Mainos

Lukko vs. Sport kaudella 2024–2025

• 37 157
  • 948
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuli just niin vaikeaa kuin Sportia vastaan usein on. Nyt ei ole sentään lyöty vain päätä träppiin, ja se on tietysti kiva että on vaihtelua.
Mä en ole kylläkään nähnyt yhtään mitään vaihtelua. Träppiin ei ole mitään lääkettä löytynyt ja kun toisteisuuksia etsii, niin eipä ole mitään selvää systeemiäkään, miten sen ohi tultaisiin.

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin Lukko
Mä en ole kylläkään nähnyt yhtään mitään vaihtelua. Träppiin ei ole mitään lääkettä löytynyt ja kun toisteisuuksia etsii, niin eipä ole mitään selvää systeemiäkään, miten sen ohi tultaisiin.
On siellä näkynyt kiekon heittämistä päätyyn/kulmiin aika monta kertaa. Ensin on syötelty kivasti omissa minuutin verran.

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
On siellä näkynyt kiekon heittämistä päätyyn/kulmiin aika monta kertaa. Ensin on syötelty kivasti omissa minuutin verran.
Mun järkeni sanoo, että jos sitä träppiä pelaa hyvin, niin ei sen murtamiseen oikein mitään muuta vaihtoehtoa olekaan kuin heittää päätyyn. Nyt sitä yritetään syöttää siihen träpin keskelle ja käytännössä aina se pysähtyy siihen.

Työhaalarit päälle, homma yksinkertaisemmaksi, kiekko träpin ohi kulmaan ja sataatuhatta kahdella syvään. Ei mitään pikkunäppärää kivaa, se on jo nähty, että ei toimi.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Mitähän Gselinas miettii. Mitähän vittua Lukon ylivoimalla meinataan. Nyt 2 miehen ylivoima, mitä tapahtuu?

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Mun järkeni sanoo, että jos sitä träppiä pelaa hyvin, niin ei sen murtamiseen oikein mitään muuta vaihtoehtoa olekaan kuin heittää päätyyn. Nyt sitä yritetään syöttää siihen träpin keskelle ja käytännössä aina se pysähtyy siihen.

Työhaalarit päälle, homma yksinkertaisemmaksi, kiekko träpin ohi kulmaan ja sataatuhatta kahdella syvään. Ei mitään pikkunäppärää kivaa, se on jo nähty, että ei toimi.
No Peksin aikana kiekkoa ei lyöty päätyyn. Keskialue ylitettiin vauhdilla ja muutamalla syötöllä.

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tiedättekös muuten kuka olisi etenkin viis-kolmosella hyvä tuossa viivassa, kun olisi vielä yllin kyllin aikaa ladata? Ei pitäisi jäädä edes pelituntuman puutteesta kiinni.

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mitä vittua nyt Lämsä. 5 vs. 3 yv ja Gelinas penkillä.

Pupsi8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hei posi maaliodotta on varmasti aika hyvä. Vaikka silmätestillä tämä on aivan täyttä kuraa.

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
HIFK-fanit manasivat tuon Halosen alimpaan helvettiin aiempina kausina kun sisään meni 5 kiekkoa per ilta.

Lukkoa vastaan tarttuu 98% varmuudella ja näyttää Juuse Sarokselta.

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vittu, Stenkku oikein odotti, että spåralaiset ehtii paikoilleen.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Nyt Jumalauta. Miksi Gselinas hankittiin? Onko valmennukselle kerrottu?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy