Lukko vs. Kiekko-Espoo kaudella 2024–2025

• 39 857
  • 959

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pakko sanoa, että nuori Espoon kassari ei pääse ihan parhaaseen paikkaan maaliin. Lukko on ollut nyt helvetin hyvä. En näe syytä miksi ei olisi tänäänkin. Osa tietysti täälläkin ajattelee, että nyt tulee nollapeli. Mä sanon, että ei tule. Nuoren kassarin kannalta toivon, että on edes vähän Liigatasoa tai voi tulla ikävä debyytti. Tästä valinnasta tietysti Aho vastuussa. Varmasti olisi Mestiksestä saanut jonkun lainaankin tai jopa Liigasta. Jos peli on tänään 8-X, niin mun mielestä Espoon pitää katsoa peiliin.

Takki auki ei silti saa lähteä. Silloin se superpeli vastustajalle on tarjolla. Mutta uskon asenteen olevan kohdalla.

Suosikkijoukkue
21.12.2024 kivakiva puspus valmennuksen jatkokausi
Pakko sanoa, että nuori Espoon kassari ei pääse ihan parhaaseen paikkaan maaliin. Lukko on ollut nyt helvetin hyvä. En näe syytä miksi ei olisi tänäänkin. Osa tietysti täälläkin ajattelee, että nyt tulee nollapeli. Mä sanon, että ei tule. Nuoren kassarin kannalta toivon, että on edes vähän Liigatasoa tai voi tulla ikävä debyytti. Tästä valinnasta tietysti Aho vastuussa. Varmasti olisi Mestiksestä saanut jonkun lainaankin tai jopa Liigasta. Jos peli on tänään 8-X, niin mun mielestä Espoon pitää katsoa peiliin.

Takki auki ei silti saa lähteä. Silloin se superpeli vastustajalle on tarjolla. Mutta uskon asenteen olevan kohdalla.
Tälläisethän on juurikin niitä parhaita. Kaikki odottavat tappiota, niin kaikki mitä pystyt tekemään voiton eteen on plussaa.

Jos Maso Härkönen, huomattavasti huonommilla statseilla on pelannut Sportissa siedettävästi niin en näe mitään ongelmaa Karjalaisella pärjätä. (Jos pää on kunnossa).

Suosikkijoukkue
Lukko, Lämän niininii kiekko
Mä kyllä pitäisin taas sen kuuluisan mopon keulan maassa. Nämä on meinaan niitä pelejä kun odotetaan an kuuta taivaalta, murskavoittoa ja Lukon täydellistä hallintaa.

Espoolla keltanokka maalilla ja viime pelit menneet mollivoittoisesti jne..

Kannattaa silti muistaa miten nämä pelit on tupanneet mennä Lukon osalta. Odotetaan perkeleesti ja sitten tulee seinä vastaan ja mistään ei saada kiekkoa pussiin. Espoo on silti heidän vaikeuksista huolimatta sitkeä ja taisteleva ryhmä. Ei anna tuumaakaan periksi. Väitän ettei tule helppo ilta Lukolle.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tälläisethän on juurikin niitä parhaita. Kaikki odottavat tappiota, niin kaikki mitä pystyt tekemään voiton eteen on plussaa.

Jos Maso Härkönen, huomattavasti huonommilla statseilla on pelannut Sportissa siedettävästi niin en näe mitään ongelmaa Karjalaisella pärjätä. (Jos pää on kunnossa).
Härkönen on ikäluokkansa TOP-5 kassari ja sai myös aloittaa kotipelissä. Voisi tuokin olla eri tarina jos Jandric ei olisi heti alkuun laittanut tyhjistä tolppaan.

Mut nää on näitä. Mä veikkaan että tänään Lukolla kulkee ja lähinnä on siitä kiinni että miten omissa tänään pelataan kun aikaa ja tilaa ei ole.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Salonenkin olisi jossain muualla varmaan Liigaa pelannut.

Hep hep. Salonen pelasi viime kaudella Jyväskylässä pari minuuttia. Lukko iski pari maalia ja Lämsä viittoi Salosen vaihtoon ja Lebe takaisin maalille. Torjuntoja ei ehtinyt tulla, mutta sai näyttöpaikan. :)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hep hep. Salonen pelasi viime kaudella Jyväskylässä pari minuuttia. Lukko iski pari maalia ja Lämsä viittoi Salosen vaihtoon ja Lebe takaisin maalille. Torjuntoja ei ehtinyt tulla, mutta sai näyttöpaikan. :)
Pari minuuttia joo, muistan kyllä. Oli niin hyvä että vastustaja ei uskaltanut tulla kiekon kanssa yli oman sinisen:)

(1)
  • Tykkää
Reactions: Hagi

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No oliko ihan hiukan verran köykäinen :D

Illan linja on sitten asetettu ja toivottavasti on sama toiseenkin suuntaan.

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mertaranta on jumalauta kaikessa pihalla koko ajan. Nyt jo Khodorenko on Lukon kultakypärä

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy