;)En tiedä suututanko muut Lukko-kannattajat tällä, mutta onko tuo Gelinaksen paljon puhuttu vetouhka oikeasti sellainen uhka mitä puhutaan?
Espoo ei kenellekään kotijengille tee kyllä peliä helpoksi. Jännä miten voikin peli olla vieraissa paljon taistelevampaa.Kamalaa kiekkoa pelaa Espoo, tekee sen kyllä hyvin.
Kiitos iso Erik, mahtava kuti.
Jeh! Ilmeisesti jatkojen kautta piti kuitenkin hoitaa, kun meikäläisellä oli X pitkävetolapulla. Kiitos Lukko.Kyllä itsellä kuitenkin luotto on, että Lukko tästä kaivaa vielä pisteet kolmannessa erässä. Tälle saa vapaasti sitten naureskella myöhemmin, jos aihetta on.
En mä tässä nyt vieläkään osaa kovin isoa hätää nähdä.
Otan tämän.
Olihan tämä ihan Lukon peli, siihen sisältyi myös kolme? tolppalaukausta. Espoo oli kyllä toisen erän hyvä. Jotenkin kyllä Lukon luistelu ja kaikki loppui ensimmäiseen erätaukoon.
Muitakin samanhenkisiä, mutta en vain käsitä mitä toi Mertaranta yhä tekee selostuskopissa.
Täytyy myöntää, että kyllä tässä ainakin totuuden siemen on. Oli kyllä nälkäinen, aggressiivinen ja fyysinen vastustaja tänään.Espoo tuli Raumalle pelaamaan pudotuspelikiekkoa ja Lukossa siihen leikkiin oli valmis oikeastaan vain Hämäläinen.
Espoo ei kenellekään kotijengille tee kyllä peliä helpoksi. Jännä miten voikin peli olla vieraissa paljon taistelevampaa.
Hyvä peli, Lukko oli tuon lisäpisteen verran parempi. Karjalainen oli hyvä maalissa.
Espoo ei kenellekään kotijengille tee kyllä peliä helpoksi. Jännä miten voikin peli olla vieraissa paljon taistelevampaa.
Hyvä peli, Lukko oli tuon lisäpisteen verran parempi. Karjalainen oli hyvä maalissa.
Tällaisia kommentteja kun tulee niin vieraspelaaminenhan on ollut juuri sitä mitä pitääkin *silmänisku*On vaikea vastus kenelle tahansa. Taistelee, tukkii keskustan ja träppää.
Itse en tuollaista peliä haluaisi nähdä omalta jengiltä, mutta ymmärrettävää nousijajoukkueelta ja Espoon materiaalilla järkevää.
Tällaisia kommentteja kun tulee niin vieraspelaaminenhan on ollut juuri sitä mitä pitääkin *silmänisku*
Kotipelaaminen on se mihin olen itse ollut hyvin pettynyt, se kuitenkin Espoon materiaalilla on mahdollista toteuttaa ihan mallikkaastikin. Ymmärtääkseni Lukolla ollut vähän samaa ongelmaa että kotona peli yskii enemmän?