Lukko vs. KooKoo kaudella 2024–2025

• 57 796
  • 1 290

JohtajaV

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Johtaja Virran Dream Team
Saatanan hienoa kun halli on tyhjä ennen kun peli on loppunut!!

Oli taas hyvää markkinointia että ei muuta kun ensi perjantaina matsiin!

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kuka menestyy keväällä?

SaiPa? heh
KalPa? tuskin
KooKoo? ei
HIFK? Ottanut viimeiseen kuukauteen Lukolta 2-12 turpaan Helsingissä eli sun logiikalla ei.
Tappara? sija 9
Kärpät? sija 11

Ainoa joka menestyy on Ilves? Valitettavasti sun logiikalle, mitalipeleissä pelaa 4 joukkuetta, eikä 1.

Laita talteen:

Keväällä kovia ovat:
Ilves
KalPa
Kookoo
SaiPa
Tappara

Tuosta viisikosta tulee välieräjengit.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
On tämä aika noloa sarjajohtajalta pelata tällainen peli. En minä muuten mutta jumalauta kotikaukalossa.

Nahkalerputin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lerputten ja likasangon täystuho, RD:n Uimalakki
Totuus on se, että Lukko on isoin mestarisuosikki ja Liigan paras tai toiseksi paras joukkue (Ilveksen jälkeen).

Yksittäisissä peleissä voi tapahtua mitä vain.

Tuollaiset negatiiviset "mähän sanoin" heitot näyttää idioottimaisilta, kun Lukko menestyy tänä keväänä.
Kiva olis kuule kun olis näin. Mut suunta on TÄYSIN samaa paskaa mitä viimekaudella samaan aikaan?? Peli on täysin samassa jamassa. KooKoo puhko lukon puolustuksen tänää ja läpytin ees yrittäny muuttaa mitää. Seiso vaa kädet tadkus lasittuneella katseella. Alistunut ja antautunut saamaton lammas. Salosellekin kaikkensa yrittää näyttää et turha kuvitella et tulee peliaikaa vaikka ois ainut vahti. Oksettavaa, hävettävää, säälittävää.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oli tämä kuitenkin eteenpäin menoa siitä Kouvolan pelistä, jossa Kookoolla oli laatupaikka joka kolmas minuutti. Nyt ei ollut kuin alle 10, mutta useampi kuitenkin puttauksia tyhjiin.

Ortioon ei tietenkään hävitty, mutta kyllä edes jotain pitäisi torjuakin. Sitäkin vähän ihmettelen, että jos maalissa on maalivahti, joka torjuu about joka toisen vedon, niin onko se riittävä taso, vai mikä on syy miksei maalivahtia vaihdeta. Se nyt on ainakin selvää että seuraavaa ei Ortio voi aloittaa.

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Projekti-Tomin Dream Team kaudella 2025-2026
Juu ei kannata peluuttaa, koska Lukko tietää paremmin, taikka ura menee nuorella kaverilla pilalle. Täältä luin.

Vittu mitä paskaa.
KooKoo: laiturihankinta Mestiksestä, tänään 12 min jääaikaa ja 2+3.

Lukko: oma sopimuspelaaja Mestiksestä, istuu lippalakki päässä baarijakkaralla. Maaliin vain, jos aloittavalla varusteissa vikaa tai kuolee.

Valintoja, Lukko, valintoja!

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Maalit ohjaa peliä ja näin. Oli KooKoolla kovasti tuuriakin matkassa ja Lukon tehottomuutta. Pari läpiajoa ja tolppaa versus oikeastaan niin yli-inhimillinen tehokkuus etten tiedä oonko ennen nähnyt. Ihan pelkästään tämän pelin perusteella sanoisin, että Lukko menee pidemmälle.

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Laita talteen:

Keväällä kovia ovat:
Ilves
KalPa
Kookoo
SaiPa
Tappara

Tuosta viisikosta tulee välieräjengit.
Yleiselle puolelle jo kirjoitinkin, mutta itse uskon, että mestari tulee nykyisestä kärkinelikosta (Ilves, Lukko, SaiPa, KalPa). Kyllä varmaan kaikki voivat olla samaa mieltä siitä, että 3-8 ei vastannut tänään pelin kuvaa.

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Yleiselle puolelle jo kirjoitinkin, mutta itse uskon, että mestari tulee nykyisestä kärkinelikosta (Ilves, Lukko, SaiPa, KalPa). Kyllä varmaan kaikki voivat olla samaa mieltä siitä, että 3-8 ei vastannut tänään pelin kuvaa.

Mikä vastaa pelin kuvaa ja mikä ei? Kyllähän Lukon puolustus lahjoitti todella hyviä paikkoja. Samalla tosin pystyttiin viemään peliä enemmän toiseen päätyyn. 3-8 Ei varmasti ollut oikea tulos, mutta KooKoo oli parempi kokonaisuutena.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kaksi maalia noista kahdeksasta menee mun mielestä Ortion piikkiin. 3-5 ja 3-8 ja 3-7 tuli tyhjiin eli kyllä joku 3-5 kuvaisi peliä paremmin.

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mikä vastaa pelin kuvaa ja mikä ei? Kyllähän Lukon puolustus lahjoitti todella hyviä paikkoja. Samalla tosin pystyttiin viemään peliä enemmän toiseen päätyyn. 3-8 Ei varmasti ollut oikea tulos, mutta KooKoo oli parempi kokonaisuutena.
Joo kyllä KooKoo oli parempi, ei siinä mitään. Toki näitä voi pyöritellä ihan loputtomiin, mutta jos Lukko olisi saanut maalin vaikkapa Saarelan läpiajoista, jostakin tolpasta tai vaikka siitä Ponthuksen avopaikasta, niin peli olisi ollut erilainen. Ymmärrän toki senkin kannan että jossittelu oli turhaa ja tulos oli tänään tämä. Puolustus oli tänään todella heikkoa, siitä samaa mieltä.

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mun mielestä ei ollut. Käsittämättömän tehokkaita ja onnekkaita. Lukko oli pelillisesti edellä.
Kyllä KooKoon puolustus oli mun nähdäkseni huomattavasti tiiviimpää ja kurinalaisempaa kuin Lukolla ja sieltä ne maalipaikat syntyivät, toki viimeistelivät lähes käsittämättömällä prosentilla myös.

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Projekti-Tomin Dream Team kaudella 2025-2026
Mun mielestä ei ollut. Käsittämättömän tehokkaita ja onnekkaita. Lukko oli pelillisesti edellä.
Juu, tolpat sisään, niin olisi ollut eri peli. Mutta sepä tässä onkin, että selät suoristetaan epäonnistumisista ja sitten selitellään "maalit ohjaa peliä" jne. Veltsuhan tuon narratiivin seuraan toi. Ei tullut kuuloonkaan Virran aikana. Silloinkin tuli ohhoh-maaleja omiin, mutta ammuttiin itse tolppien väliin. Eikä paljon selitelty vastustajan onnekkuudella. Korjatkaa, jos olen väärässä.

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
KK oli aivan pihalla ison osan peliä, tänään pomppi. Ero Kouvolan peliin oli valtava, jossa mielestäni olimme parempi jengi - tänään emme.

Onhan tuossa hurlumheitä, mutta ei tässä nyt ihan sattumalla kuitenkaan vedetä - vain Lukko on tehnyt meitä enemmän maaleja sarjassa ja olemme luoneet sarjan top3 maaliodottaman, sielläkin kärjessä Lukon kanssa. Lukolla tämä kauden mittaan varmasti on luotu pienemmällä hurlumheillä.

Teillä on kova jengi ja vielä vahvistusta tulossa siis, onnea kevään peleihin.

haepis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit, KooKoo, Red Wings
Onhan tuo KooKoo seurana aika HMV.
Onhan se ikävää, kun Mestiksestä Liigan keskikastiin itsensä ilman sugar daddyä tai muuta raha-automaattia hyväksikäyttäen nostanut KooKoo vetelee Liigan toisiksi kovinta taloudellista miinuskonetta kuukauden sisään toistamiseen ns. kuivana kakkoseen. Aika paksua on kuitenkin tuota porukkaa HMV:ksi haukkua.

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onhan se ikävää, kun Mestiksestä Liigan keskikastiin itsensä ilman sugar daddyä tai muuta raha-automaattia hyväksikäyttäen nostanut KooKoo vetelee Liigan toisiksi kovinta taloudellista miinuskonetta kuukauden sisään toistamiseen ns. kuivana kakkoseen. Aika paksua on kuitenkin tuota porukkaa HMV:ksi haukkua.

Joojoo ei meitä kiinnosta täällä mikään vitun kookoo.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy