Lukkohuhuja

  • 1 857 560
  • 5 619
Tila
Viestiketju on suljettu.

-backley-

Jäsen
Suosikkijoukkue
L U K K O
paljon asiaa

Aika lailla tosiaan samat sanat psychodadin kanssa. Ehkä sillä erotuksella että mulle Pirnes kelpaisi oikeinkin hyvin. Ei ollut hyvä kausi Jokereissa ei, mutta kenellä oli?

Edellisellä Lukko-visiitillä mun näkemyksen mukaan sai aikaan sen, että eräs #52 voitti maalipörssin tämän miehen rinnalla. Ehdottomasti pelasi alakanttiin tämän kauden mutta itse näen edelleen potentiaalia tulosyksikköön. Ja toisi kokemusta joukkueeseen, arvokas asia jos Laaksonen lyö hokkarit kaappiin kauden päätteeksi. Kyllä kokenut johtohahmo on joukkueessa paikallaan. Eepiksi ei ole kenestäkään eikä tarvi ollakaan mutta parempaan pitää pystyä mihin jo mainittu #52 pystyi tuossa roolissa.

Anttilalle täältä myös selkeä ei kiitos. Vaikka on ulottuvaisuudellaan yleensä joka kerta Lukkoa rokottanut kun Hakametsässä paikanpäällä olen ollut niin siltikin ei kiits. Tervemenoa vain Jukan tukistettavaksi puolustuspelaamisen taivaaseen.

Kivenmäelle ehdoton ei. Jos Porissakin tajuttiin sanoa ei niin miksi ihmeessä Raumalla otettaisiin tämä mies mukaan remmiin? Ja ei, ei auta tämän kauden pistepörssiin kurkkaaminen mun mielestä. Vähän lappuja silmien ympäriltä leveämmälle.
 

Goalpost

Jäsen
Itsekin olen tästä huhusta kuullut ja tietysti vähän ihmetellyt. Muita huhuja mitä tässä nyt olen kuullut niin heitän vaikka ranskiksilla tohon alas.

- T. Tarkki (sopimus ilmeisesti kirjoitettu)
- Mikko Kuukka
- Jarkko Kauvosaari
- Marko Anttila (!)
- Esa Pirnes (?)

Ovathan noista suurin osa täällä jo, mutta kasasimpa ne tähän nyt. Ja ihan hallihuhuja nämä ovat, mutta voipi olla, että ihan luotettavalta taholta..

Pirnes? Mistä näitä juttuja syntyy? Sopimus Jokereiden kanssa kattaa myös seuraavan kauden!
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pirnes? Mistä näitä juttuja syntyy? Sopimus Jokereiden kanssa kattaa myös seuraavan kauden!

En ota kantaa siihen onko tässä Pirnes-huhussa mitään totuuspohjaa mutta luulisin että Jokereiden ensi kauden sopimuksilla ei ole hirveästi painoarvoa vaan siellä tullee taas kerran käymään melkoinen tuuletus. Siksi Pirneskin saattaa hyvinkin olla saatavilla sopimuksesta huolimatta.
 

Mogilni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pronssilla
En ota kantaa siihen onko tässä Pirnes-huhussa mitään totuuspohjaa mutta luulisin että Jokereiden ensi kauden sopimuksilla ei ole hirveästi painoarvoa vaan siellä tullee taas kerran käymään melkoinen tuuletus. Siksi Pirneskin saattaa hyvinkin olla saatavilla sopimuksesta huolimatta.
Toki varmaan on myynnissä, jos joku haluaa Pirneksen 350ke sopimuksen ostaa. Varmaan pitää maksaa vähän ylimääräistäkin.
 

Goalpost

Jäsen
En ota kantaa siihen onko tässä Pirnes-huhussa mitään totuuspohjaa mutta luulisin että Jokereiden ensi kauden sopimuksilla ei ole hirveästi painoarvoa vaan siellä tullee taas kerran käymään melkoinen tuuletus. Siksi Pirneskin saattaa hyvinkin olla saatavilla sopimuksesta huolimatta.

Kaikkihan on aina kaupan, kunhan vaan rahaa löytyy, mutta miksi Lukko haluaisi ostaa juuri Pirneksen sopimuksen...?

No taitava kaveri ja varmasti parempi kuin kulunut kausi osoittaa! Vaikea kuitenkin uskoa, että Lukko olisi hänen perässään. Aika näyttää!
 
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Haa

Kivenmäelle ehdoton ei.

Juuri näin. Eikös tuota Kivenmäkeä aikoinaan kokeiltu Raumalla, eikä onnistunut. Tosin Ässissä teki hyvää tulosta myöhemmin, mutta ei enää kuitenkaan uudestaan Lukkoon. Kiitos.

Jos, ja kun tietyt sentterikuviot/sopimukset lienevät julkistusta vailla valmiit, niin nyt pitäisi oikein tosissaan satsata puolustajiin. Hyviin.

Huhuissa mainittu Lee Sweatt olisi sopiva pala Lukon joukkueeseen, jos C.Cook ei kuulu ensi kauden kokoonpanoon.

Pettisellekin odotan korvaajaa ensi kauteen, jos silmänsä ei parane kesän aikana? Ilmeisesti myös Kovanen on lähdössä muille kaukaloille, eli myös hänen paikalleen pitää löytää vähintään samantasoinen peluri. Mielummin toki parempi, ilkeämpi ja isompi...

Siinäpä sitä on Vanhatalolle ja kumppaneille haastetta. Toivottavasti onnistuvat yhtä hyvin, kuin kuluvan kauden vahvistusten hankinnassa.

Nih!
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Joukkuehengen syöpäläiset ei kelpaa. Ei vaikka nimi on kuinka korkealla pistepörssissä (Kivenmäki, Toporowski).

Olen yksi monista joka luki Lukon rosteria elo-syyskuussa 2009 ja ajatteli, että jos nyt villikortti-kierrokselle päästään niin ok. En kyllä kaipaa em. kavereita. En nyt enkä ensi vuonna. Toki yv-pakki, laituri Petrulle tarvitaan ja maalivahti (en usko, että Raanta vielä ensi kaudella olisi 1. vahti).

Naapurit ja kylän miehet nauroivat ennen kauden alkua, että lukolla on meihiä vaikka viiteen ketjuun. No pari loukkantumista tuli niin ei saatu rosteria täyteen joka peliin. Eli yli tarjontaa saa olla, muttei Seitsosia.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Joukkuehengen syöpäläiset ei kelpaa. Ei vaikka nimi on kuinka korkealla pistepörssissä (Kivenmäki, Toporowski).

Nyt sitten pientä selitystä tähän! Ja heti. Topo oli/on kaikkiea muuta kuin joukkuehengen syöpä. Tuo koko kirjoitelmasi kertoo vain ja ainoastaan sen, ettet tiedä herrasta yhtään mitään.

Suomen kansalaisuudella ehdottomasti takaisin Lukkoon koska vain. Miten helvetissä joku voi mainita Topon ja Kivenmäen samassa lauseessa? Yök. Minäkin sen tein.

*lainauksen lihavointi sivullekirjoittaneen.
 

EddieE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt sitten pientä selitystä tähän! Ja heti. Topo oli/on kaikkiea muuta kuin joukkuehengen syöpä. Tuo koko kirjoitelmasi kertoo vain ja ainoastaan sen, ettet tiedä herrasta yhtään mitään.

Myös minä VAADIN selitystä että mikä saatanan aivopieru tämä nyt oli puhua kiukusta ja Toposta samassa lauseessa?

carr, ole hyvä ja selitä motiivisi!

Sitäpaitsi Petrulle tarvitaan sentteri eikä laituri.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Sitäpaitsi Petrulle tarvitaan sentteri eikä laituri.

Totta. Siis sentteri koska Petru on laituri. Tässä kohtaa pääsi se "aivopieru". Menköön sen piikkiin, ettei tullut uni simmuun.

No Maven tuntee/tietää kaikki. Topon suhteen olen samoilla linjoilla.

1. Jos peli ei kulje/kiinnosta niin se näkyy tilastoissa typerinä jäähyinä ja aivan käsittöminä tekoina (Honkaheimo, ei ollut vahinko vaan aivan turha yritys huitoa mailan mitan päästä + lukemattomat 2, 10 ja 5+20min turhat jäähyt Suomessa olo aikana).Ihan vain yhtenä esimerkkinä. Taustaa löytyy. Ne vaan ei auta joukkuetta.

2. Lausunnot lehdistölle, että joukkueessa on liikaa vapaamatkustajia. Oli varmaan oikeassa, mutta mielestäni se kuuluu joukkueen sisäiseksi asiaksi eikä paikallisen sanomalehden urheilusivuille. Ei ole omiaan nostamaan joukkuehenkeä. On vaan asioita joita ei ole sopivaa tuoda yleisön tietoon.

3. Jos Topo on niin loistava pistenikkari ja joukkuehengen nostattaja niin miksei jatkosopimuksia hänen kanssaan tehdä. Pikaisesti laskettuna 10 joukkuetta 10 vuoden aikana.

4. Ei ole Suomen kansalainen. Vie kiintiöstä yhden paikan. Tämän kauden joukkueeseen ei olisi edes ulkomaalaisena mahtunut. Meillä on tällä hetkellä parempia ulkomaalaisia. Ei mahdu tiettävästi edes Saipan ensi kauden joukkueeseen.

Sitä en missään nimessä kiellä, etteikö Topo olisi hyvä pelaaja hyvänä päivänä. Huonona päivänä ei todellakaan ja mieletäni se on se ratkaiseva tekijä. Tietysti em. asiat on vain minun mielipiteitäni.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Joukkuehengen syöpäläiset ei kelpaa. Ei vaikka nimi on kuinka korkealla pistepörssissä (Kivenmäki, Toporowski).

Eihän Toporowski ole koskaan ollut mikään Tibbets tyylinen mulkero. Pientä selvitystä kyllä kaipaisin myös minä,on meinaan aika kova syytös, onhan Topo kuitenkin suurimpia lukkoikoneita vähään aikaan.

Lee Sweatt olisi todella kova nimi puolustukseen, onkos mitään arviota mikä on kaverin liksa nykyään Tepsissä.
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Nyt sitten pientä selitystä tähän! Ja heti. Topo oli/on kaikkiea muuta kuin joukkuehengen syöpä. Tuo koko kirjoitelmasi kertoo vain ja ainoastaan sen, ettet tiedä herrasta yhtään mitään.
Se oli Vanhatalon eräässä tilaisuudessa lausuma asia, että henki parani heti kun Topo saatiin pois Raumalta. Vuosien varrellahan on kuultu monen monta kertaa pelaajilta, että ei sen kanssa kaikki toimeen tule, etenkään valmentajat. Valmentajan käskyt kaikuu kuuroille korville, kun herra päättää tehdä mitä itse näkee parhaaksi.
Turha edes sinun on tuohon väittää mitään vastaan, koska tiedät itsekin sen totuudeksi.
 
Se oli Vanhatalon eräässä tilaisuudessa lausuma asia, että henki parani heti kun Topo saatiin pois Raumalta. Vuosien varrellahan on kuultu monen monta kertaa pelaajilta, että ei sen kanssa kaikki toimeen tule, etenkään valmentajat. Valmentajan käskyt kaikuu kuuroille korville, kun herra päättää tehdä mitä itse näkee parhaaksi.
Turha edes sinun on tuohon väittää mitään vastaan, koska tiedät itsekin sen totuudeksi.

Niin ja eikös sekin ollut ihan julkinen totuus, että Toporowskilla oli vähän väliä sukset ristissä joidenkin joukkuekavereiden kanssa. Siis ihan niin ettei oltu missään puheväleissä kentän ulkopuolella eikä oikein kentälläkään.
 

EddieE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Niin ja eikös sekin ollut ihan julkinen totuus, että Toporowskilla oli vähän väliä sukset ristissä joidenkin joukkuekavereiden kanssa. Siis ihan niin ettei oltu missään puheväleissä kentän ulkopuolella eikä oikein kentälläkään.

Nää jutut on mulle kyllä aika uutta tietoa. Aika ristiriitaisia mielipiteitä tuntuu miehestä löytyvän näköjään.
 

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nää jutut on mulle kyllä aika uutta tietoa. Aika ristiriitaisia mielipiteitä tuntuu miehestä löytyvän näköjään.

No kyllä se oli varsin yleisesti tiedossa, että esimerkiksi Strakan kanssa ei tullut toimeen. En tiedä kummassa oli vika mutta jostain syystä nämä miehet eivät samaan koppiin sovi.
 

Ketunkolo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea FC
Ei varsinaisesti huhu, mutta whatevö.

Juuso Hietanen on vapaata riistaa, ilmoittaa Brynäsin kotisivut.

Jotenkin mulla on sellanen kutina, että tässä on meidän ens kauden yks pakeista, kun Kovanen ja Cook lähtee. Eikös Hietasta olla Lukkoon parin viime vuoden aikanakin yhdistelty Lukkoon?
 
Kun toisessa ketjussa oli Wiikmanista puhetta, niin ns. sisäpiirin mukaan mies tosiaan on palaamassa Suomeen. Seurasta ei mitään hajua, mutta sopisi kyllä Lukkoon.
 

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Sweatt-huhu on ankka, ihan näin sivuhuomautuksena. Ei ole edes kyselty Raumalle.
 

Mogilni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pronssilla
Luojan kiitos!
Miksi? Näytä mulle yksikin realistinen Sweattia parempi pakki Cookin ja Kovasen tilalle. Ja korostetaan nyt vielä kerran että älä heittele mitään fantasioita, vaan nimenomaan realistisia vaihtoehtoja.

Joukkueesta siis lähtee kaksi parasta YV-pakkia. Sori nyt vaan Koala mutta vahvasti epäilen "ilmoitustasi". Aivan varmasti tällaisiin pelaajiin ollaan oltu yhteydessä, varsinkin kun ensi kaudesta ei vielä ole sopimusta (ainakaan julkisuudessa). Siinä ei paljoa paina mitä Sweatt on mahdollisesti sulle baarissa kertonut.
 

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Sori nyt vaan Koala mutta vahvasti epäilen "ilmoitustasi". Aivan varmasti tällaisiin pelaajiin ollaan oltu yhteydessä, varsinkin kun ensi kaudesta ei vielä ole sopimusta (ainakaan julkisuudessa). Siinä ei paljoa paina mitä Sweatt on mahdollisesti sulle baarissa kertonut.

On neuvotellut TPS:n kanssa helmikuun lopusta saakka, tällä hetkellä kaikki paperit jäässä. Vaihtoehtoja myös Färjestadt, KHL ja AHL/NHL.

Mies ei SM-liigassa palkan takia pelaa, vaan puhtaasti NHL-uran.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
...Mies ei SM-liigassa palkan takia pelaa, vaan puhtaasti NHL-uran.

Ihan pakko puujalkana tarttua tuohon lauseeseen. Kuinkas moni täällä SM-liigaa pelkän palkkapussin perässä pelaa? Ehken uransa ehtoopuolella olevat ja harrastuksena enää jääkiekkoa pelaavat / vähän helpommalla rahaa haluavat, mutta muut nälkäiset ja nuoret pelaajat tuskin. Ei mielestäni relevantti lause jos pohditaan pelaako mies SM-liigaa näyttöpaikkana ulkomaille TPSsä vai Lukossa.

Tosin itseäni kyseenalaistaen saman tein, niin en toki tunne yhtään NHL pelaaja-agenttia ja miten he seuran statuksen tai kontaktien kautta "suosivat" joitain joukkueita. Tärkeämpää mielestäni on löytää menestyvä joukkue johon oma pelityyli sopii ja valmentaja suosii sitä ja siellä näyttää taidot, avut ja olla joukkueen silmiinpistävä kingi kaikessa mitä tekee. Tämän jälkeen on tie eteenpäin aina auki on paidassa TPS vai Lukko logo.

Kirjoittaja itse usein syyllistyy yllä olevan lainauksen muokkaukseen pudottamalla tekstistä osan pois. Oletan olevan sallittua kun alkuperäisen viestin sisältö ei muut. Näin jälleen kerran tässäkin. Kirj. huom.
 

Karajan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mies ei SM-liigassa palkan takia pelaa, vaan puhtaasti NHL-uran.
Sinäpä sen sanoit, siinähän yksi syy valita Lukko:) Yhtään väheksymättä Tepsin valmennusta voidaan sanoa että Lukossa pelaajat ainakin ottavat kehitysaskelia mm. Nevalainen, Rantanen, Palola, Keränen ja viime kaudella Perttu Lindgren. Ja kyllähän niitä eurojakin varmasti kilahtaisi kirstuun riittävästi jos mies Lukon paidan päälleen pukisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös