Kuka menestyy keväällä?
SaiPa? heh
KalPa? tuskin
KooKoo? ei
HIFK? Ottanut viimeiseen kuukauteen Lukolta 2-12 turpaan Helsingissä eli sun logiikalla ei.
Tappara? sija 9
Kärpät? sija 11
Ainoa joka menestyy on Ilves? Valitettavasti sun logiikalle, mitalipeleissä pelaa 4 joukkuetta, eikä 1.
Tuolla pelillä loppuu kyllä, ei epäilystäkään.Uskallan väittää ettei lopu.
Lukko ja IFK pelaavat mitalipeleissä. Laita itse talteen.Laita talteen:
Keväällä kovia ovat:
Ilves
KalPa
Kookoo
SaiPa
Tappara
Tuosta viisikosta tulee välieräjengit.
Kiva olis kuule kun olis näin. Mut suunta on TÄYSIN samaa paskaa mitä viimekaudella samaan aikaan?? Peli on täysin samassa jamassa. KooKoo puhko lukon puolustuksen tänää ja läpytin ees yrittäny muuttaa mitää. Seiso vaa kädet tadkus lasittuneella katseella. Alistunut ja antautunut saamaton lammas. Salosellekin kaikkensa yrittää näyttää et turha kuvitella et tulee peliaikaa vaikka ois ainut vahti. Oksettavaa, hävettävää, säälittävää.Totuus on se, että Lukko on isoin mestarisuosikki ja Liigan paras tai toiseksi paras joukkue (Ilveksen jälkeen).
Yksittäisissä peleissä voi tapahtua mitä vain.
Tuollaiset negatiiviset "mähän sanoin" heitot näyttää idioottimaisilta, kun Lukko menestyy tänä keväänä.
KooKoo: laiturihankinta Mestiksestä, tänään 12 min jääaikaa ja 2+3.Juu ei kannata peluuttaa, koska Lukko tietää paremmin, taikka ura menee nuorella kaverilla pilalle. Täältä luin.
Vittu mitä paskaa.
5 peliä ei ole iso otanta. Lukko on sijalla 2.Kiva olis kuule kun olis näin
Yleiselle puolelle jo kirjoitinkin, mutta itse uskon, että mestari tulee nykyisestä kärkinelikosta (Ilves, Lukko, SaiPa, KalPa). Kyllä varmaan kaikki voivat olla samaa mieltä siitä, että 3-8 ei vastannut tänään pelin kuvaa.Laita talteen:
Keväällä kovia ovat:
Ilves
KalPa
Kookoo
SaiPa
Tappara
Tuosta viisikosta tulee välieräjengit.
Yleiselle puolelle jo kirjoitinkin, mutta itse uskon, että mestari tulee nykyisestä kärkinelikosta (Ilves, Lukko, SaiPa, KalPa). Kyllä varmaan kaikki voivat olla samaa mieltä siitä, että 3-8 ei vastannut tänään pelin kuvaa.
Joo kyllä KooKoo oli parempi, ei siinä mitään. Toki näitä voi pyöritellä ihan loputtomiin, mutta jos Lukko olisi saanut maalin vaikkapa Saarelan läpiajoista, jostakin tolpasta tai vaikka siitä Ponthuksen avopaikasta, niin peli olisi ollut erilainen. Ymmärrän toki senkin kannan että jossittelu oli turhaa ja tulos oli tänään tämä. Puolustus oli tänään todella heikkoa, siitä samaa mieltä.Mikä vastaa pelin kuvaa ja mikä ei? Kyllähän Lukon puolustus lahjoitti todella hyviä paikkoja. Samalla tosin pystyttiin viemään peliä enemmän toiseen päätyyn. 3-8 Ei varmasti ollut oikea tulos, mutta KooKoo oli parempi kokonaisuutena.
Mun mielestä ei ollut. Käsittämättömän tehokkaita ja onnekkaita. Lukko oli pelillisesti edellä.Joo kyllä KooKoo oli parempi, ei siinä mitään.
Kyllä KooKoon puolustus oli mun nähdäkseni huomattavasti tiiviimpää ja kurinalaisempaa kuin Lukolla ja sieltä ne maalipaikat syntyivät, toki viimeistelivät lähes käsittämättömällä prosentilla myös.Mun mielestä ei ollut. Käsittämättömän tehokkaita ja onnekkaita. Lukko oli pelillisesti edellä.
Juu, tolpat sisään, niin olisi ollut eri peli. Mutta sepä tässä onkin, että selät suoristetaan epäonnistumisista ja sitten selitellään "maalit ohjaa peliä" jne. Veltsuhan tuon narratiivin seuraan toi. Ei tullut kuuloonkaan Virran aikana. Silloinkin tuli ohhoh-maaleja omiin, mutta ammuttiin itse tolppien väliin. Eikä paljon selitelty vastustajan onnekkuudella. Korjatkaa, jos olen väärässä.Mun mielestä ei ollut. Käsittämättömän tehokkaita ja onnekkaita. Lukko oli pelillisesti edellä.
Onhan se ikävää, kun Mestiksestä Liigan keskikastiin itsensä ilman sugar daddyä tai muuta raha-automaattia hyväksikäyttäen nostanut KooKoo vetelee Liigan toisiksi kovinta taloudellista miinuskonetta kuukauden sisään toistamiseen ns. kuivana kakkoseen. Aika paksua on kuitenkin tuota porukkaa HMV:ksi haukkua.Onhan tuo KooKoo seurana aika HMV.
Onhan se ikävää, kun Mestiksestä Liigan keskikastiin itsensä ilman sugar daddyä tai muuta raha-automaattia hyväksikäyttäen nostanut KooKoo vetelee Liigan toisiksi kovinta taloudellista miinuskonetta kuukauden sisään toistamiseen ns. kuivana kakkoseen. Aika paksua on kuitenkin tuota porukkaa HMV:ksi haukkua.
No ei näköjään kun kaksi viimeistä keskinäistä peliä olette ottaneet 14-5 koteloon.Joojoo ei meitä kiinnosta täällä mikään vitun kookoo.
No ei näköjään kun kaksi viimeistä peliä olette ottaneet 14-5 koteloon.