Lukko vs. HIFK kaudella 2024–2025

• 39 608
  • 754

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Ylivoemaa.

Luguman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Täällä nyt suolataan maalivahtia vaikka puolustusta viedään välillä mielin määrin. Tai sitten jotain kolmosen-nelosen hyökkääjiä. Itse vähän oudoksun meidän ykköstä, kolme kiekonkuskaajaa joilta kaikilta puuttuu valitettavasti taito jakaa kiekkoa. Haudotaan, haudotaan...

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
IFK pelannut koko pelin miltei täydellisesti. Puolustaa kaikki vaaralliset paikat pois ja hyökkäyksistä saa itse aina hyvän maalipaikan.

Suosikkijoukkue
Lukko. Lapijoen Kyläkiekko.
IFK pelannut koko pelin miltei täydellisesti. Puolustaa kaikki vaaralliset paikat pois ja hyökkäyksistä saa itse aina hyvän maalipaikan.
Tulee olemaan aivan helvetin kova joukkue vielä keväällä, kun todennäköisesti saa porukkaa takaisin vempasta. Nytkin on parsitulla rosterilla saanut pisteitä sen verran, että voi olla top-4 joukkue.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tää on varmaan aika harvinaista, että peli on vain toiselle back to back. Voisiko joku kysyä Otto Rauhalalta että mikä näissä on käytäntönä? Kätellään työtöntä?

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Nyt pitää saada kavennusmaali.

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Itse ottaisin heti veskan pois ja 6v4 2 minuuttia vaan kokonaan.

joan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Täytyy kyllä sanoa, että harvinaisen vähän Raumalla kuuluu nykyään kannusta. Taputetaan toki, mutta eipä juuri Lukko huutoja kuulu, kuten vanhaan hyvään aikaan.

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Ihan sekaisin koko Lukon pakka. Koohotetaan, mutta väsyneeltä ja turhautuneelta näyttää pelaaminen.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Repo tainnut hävitä neljä ylivoima-aloitusta putkeen, varmaan aika harvinaista.
Lehterälle yleensä. H2H aloitustilastot koko kauden mitassa tai miksei pelissäkin olisi ihan mielenkiintoiset. En tiedä miksei niitä ole kun data varmaan olisi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy