Tärkeät syötöt järjestäen ohi. Nytkin Stenkku viivalla. Ei tullut pari viikkoa sitten noita. Fokus ja jaksaminen kateissa. Eiköhän tauolla ehditä vähän lataamaan akkuja.
Noh. Voitot tuntuvat sitten taas mukavalta kun niitä joskus ehkä tulee.
Taantuminen oli taukoa kohti ihan jäätävää. Miten alettiin paskomaan housuun tuolla tavalla ja ihan yhtäkkiä? Keksittiin aikakone ja hypättiin syksyyn.
Jos 15 peliä sitten olisi sanottu että voitetaan 11/15 kaikki tällä palstalla olisivat ottaneet sen äärimmäisen ilomielin vastaan. Tauon jälkeen uutta matoa koukkuun.
Posipetterit näkivät tänäänkin varmaan Lukon dominointia, mutta fakta on, että Lukko oli jälleen aivan paska. No mitä tahansa voi tapahtua, mutta vähän mahalasku tässä nyt haisee.
Tämä oli melko pitkälti samanlainen peli kuin se syyskauden HIFKin vierailu Raumalla. Ei mene mistään verkkoon ja vastustaja tekee vaikkei olisi paikkojakaan, jos näin hiukan liioitellen saa sanoa.
No ny tulee ainakin tauko hyvään paikkaan. Sarjataulukkohan näyttää Lukon osalta vieläkin aika muikealta.
Lämsä punnitaan pleijareissa. Sitä oon itse ollut koko ajan mieltä ja olen edelleen. Mutta totta kai pleijareihin on kivempi lähteö neljän joukosta kuin ulkopuolelta.
Kaikki kunnia tietysti vastustajalle, ei kahta sanaa. En jaksa aloittaa edes psyykisestä valmennuksesta, vaan joukkueen henki petti aivan alusta asti, jonka jälkeen alkoi ns. pakottaminen. Hifk ei ollut tänään edes hyvä, vaan parempi kuin Lukko.
Pyörittiin taas nurkissa, vedot ohi ja ties kuinka usein itse pelattiin kiekko pois hyökkäys alueelta. Maalille ajaminen oli kielletty. Deja-vu 2024 kevät.
Nyt ei saada taas ollenkaan kunnon maalipaikkoja. Ei peli voi parissa ottelussa näin hajota. Kyllä taustalla on muuta. Pitääpä huomenna katsella matsi ja haukkua koko poppoo.
Kun vertaa Lukon ja Kärppien peliä niin aika hurja ero fyysisyydessä maalialueella. Lukko otti vastaan fyysisyyttä, kun Kärpät ottaa vastaan ja antaa fyysisyyttä. Vaikka laidoilla painitaan niin taistelua ei näkynyt maalin edustalla. Ja tämä koski molempia maaleja, omaa ja vastustajan.
Ottelun kohokohta oli nähdä Sauli Niinistö ja sen jälkeen kuulla loppusummeri. Joo, oli siellä välissä varmaan jotain hyvääkin, kuten esimerkiksi erätauot. Kattellaan 12.2. uudestaan hesoissa.
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt!Kirjaudu / Rekisteröidy