paljon asiaa
Aika lailla tosiaan samat sanat psychodadin kanssa. Ehkä sillä erotuksella että mulle Pirnes kelpaisi oikeinkin hyvin. Ei ollut hyvä kausi Jokereissa ei, mutta kenellä oli?
Edellisellä Lukko-visiitillä mun näkemyksen mukaan sai aikaan sen, että eräs #52 voitti maalipörssin tämän miehen rinnalla. Ehdottomasti pelasi alakanttiin tämän kauden mutta itse näen edelleen potentiaalia tulosyksikköön. Ja toisi kokemusta joukkueeseen, arvokas asia jos Laaksonen lyö hokkarit kaappiin kauden päätteeksi. Kyllä kokenut johtohahmo on joukkueessa paikallaan. Eepiksi ei ole kenestäkään eikä tarvi ollakaan mutta parempaan pitää pystyä mihin jo mainittu #52 pystyi tuossa roolissa.
Anttilalle täältä myös selkeä ei kiitos. Vaikka on ulottuvaisuudellaan yleensä joka kerta Lukkoa rokottanut kun Hakametsässä paikanpäällä olen ollut niin siltikin ei kiits. Tervemenoa vain Jukan tukistettavaksi puolustuspelaamisen taivaaseen.
Kivenmäelle ehdoton ei. Jos Porissakin tajuttiin sanoa ei niin miksi ihmeessä Raumalla otettaisiin tämä mies mukaan remmiin? Ja ei, ei auta tämän kauden pistepörssiin kurkkaaminen mun mielestä. Vähän lappuja silmien ympäriltä leveämmälle.