Mainos

Lukko vs. Sport kaudella 2024–2025

• 35 764
  • 945

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Varmasti tietääkin, mutta mä en vaan itse kyllä kertakaikkiaan keksi sellaista skenaariota, miksi pelikunto vaikuttaisi siihen pelaako ylivoimalla vai ei, kun alivoimalla kuitenkin pelaa ja tasakentällisin ihan normaalisti.

Ensimmäisen pelin kohdalla vielä keksin, mutta en enää.
En minäkään. Mutta kun ei tiedä mikä juttu niin ei tiedä. Voi olla hölmöyttä johon en usko tai sitten takana on joku oikea syy.

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Pelaa se tasaviisikoin ja alivoimaakin. Luulisi, että hyökkäävä pakki laitettaisiin ylivoimaan. Enemmän siellä kannattaisi peluuttaa kuntoon ja kiekolliseen rytmiin kuin alivoimilla.
Aivan totta. Siksi spekuloinkin että ehkä siellä on jotain takana. Minä kyllä peluuttaisin heti ylivoimassa.

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Aivan totta. Siksi spekuloinkin että ehkä siellä on jotain takana. Minä kyllä peluuttaisin heti ylivoimassa.
Noin ajatuksen tasolla ja hypoteettisesti, kerro yksikin esimerkki miksi ei voi pelata ylivoimaa, mutta voi kuitenkin pelata muuten normaalisti sekä alivoimaa? Itse en keksi ainuttakaan, vaikka kuinka yritän.

Mikään hyvä ylivoima ei ole syy, kun Lukon ylivoima on surullisen surkea ja siellä muutenkin pelistä toiseen hyppii eri pelaajia koittamassa.

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Noin ajatuksen tasolla ja hypoteettisesti, kerro yksikin esimerkki miksi ei voi pelata ylivoimaa, mutta voi kuitenkin pelata muuten normaalisti sekä alivoimaa? Itse en keksi ainuttakaan, vaikka kuinka yritän.

Mikään hyvä ylivoima ei ole syy, kun Lukon ylivoima on surullisen surkea.
En minä tiedä etkä sinäkään tunnu tietävän. Itse olisin lyönyt jo viime pelissä ylivoimaan. Juuri siksi spekuloin asialla että ehkä on jotain jota emme tiedä. Ehkä vaan säästellään.

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olisi hylätty videonkin jälkeen, koska Sebastian ei tehnyt juuri mitään välttääkseen kontaktia, eikä Sportin pelaaja varsinaisesti aiheuttanut tuota. Sikäli hyvä ettei Lämsä haastanut

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Harri Kainulainen on Lämsä-kiekon näköinen pelaaja. Suurimman osan ajasta täysin HMV-peliä, joku väläytys kerran kuukaudessa ja siihen kylkeen turhia jäähyjä.

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Harri Kainulainen on Lämsä-kiekon näköinen pelaaja. Suurimman osan ajasta täysin HMV-peliä, joku väläytys kerran kuukaudessa ja siihen kylkeen turhia jäähyjä.

Tää oli kyllä hyvä kuvaus. Kainulaisen kulta-ajat oli täysin Virtasen aikana. Nelosen sentteriksi silloin hyvä. Nyt ei oikein herätä mitään positiivista.

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kaikki merkit ilmassa, että Lukko onnistuu vielä tämän(kin) pelin perseilemään.

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kaikki merkit ilmassa, että Lukko onnistuu vielä tämän(kin) pelin perseilemään.

Kolme pistettä tästä pelistä on ihme. Karua sanoa se, vaikka johdetaan eikä vastustaja vyöry. Hyvin todennäköisesti joku Lukon alin pakki menettää kiekon ja vastustaja yksinläpi tai vastaavaa.

Kepakko

Jäsen
Eipä tuolta juuri erotu kuin muutama pelaaja. Ehkä eniten omaan silmään hyökkääjistä Saarela ja puolustajista Stenkku. Lethemon ollut myös hyvä.

Aika heikkoa peliä jos mietitään kokonaisuutta. Muutamia väläytyksiä siellä täällä.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oli toinen erä Lukolta paljon parempaa peliä kuin ensimmäinen.

Hiukan siinä mietin että olisiko tuo Revon maalille ajo kannattanut haastaa mutta tuskin sitä hyväksytty olisi vaikka pakki siinä Repoa auttoikin maalivahdin niskaan menossa.

komesrood

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Flyers
Tuli just niin vaikeaa kuin Sportia vastaan usein on. Nyt ei ole sentään lyöty vain päätä träppiin, ja se on tietysti kiva että on vaihtelua.

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tätä mä vähän pelkäsin, kun laitoin pitkävetoa Sportille. Väkinäinen 1-0 -johto aneemisella pelillä on viemässä sekä rahat, että voittofiiliksen. Odotin kyllä Sportilta enemmän hyökkäyspäähän, varsinkin Lukon pelatessa tällä saamattomalla tyylillä. No, peli on vielä kesken, katsotaan nyt loppuun kuitenkin, mitä sieltä tulee.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy