Lukko vs. Kiekko-Espoo kaudella 2024–2025

• 40 084
  • 959

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
GÉLLYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Me oltais viety tää varsinaisella, jos Lenni olis pelannut maalinsakin jälkeen.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Kamalaa kiekkoa pelaa Espoo, tekee sen kyllä hyvin.

Kiitos iso Erik, mahtava kuti.
Espoo ei kenellekään kotijengille tee kyllä peliä helpoksi. Jännä miten voikin peli olla vieraissa paljon taistelevampaa.

Hyvä peli, Lukko oli tuon lisäpisteen verran parempi. Karjalainen oli hyvä maalissa.

Strongbow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko Rauma
En mä tässä nyt vieläkään osaa kovin isoa hätää nähdä.

Otan tämän.

Olihan tämä ihan Lukon peli, siihen sisältyi myös kolme? tolppalaukausta. Espoo oli kyllä toisen erän hyvä. Jotenkin kyllä Lukon luistelu ja kaikki loppui ensimmäiseen erätaukoon.

Muitakin samanhenkisiä, mutta en vain käsitä mitä toi Mertaranta yhä tekee selostuskopissa.

Suosikkijoukkue
21.12.2024 kivakiva puspus valmennuksen jatkokausi
Hyvät 2 pistettä, jotka ei kuitenkaan kriittistä katsojaa hirveästi lämmitä.

1- erän loppu ja koko 2- erä oli taasen sellaista halutonta läpsyttelyä mitä en halua nähdä yhtään. Pelatkoon kuka tahansa vastustaja, minkälaista tahansa kiekkoa niin se ei saa aiheuttaa tälläistä sulamista mikä tänäänkin tapahtui.

Valmentajan tehtävä on pitää pelin intensiteetti ja halu sillä tasolla minkä kokee tarvittavan sen hetkiseen peli tilanteeseen. Tänään 4- kenttä oli huono. Kainulainen pyörii muka pelissä, Nymanin huomasin ensimmäisen kerran 3-erän 12 minuutin kohdalla.

Vastustajan veska pelasi erittääin hyvän pelin, vaikkakin Lukko teki sen osin helpoksi.

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Otan tämän.

Olihan tämä ihan Lukon peli, siihen sisältyi myös kolme? tolppalaukausta. Espoo oli kyllä toisen erän hyvä. Jotenkin kyllä Lukon luistelu ja kaikki loppui ensimmäiseen erätaukoon.

Muitakin samanhenkisiä, mutta en vain käsitä mitä toi Mertaranta yhä tekee selostuskopissa.

Espoo pelasi hyvän toisen erän ja oli erikoistilanteissa (yllättäen) terävämpi niin sai näillä kaavittua taistelupisteen mukaansa.

Itse viihdyin Äijänsuolla ja niin tuntui muutkin, ei mun mielestä usein ole noin sankoin joukoin paikalle seisomaan kun joukkue kiittää yleisöä. Harvat sieltä lähti säntäilemään ulospäin heti pelin jälkeen.

J.Hetfield

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kuparikiekko
Sanoisin että kelpaa 2pts. Enemmän oli otettavissa mutta toisaalta pelasiko K-Espoo niin huonosti. Mun mielestä pelasivat hyvin trappia ja tylsyttivät Lukon hyökkäykset. Aina on se toinenkin joukkue kentällä.

Tehokkuus ontui ja tänään oli huonoa tuuriakin. Pomppi mutta väärään suuntaan.

Voitettiin silti ja 2pts tästäkin plakkariin. Se perisynti ei käynyt toteen eli ei tehty vastustajan molarista antisankaria Lukolle. Tässähän aletaan oppimaan voittamaan heikommallakin pelillä.

Etiäpäi!

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viitasalo pre-game haastattelun jälkeen oli selvää että vaikea ilta tulee. Referoituna hän kertoi että tiedetään että aletaan ollaan hyviä. Varmaan Tomi kertonut.

Olisi voinut tulla eri peli, jos Saarelan varsin napakka etukulmaveto ihan alkuminuuteilla olisi uponnut, se olisi voinut olla junnumokelle aika vaikea paikka.

Ekassa erässä Lukko hyvä olikin ja ajattelin että saako Kespoo hippaa ollenkaan. Voi pojat, toisessa erässä saivat ja ei seppälät sitä sitten enää irroittaneetkaan.

Lukko pelasi huonosti kaksi erää, valtaosa pelistä porukka aivan eri pelikirjan sivuilla ja Kespoo sai aika helpolla Lukon sekaisin. Kolmannessa erässä puskeminen toi tasoituksen. Toki hyvä vieraspeli Kespoolta ja ainakin estopeliä oli ihan riittävästi.

Posia voitosta ja Hämäläisen ja Gelinaan pelaamisesta.
Ero sarjakärkeen ei pienentynyt, joten potku-uhka Lämsälle edelleen akuutti.
Ai niin ja posia siitä myös että porukka tuli paikan päälle.

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Espoo ei kenellekään kotijengille tee kyllä peliä helpoksi. Jännä miten voikin peli olla vieraissa paljon taistelevampaa.

Hyvä peli, Lukko oli tuon lisäpisteen verran parempi. Karjalainen oli hyvä maalissa.

On vaikea vastus kenelle tahansa. Taistelee, tukkii keskustan ja träppää.

Itse en tuollaista peliä haluaisi nähdä omalta jengiltä, mutta ymmärrettävää nousijajoukkueelta ja Espoon materiaalilla järkevää.

Ansaitusti Lukolle voitto. Maalit kliseisesti ohjaavat peliä, ekassa erässä pari tolppaa ja toisen Karjalainen meinasi sössiä omiin.

Onneksi Lukko löysi keinot voittaa.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
On vaikea vastus kenelle tahansa. Taistelee, tukkii keskustan ja träppää.

Itse en tuollaista peliä haluaisi nähdä omalta jengiltä, mutta ymmärrettävää nousijajoukkueelta ja Espoon materiaalilla järkevää.
Tällaisia kommentteja kun tulee niin vieraspelaaminenhan on ollut juuri sitä mitä pitääkin *silmänisku*

Kotipelaaminen on se mihin olen itse ollut hyvin pettynyt, se kuitenkin Espoon materiaalilla on mahdollista toteuttaa ihan mallikkaastikin. Ymmärtääkseni Lukolla ollut vähän samaa ongelmaa että kotona peli yskii enemmän?

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Tällaisia kommentteja kun tulee niin vieraspelaaminenhan on ollut juuri sitä mitä pitääkin *silmänisku*

Kotipelaaminen on se mihin olen itse ollut hyvin pettynyt, se kuitenkin Espoon materiaalilla on mahdollista toteuttaa ihan mallikkaastikin. Ymmärtääkseni Lukolla ollut vähän samaa ongelmaa että kotona peli yskii enemmän?

Lukko pelaa kotona ja vieraissa omalla tavallaan. Tarkoitan, että joukkueen pelitavat ovat erilaisia, Lukko pelaa aktiivisempaa kiekkoa joka on enemmän omaan mieleen.

Toki sitten kun se ei toimi, niin näyttää karmealta.

Espoo pelaa tuttua Aho-kiekkoa.

.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy