo huhu kun ei ole mitaan lahdetta ja se voi hyvin olla jonkun nimimerkin spekulointia...."todennakoisesti".
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Juurihan Lukko käytti Uraman sopimuksessa olleen option. Jos uusi valmentaja olisi kiikarissa tätä tuskin oli tehty, tai ei ainakaan olisi pitänyt tehdä kun nyt joutuvat Raulille maksamaan 100k joka tapauksessa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Juurihan Lukko käytti Uraman sopimuksessa olleen option. Jos uusi valmentaja olisi kiikarissa tätä tuskin oli tehty, tai ei ainakaan olisi pitänyt tehdä kun nyt joutuvat Raulille maksamaan 100k joka tapauksessa.

Jos ei ole sitten kyseessä joku kuvio jossa Rale siirtyy johonkin muuhun vastuulliseen virkaan Lukossa ja päävalmentajaksi tulisi sitten vaikkapa tuo Suikkanen. Eikös sen homman pitänyt alunperinkin mennä sillä tavalla että Urama olisi tullut vetämään tuota akatemiaa mutta se jotenkin muuttuikin sitten päävalmentajapestiksi? Vai muistanko minä väärin?

Joka tapauksessa, jos Urama siirretään syrjään valmentajan paikalta niin minun mielestäni sen korvaajan pitää sitten olla juuri Suikkasen tasoinen kaveri. Ihan turhaa Lukon olisi vaihtaa Uramaa johonkin toivotaan-toivotaan -tapaukseen. Jos ei Suikkanen, tai joku muu samantasoinen valmentaja ole saatavilla niin sitten minun puolestani voitaisiin jatkaa Uraman johdolla.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Onhan monet tahot huhuillut Suikkasta Raumalle. Mutta on nitä muitakin valmentajia väläytetty mm. Kari Jalonen ja Jukka Rautakorpi. Aika näyttää.

Niin todella huhuiltu ja luulisin vasten parempaa tietoa. Eiköhän Suikkanenkin voida panna tohon kategoriaa "väläytetty"?

Kaikki kunnia Suikkaselle, että nosti Tepsin hienosti mestariksi viime keväänä, mutta ei nyt olla liian sinisilmäisiä. Tarkoitan, että ei se juttu aina onnistu. Näin kävi mm. Rautakorvelle.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Tarkoitan, että ei se juttu aina onnistu. Näin kävi mm. Rautakorvelle.
Ja muistetaan miten kävi Toivolalle. Mies tuli keisarin asemassa Raumalle ja sai johdettavakseen uransa nimekkäimmän joukon. Tuloksena oli vain kaupungillinen vittuuntuneita jääkiekkofaneja. Eli tosiaan homma ei pelitä aina ja joka paikassa.

Suikkasesta en usko samaa romahdusta. Sitä puoltaa kuitenkin myös Mestiksen mestaruus Suomen mestaruuden lisäksi ja kohtuullinen menestys Venäjällä. Suikkari on vaan sitä tyyppiä, että myös romahdus saattaa olla ilmeinen, jos henkilökemiat eivät pelaa. Voipi myös olla nykyisen diplomaatin ja Suikkasen edustaman tukkilaisjätkän kontrasti liian suuri herkille johdon miehille.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eikös hän ollut joku TPS:n kannattaja joka tuolla Kärppäin puolella sen tiedon kertoi että Lukko olisi tarjonnut sen 300 000 tai ylikin Suikkaselle? Tuli vaan mieleen ettei kyse vaan olisi puhtaasti tuon nimimerkin omasta luulosta.

Minä en Suikkasen tuloon usko, ja kehotan muitakin olemaan epäileväinen sen suhteen. Pettymys on siten pienempi kun hän menee johonkin muualle.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Korostan vielä, etten missään nimessä usko Suikkasen valmentavan Raumalla ensi kaudella tai sen jälkeekään. Myöskään ei olisi mitään järkeä maksaa valmentajasta yli 300.000 tuhatta. Sillä saa jo liigatason kakkosketjun tai yhden "supertähden".
 

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.
Korostan vielä, etten missään nimessä usko Suikkasen valmentavan Raumalla ensi kaudella tai sen jälkeekään. Myöskään ei olisi mitään järkeä maksaa valmentajasta yli 300.000 tuhatta. Sillä saa jo liigatason kakkosketjun tai yhden "supertähden".

Mutta ei niillä supertähdillä tai liigatason kakkosketjuilla tee mitään jos ei oo kunnon valmentajaa. Onhan se jo Lukossakin moneen kertaan nähtyyn. Mika Toivola *KÖH*
 

Ojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse olen myös skeptinen Suikkasen Lukkoon tulemiseen. Jotenkin tuntuu, että ei sovi Lukon johtoportaan haluamaan muottiin. Tihonov ja Rautakorpi aikoinaan kävivät kokeilemassa ja eikös molemmat tahtoneet tulla hiukan huonosti toimeen Lukkojohdon kanssa.

Olisiko Suikkanen liian kova persoona Raumalle?
 

Karajan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olisiko Suikkanen liian kova persoona Raumalle?
Tuskin mikään kova persoona mutta varmasti suorapuheinen ja sellanen jämpti perusjätkä. Pelaajat on puhunu että Kaizu on helppo lähestyttävä ja aika rento äijä mutta tiukka niissä "oikeissa" asioissa. Siellä se itsekin heitti lenkkiä RPL:n kanssa Artukaisten kulmilla aina pelipäivinä ja välillä puuskutti niin maan perkeleesti! Suosii yksinkertaista pelaamista jossa perusasiat tehdään paremmin kuin hyvin ja sopivalla kiukulla. Ja helvetin hauska sen juttuja on haastatteluissa kuunnella ja ilmeitä naureskella. Sopis ainakin mun Lukkoon kuin nenä päähän!
 

J.Petke

Jäsen
Korostan vielä, etten missään nimessä usko Suikkasen valmentavan Raumalla ensi kaudella tai sen jälkeekään. Myöskään ei olisi mitään järkeä maksaa valmentajasta yli 300.000 tuhatta. Sillä saa jo liigatason kakkosketjun tai yhden "supertähden".

Näinhän Raumalla ollaan ajateltu jo monen monta vuotta tunnetuin tuloksin.0

Mielenkiintoiset markkinat valmentajarintamalla ensi kesänä. Kari Jalonen, Pekka Virta, Kai Suikkanen, Petri Matikainen, kaikki hyviä valmentajia joiden seurat voivat vaihtua päikseen.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Näinhän Raumalla ollaan ajateltu jo monen monta vuotta tunnetuin tuloksin.0.
Osittain allekirjotain, mutta osittain en. Lähihistoriasta löytyy kuitenkin sellaisia nimiä kuin Tihonov, Rautakorpi, Toivola (oli kovassa kurssissa kun tuli Lukkoon, ihan kuin Suikkanen nyt), Koivu, Urama... Eli periaatteessa hyviä valmentajia on kyllä Raumallakin käynyt ja niistä on maksettu paljon. Silti menestys on kiertänyt Raumaa. Nyt kun pelaajaralli on rauhoittunut menneistä vuosista, niin menestystäkin on lupa odottaa.

Minusta vaan Suikkanen on edelleen sellainen epävarman oloinen kortti. Tottakai Lukkoon ottaisin, mutten rahalla millä hyvänsä.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Eräs lukkofani ainakin selitti minulle ihan tohkeissaan vajaa viikko sitten että Suikkanen oli nähty HIFK-pelissä seuraamassa peliä aitiossa ja varmasti on sopimus jo lukon kanssa jne. Noh, itse en kyllä vieläkään usko tuohon mutta eipä näistä koskaan tiedä.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eräs lukkofani ainakin selitti minulle ihan tohkeissaan vajaa viikko sitten että Suikkanen oli nähty HIFK-pelissä seuraamassa peliä aitiossa ja varmasti on sopimus jo lukon kanssa jne. Noh, itse en kyllä vieläkään usko tuohon mutta eipä näistä koskaan tiedä.

Eli yhtä todennäköinen kuin olisi menossa HIFKiin... Sotilaskarkurit eiku huhuilut on niitä parraita.
 

Nimetön

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Jets, Maajoukkue
Eräs lukkofani ainakin selitti minulle ihan tohkeissaan vajaa viikko sitten että Suikkanen oli nähty HIFK-pelissä seuraamassa peliä aitiossa ja varmasti on sopimus jo lukon kanssa jne. Noh, itse en kyllä vieläkään usko tuohon mutta eipä näistä koskaan tiedä.

Suikkanen tosiaan ollut seuraamassa tätä peliä ja oli vielä ollut jossain toisessakin pelissä ja on kuulemma tulossa ihan oikeasti Lukon valmentajaksi ?!

Tämä kuultu hyvin mielenkiintoisesta lähteestä, johon itse jopa uskonkin.

EDIT; Samainen herra pystyi aamulla kertomaan Lukon nukkuneen onnensa ohi tapauksessa Rintanen. Ei ollut Vanhatalo ja co. vissiin kelvuttanut.

Totesi vielä, että taisi olla RPL viimeinen peli Töpseleissä. Tosin tämä ei välttämättä tähän ketjuun edes kuulu..
 

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Suikkanen tosiaan ollut seuraamassa tätä peliä ja oli vielä ollut jossain toisessakin pelissä ja on kuulemma tulossa ihan oikeasti Lukon valmentajaksi ?!

Ei mennyt Suikkanen Kärppiin tai Kalpaan, joten Lukko taitaa olla ainoa vaihtoehto Suomessa. Toivotaan parasta tämän suhteen. Suikkanen on kiistatta valtakunnan paras valmentaja.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukitusta otteluseurantaketjusta lainasin tämän nimimerkki J.Petken viestin: "Vetääköhän Mäkiaho Raumalle seuraavaan peliin yhtään lisäkatsojia?"

Selittäkää nyt mulle vatipäälle että mikä Mäkiaho? Eihän Mäkiaho minun tietääkseni Jokereissa pelaa eikä toivottavasti Lukossakaan. Ja jos hän Jokereissa pelaa niin miksi hän Raumalle lisää katsojia lauantain peliin vetäisi?

Kyselin tätä jo J.Petkeltä seurantaketjussa mutten saanut vastausta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös