Sen mitä olen K-Espoon pelejä nähnyt mukaan lukien tämän päivän vierasvoiton Tapparasta, niin kovaan testiin pääsee Lukko keskiviikkona.
Joo, SaiPa pelin toisintoa luvassa. Aikaa tai tilaa ei ollut Tapparallakaan tänään.Kova on mittari Lukolle. Kiekko Espoo pelaa fiksusti joukkueena, ja isolla sydämmellä. Noita molempia Lukko kovasti kaipaisi.
Sama homma.Menenkin vallan paikan päälle keskiviikkona.
On kyllä ollut yllättävän hyvä tämä Kiekko-Espoo, mitä katsellut muutaman pelin. Joukkue isolla J:llä.
Ei se Virtanen enää nuori ole, täyttää jo ensi keväänä 26.Joukkueen kuva on ykkössentteri nuori Virtanen, isokokoinen duunari ja hoitaa puolustuksen sekä hakkaa karoja sisää
Joukkueen kuva on ykkössentteri nuori Virtanen, isokokoinen duunari ja hoitaa puolustuksen sekä hakkaa karoja sisään.
Ei se Virtanen enää nuori ole, täyttää jo ensi keväänä 26.
Rimpinen pelaa kyllä ikäisekseen todella kovalla tasolla.
Espoon kerroin Veikkauksella 3,15. En ymmärrä näitä kertoimia. Espoo on Lukon edellä ja kotipeli heillä. Oletin Espoon olevan suosikki ja selvä sellainen. Lukon mahdollisuus piilee siinä, että pelaan Espoon voittoa. Ja niin mä teen.
Lukolla on kahta luokkaa kovempi rosteri ja peli on kulkenut hyvin (poislukien edellinen matsi, joka oli Lukolta kauden heikoin peliesitys).
K-Espoolla kulkenut paremmin ja on kotijoukkue. Laitoin just itsekin euroni kotivoitolle.
En tajua. Espoo sarjataulukossa edellä, pisteitä / ottelu 1,80. Lukolla vastaavasti 1,64.Ihan ansaitusti Lukko tuohon lähtee suosikkina kun katsotaan kokonaiskuvaa joukkueista.
En itse näe, että Lukolla olisi kahta luokkaa parempi rosteri. Ehkä puoli luokkaa. Kespoolla on ihan päteviä pelimiehiä joukkueessaan ja pelaavat logolle. Lukossa on myös päteviä pelimiehiä mutta tuota logolle pelaamista on näkynyt säälittävän harvoin. Virkamieskiekkoa ja kulmissa pyörimistä.Lukolla on kahta luokkaa kovempi rosteri ja peli on kulkenut hyvin (poislukien edellinen matsi, joka oli Lukolta kauden heikoin peliesitys).
Ihan mielenkiinnosta, uskotko oman vedonlyöntisi vaikuttavan pelin tulokseen? :). Vai oliko huumoria vain.
Nojaa. Jos Lukko olisi vaikka sen Jukurit-pelin kääntänyt voitoksi niin Lukolla olisi ”kulkenut paremmin” Jos siis pisteillä tuota mittaat.
En tajua. Espoo sarjataulukossa edellä, pisteitä / ottelu 1,80. Lukolla vastaavasti 1,64.
Espoo edelliset viisi peliä pistein 12/15, Lukko vastaavasti 7/15.