Osmonautti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko, Panthers
käyny tuuri et ollaan vaa kerran jouduttu yyveelle. Ja sillonki maalattiin.
Ei kiitos yhtään lukkolaista majuun keksen kauden
Tappara Liigan isoin ja ehkä seuratuin seura. Tää on bisnestä kuitenkin. Erityisesti TV.Minkähän takia pitää vieläkin Maikkarin studiossa hehkuttaa Tapparaa ja viime kauden päätöstä?
Minä yritän ohjailla? No, tavallaan yritän kertoa sitä, että joukkueurheilussa ei koskaan ole kyse yhden ihmisen showsta. Etköhän se ole ihan itse, joka on ottanut Lämsän silmätikukseen, ja haluat hänelle potkut riippumatta siitä miten Lukko pelaa. Mutta kuten olen aiemminkin sanonut: jokaiselle on oma paikkansa. Aikoinaan Lukossa osteltiin "Strakoja" kun kannattajat vaativat huippupelaajia. Nyt vaaditaan potkuja valmentajalle (ja samalla urheilujohtajallekin) ja Rauman kaltaisessa pienessä kaupungissa se saattaa (taas) onnistuakin. Se vain ei tee yhteisölle yhtään hyvää, että kannattajat määräävät liikaa joukkueensa tekemisistä. P.S. Ja en ole Lämsä fani, mutta olen vannoutunut Lukko fani. Fanitan eniten Lukko silloin, kun on vaikeaa. Muut saavat sitten kiksejä siitä, kun menestys on seuranamme. Sitä vain sattuu todella harvoin, jos kannattajat "Komentavat" seuraansa... P.S. Ehkä katsomme todellakin eri peliä, vaan minusta tässä on ollut todella paljon hyviä elementtejä Lukon puolelta... tuuria...sanonet?Vaikka kovasti yritätkin ohjata palstan keskustelua tietynlaiseksi, niin en aio toimia sen mukaan, miten joku sanelee.
Ei ole mitään syytä livetä aiemmasta. Lukko ei ole esittänyt mitään erityistä. Ainoastaan tulos on hyvä tällä hetkellä.
Jos olisi ollut pienemmän kokoinen lukkolainen vastassa, olisi varmasti alkanut murjomaan.Hauska nähdä, kun Jordanilla alkoi melkein keittää kun Peters taklas.
Luin just Pelicans-osion ranteenviiltelyä. Samat ja eri murheet mitä meillä.Nyt on maailmankirjat sekaisin. Liigassa on yksi Lukkia heikompi joukkue.
Ei muuta ku kaikille kenkää *hymiö*Nyt on maailmankirjat sekaisin. Liigassa on yksi Lukkia heikompi joukkue.
Onks tää nyt sellainen väärin voitettu peli?Vaikka kovasti yritätkin ohjata palstan keskustelua tietynlaiseksi, niin en aio toimia sen mukaan, miten joku sanelee.
Ei ole mitään syytä livetä aiemmasta. Lukko ei ole esittänyt mitään erityistä. Ainoastaan tulos on hyvä tällä hetkellä.