Lukko vs. Pelicans kaudella 2024–2025

  • 9 887
  • 317

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Minkähän takia pitää vieläkin Maikkarin studiossa hehkuttaa Tapparaa ja viime kauden päätöstä?
 

Cannedheat13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vaikka kovasti yritätkin ohjata palstan keskustelua tietynlaiseksi, niin en aio toimia sen mukaan, miten joku sanelee.

Ei ole mitään syytä livetä aiemmasta. Lukko ei ole esittänyt mitään erityistä. Ainoastaan tulos on hyvä tällä hetkellä.
Minä yritän ohjailla? No, tavallaan yritän kertoa sitä, että joukkueurheilussa ei koskaan ole kyse yhden ihmisen showsta. Etköhän se ole ihan itse, joka on ottanut Lämsän silmätikukseen, ja haluat hänelle potkut riippumatta siitä miten Lukko pelaa. Mutta kuten olen aiemminkin sanonut: jokaiselle on oma paikkansa. Aikoinaan Lukossa osteltiin "Strakoja" kun kannattajat vaativat huippupelaajia. Nyt vaaditaan potkuja valmentajalle (ja samalla urheilujohtajallekin) ja Rauman kaltaisessa pienessä kaupungissa se saattaa (taas) onnistuakin. Se vain ei tee yhteisölle yhtään hyvää, että kannattajat määräävät liikaa joukkueensa tekemisistä. P.S. Ja en ole Lämsä fani, mutta olen vannoutunut Lukko fani. Fanitan eniten Lukko silloin, kun on vaikeaa. Muut saavat sitten kiksejä siitä, kun menestys on seuranamme. Sitä vain sattuu todella harvoin, jos kannattajat "Komentavat" seuraansa... P.S. Ehkä katsomme todellakin eri peliä, vaan minusta tässä on ollut todella paljon hyviä elementtejä Lukon puolelta... tuuria...sanonet?
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Hauska nähdä, kun Jordanilla alkoi melkein keittää kun Peters taklas.
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Nicce painaa kiekon verkkoon!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös