Lukko vs. KooKoo kaudella 2024–2025

  • 21 172
  • 551

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin Lukko
Ekat 3-4 peliä kakkosketju oli helvetin hyvä mutta viimeiset 3-4 peliä oikeastaan huonoin ketju. Krannila ei saa jaettua laidoille kiekkoa. Jami yrittää liikaa yksin.
 

Juubailija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tää omassa päässä pelaaminen on kyllä vaarallisen näköstä. Tosi passiivista ja annetaan aikaa vastustajalle, tuntuu että 1 pomppu vihulle ja on maalissa.
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Olipahan mäjäys.
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Mikä passi!
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Olin juuri kirjoittamassa, että voisi tämä kakkosketju tehdä jotain muutakin kuin pyöriä omissa nykyään. No tekivät maalin.
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Oliko tämä betoniparatiisin aski isoin liigassa?
Näin muistaisin jonkun selostajan joskus maininneen. Metrejä en kyllä tiedä suuntaan enkä toiseen. Kalpalla vissiin seuraavaksi suurin tai oli ainakin joskus.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: 1936

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Nyt olen katsellut sillä silmällä, että nyt ei tarvitse pelätä vastustajan laukauksia. Jonny on pelannut tosi varmasti. Toivottavasti minä en nyt jinxannut.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin Lukko
Saakelin kovaa tulee KooKoo nyt ylhäältä päälle. Ei ole Lukolla yhtään aikaa lähteä hyökkäämään. Jotain pitäis tehdä nyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös