Lukkohuhuja

  • 1 857 683
  • 5 619
Tila
Viestiketju on suljettu.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukkomanian puolella joku väittää että huomenna olisi tiedotettavaa uudesta puolustajasta. Kuukka vai Pernaa?

Jaaha, Länsi-Suomikin on hajulla. Ja sen mukaan kerrotaan jotain muutakin kuin puolustajan nimi.

Linkki Länskärin juttuun on tuossa "Joukkueen rakennus...."-ketjussa.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Janne Niskala oli tulossa Raumalle tänään. Ruotsin laivalla oli tulossa Turkuun ja siitä Raumalle. Paikalla ollut lähteeni kertoi, että on ollut neuvottelu yhteydessä Rauman Lukon kanssa eikä sulje pois mahdollisuutta pelata Lukossa ensi kaudella.
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Janne Niskala oli tulossa Raumalle tänään. Ruotsin laivalle oli tulossa. Paikalla ollut lähteeni kertoi, että on ollut neuvottelu yhteydessä Rauman Lukon kanssa eikä sulje pois mahdollisuutta pelata Lukossa ensi kaudella.

Aprillipäivä meni jo. Vakavasti, totta kai tuon tasoisen pelaajan kanssa pitää neuvotella ja tarjouskin jättää, mutta en ikinä missään koskaan usko että pelaa Lukossa ensi kaudella.
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Usko mitä haluat, mutta näin lähteeni kertoi. Voi olla tulee vaan äidin luo käymään tai sitten tulee julkaisemaan sopimuksensa.

Totta kai haluan uskoa sopimukseen. Kusisin hunajaa ja paskantaisin raakatimantteja. Olisi kyllä kauden kovin siirtouutinen ylivoimaisesti.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Totta kai haluan uskoa sopimukseen.
Sanomattakin selvää, että Niskalan sopimus Lukkoon olisi kevään huikein siirtouutinen. Mutta jotenkin tuntuu, että miehellä itsellään on halu hakea vielä uusia haasteita uralleen. Eli KHL:ää pidän todennäköisimpänä osoitteena Niskalalle ensi kaudeksi.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Janne Niskala oli tulossa Raumalle tänään. Ruotsin laivalla oli tulossa Turkuun ja siitä Raumalle. Paikalla ollut lähteeni kertoi, että on ollut neuvottelu yhteydessä Rauman Lukon kanssa eikä sulje pois mahdollisuutta pelata Lukossa ensi kaudella.

Ja samalla lukon puolelta uskotaan etta tiistaina saatettaisiin olla siina vaiheessa etta jotain tiedotettavaa olisi....allekirjoituksia vailla?

No, en kylla usko etta Niskala lukkoon viela palaa, eikohan tuo NHL:aan lahde jos johonkin. KHL:n taisi jo sulkea taysin pois laskuista tuossa ruotsalaisten jutussa.

Ei tama silti mikaan mahdottomuus olisi, niin paljon patakkaa lukolla pitaisi nyt olla etta ainakin kilpailukykyisen palkan pystyisi Niskalalle maksamaan....ei tietenkaan KHL:n kanssa pysty kilpailemaan mutta jos mies ei sinne syysta tai toisesta halua ja NHL:aan ei saa yhden suunnan sopparia, alkaa haisemaan jo silta etta kotikaupunki voisikin vetaa puoleensa. Kylla lukko yhdesta pelaajasta voi kisata ruotsalaisten tai sveitsilaisten kanssa, mutta luonnollisesti taytyy tarkoin harkita etta kuinka paljon sita budjettia yhteen mieheen kaytetaan. Tosin Niskalan tapauksessa aika paljon itse ainakin olisin valmis maksamaan.

Olisikohan aika pistaa Niskalalle sellainen "Mantyla" sopimus jossa mies sidotaan lukkoon loppu-uraksi mutta muutaman kauden saa kayda rahastamassa...ja NHL optio viela siihen paalle.
 
Viimeksi muokattu:

Mogilni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pronssilla
Tämä on aina se varmin kesän merkki. Ensimmäiset sadunkertojat juoksevat innoissaan esiin kertomaan Niskalan ja Strakan allekirjoittamista sopimuksista Lukkoon. Sitten petytään kun tulikin "vain" Kovasia ja McLeanejä.

Ei ole tulossa. Toki jos joku jaksaa tulla omat päiväunensa tästä kaksikosta esittelemään huhuina vielä seuraavat kymmenen vuotta niin voihan se jonakin vuonna natsata.
 

Irtolapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Niämise Ville, Gill,Forss ja Pospisil
Sanomattakin selvää, että Niskalan sopimus Lukkoon olisi kevään huikein siirtouutinen. Mutta jotenkin tuntuu, että miehellä itsellään on halu hakea vielä uusia haasteita uralleen. Eli KHL:ää pidän todennäköisimpänä osoitteena Niskalalle ensi kaudeksi.


Janne tulee vaihdattamaan kesäkiekot autoonsa. Kohta varmaan myös hetki jolloin aletaan huhuilemaan Strakaa Lukkoon. Tätä parivaljakkoa ollaan aikamoisen samanaikaisesta huhuiltu meidän kylään.

Toivottavasti Lukko saa haaviinsa Kuukan. Taitava puolustaja ja luutii ukkoa aika hyvällä asenteella oman maalinsa edestä pois. Kauvosaaresta en hirvittävästi innostu, mutta en innostunut aikanaan Harri Tikkasestakaan. Tikkanen oli todella positiivinen yllätys.

No tänään sitä pitäisi todellakin kuulla uusist ketuist
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Kuulin sellaista juttua eilen, että Lukon etsimä hyökkääjä on löytynyt. Se on täälläkin mainitsema Perttu Lindgren. Enempää ei kannata riemunkiljahduksia tehdä, mutta lähteeni kertoi että paluumuuttaja tulee rapakon takaa ja kun Lindgreniä kyselin, niin alkoi vaan hymyilemään.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Kuulin sellaista juttua eilen, että Lukon etsimä hyökkääjä on löytynyt. Se on täälläkin mainitsema Perttu Lindgren.
Hirveän vaikea uskoa tähän. Kertaalleen jo Urama on todennut, ettei Perttu ole oikea palanen hänen pelitapaansa, joten ihmettelen miksi nyt olisi mieli muuttunut.
Enempää ei kannata riemunkiljahduksia tehdä.
Pertun kohdalla ei kyllä riemunkiljahduksista ole pelkoa ainakaan täällä päin.
 

Pronger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
Kuulin sellaista juttua eilen, että Lukon etsimä hyökkääjä on löytynyt. Se on täälläkin mainitsema Perttu Lindgren. Enempää ei kannata riemunkiljahduksia tehdä, mutta lähteeni kertoi että paluumuuttaja tulee rapakon takaa ja kun Lindgreniä kyselin, niin alkoi vaan hymyilemään.

Oletko ihan varma ettei sellainen sarkastinen hymy?
Ja toinen; eikös termillä paluumuuttaja voida tarkoittaa ihan vain SM-liigassa pelannutta pelaajaa joka tulee takaisin SM-liigaan pelaamaan?
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Oletko ihan varma ettei sellainen sarkastinen hymy?
Ja toinen; eikös termillä paluumuuttaja voida tarkoittaa ihan vain SM-liigassa pelannutta pelaajaa joka tulee takaisin SM-liigaan pelaamaan?

No kyllä olen varma että hän tarkoitti Lindgreniä. Tuolla SM-liigan siirtohuhuissakin joku n. viikko sitten sanoi, että Lukkoon on tulossa paluumuuttaja rapakon takaa. Ja tässä tapauksessa itse tajuan paluumuuttajan olevan jokin vanha Lukon pelaaja. No katsellaan.
 

Blitzkrieg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Perttu Lindgren

Olen itse kuullut jo noin viikko sitten, että perttu on tulossa raumalle ja tämän asian on itse rajala sanonut jo. ja melkeinpä luottaisin tähän tietolähteeseen. Samainen kaveri kertoi myös itse lähtevänsä pelaamaan muualle (hokki). tässä vielä omituinen hockeydb:n juttu pertusta tältä kaudelta:
2009-10 Lukko Rauma FNL Statistics Unavailable
ja linkki http://hockeydb.com/ihdb/stats/pdisplay.php?pid=84345
 

RJM

Jäsen
Olen itse kuullut jo noin viikko sitten, että perttu on tulossa raumalle ja tämän asian on itse rajala sanonut jo. ja melkeinpä luottaisin tähän tietolähteeseen. Samainen kaveri kertoi myös itse lähtevänsä pelaamaan muualle (hokki). tässä vielä omituinen hockeydb:n juttu pertusta tältä kaudelta:
2009-10 Lukko Rauma FNL Statistics Unavailable
ja linkki http://hockeydb.com/ihdb/stats/pdisplay.php?pid=84345

Voiko tässä olla kyse kesäharjoittelusta?
 
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Haa

Jamie Johnson, siinä olisi paluumuuttaja.

Sokeasti tilastoihin tuijottamalla ei olisi ollenkaan huono haku. Muista ominaisuuksistaan en osaan sanoa yhtään mitään. Olen varmaan tyypin nähnyt pelaavan Raumalla, tai Turussa, mutta eipä ole jäänyt mieleen.

Jos joku TPS-henkilö, tai mielikuvan ko. henkilöstä omaava näkee tämän juttuni, niin kertokoon mielipiteensä Johnsonista. Kiitos.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Jamie Johnson, siinä olisi paluumuuttaja. Pelannut näköjään Petrunkin kanssa samassa joukkueessa.

Niin tama ilmeisesti on ihan huhu, eika spekulaatiota ihan randomilla paluumuuttajalla? Tai sitten tahan voisi heittaa vaikka Vladimir Myshkinin.

Nimimerkin huomioon ottaen oletan taman olevan huhu, ehka vahvakin sellainen.

Tarkoittaisi tosin sita etta kotimaista voimaa on loydetty puolustukseen.
 
Kumminkin Ruotsissa? Eikö sen pitänyt olla varmaa että hän vaihtaa maisemaa, vai oliko kyse sitten vaan että vaihtaa Frölundasta jonnekin muualle?

Ainakin sen Göteborgs-Postenin jutun mukaan Niskalan piti nimenomaan siirtyä kokonaan pois Elitserienistä. Eiköhän se kolmikirjaiminen ole suuntana edelleen.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Mitenkäs se Rajala tänään totesi. Liiga ottanut rotsia kiinni ja enää neljä porukkaa pystyy laittamaan sellaisia tarjouksia, johon ei pysty oikein vastaamaan. Khl sitten taas eri kastissa.

Mutta veikkaan että vehasrahoja on vielä sen verran lentolippujen jäljiltä jäljellä, ettei Niskala rotsissa pelaa.

Jos KHL ei kiinnosta ja jos änäristä ei tule yhdensuunnan sopparia ja jos jos , niin ... Sinänsä en ihmettelisi vaikka nikke Lukon kanssa olisi jonkun aiesopimuksen jopa rustannut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös