En minäkään. Mutta kun ei tiedä mikä juttu niin ei tiedä. Voi olla hölmöyttä johon en usko tai sitten takana on joku oikea syy.Varmasti tietääkin, mutta mä en vaan itse kyllä kertakaikkiaan keksi sellaista skenaariota, miksi pelikunto vaikuttaisi siihen pelaako ylivoimalla vai ei, kun alivoimalla kuitenkin pelaa ja tasakentällisin ihan normaalisti.
Ensimmäisen pelin kohdalla vielä keksin, mutta en enää.
Aivan totta. Siksi spekuloinkin että ehkä siellä on jotain takana. Minä kyllä peluuttaisin heti ylivoimassa.Pelaa se tasaviisikoin ja alivoimaakin. Luulisi, että hyökkäävä pakki laitettaisiin ylivoimaan. Enemmän siellä kannattaisi peluuttaa kuntoon ja kiekolliseen rytmiin kuin alivoimilla.
Noin ajatuksen tasolla ja hypoteettisesti, kerro yksikin esimerkki miksi ei voi pelata ylivoimaa, mutta voi kuitenkin pelata muuten normaalisti sekä alivoimaa? Itse en keksi ainuttakaan, vaikka kuinka yritän.Aivan totta. Siksi spekuloinkin että ehkä siellä on jotain takana. Minä kyllä peluuttaisin heti ylivoimassa.
En minä tiedä etkä sinäkään tunnu tietävän. Itse olisin lyönyt jo viime pelissä ylivoimaan. Juuri siksi spekuloin asialla että ehkä on jotain jota emme tiedä. Ehkä vaan säästellään.Noin ajatuksen tasolla ja hypoteettisesti, kerro yksikin esimerkki miksi ei voi pelata ylivoimaa, mutta voi kuitenkin pelata muuten normaalisti sekä alivoimaa? Itse en keksi ainuttakaan, vaikka kuinka yritän.
Mikään hyvä ylivoima ei ole syy, kun Lukon ylivoima on surullisen surkea.
Harri Kainulainen on Lämsä-kiekon näköinen pelaaja. Suurimman osan ajasta täysin HMV-peliä, joku väläytys kerran kuukaudessa ja siihen kylkeen turhia jäähyjä.
Ois ollut Khodollekin kiva onnistuminen, syötön muodossa siisKrannila kasvattaa eläintarhaa selkäänsä.
Kaikki merkit ilmassa, että Lukko onnistuu vielä tämän(kin) pelin perseilemään.
On sitten aivan tajuttoman tylsää ja tapahtumaköyhää jääkiekkoa Raumalla.