Mun mielestä peli ei nyt ihan niin hajallaan ole. Voi olla myös värilasit….Kyllä mulla tulee ihan liikaa mieleen Veltsun toinen kausi.
Täydellisyys on katsojan silmissä. Välillä kyllä sellaista selvitytymistä, että vaikea nähdä täydellisenä.IFK pelannut koko pelin miltei täydellisesti. Puolustaa kaikki vaaralliset paikat pois ja hyökkäyksistä saa itse aina hyvän maalipaikan.
Selviytyvät kyllä hemmetin hyvin kun Lukko ei saa yhtäkään hyvää paikkaa.Täydellisyys on katsojan silmissä. Välillä kyllä sellaista selvitytymistä, että vaikea nähdä täydellisenä.
Tulee olemaan aivan helvetin kova joukkue vielä keväällä, kun todennäköisesti saa porukkaa takaisin vempasta. Nytkin on parsitulla rosterilla saanut pisteitä sen verran, että voi olla top-4 joukkue.IFK pelannut koko pelin miltei täydellisesti. Puolustaa kaikki vaaralliset paikat pois ja hyökkäyksistä saa itse aina hyvän maalipaikan.
Kyllä tämä kolmas erä on ollut kokolailla yhtä päätä.Täydellisyys on katsojan silmissä. Välillä kyllä sellaista selvitytymistä, että vaikea nähdä täydellisenä.
Juurikin näin, mutta HIFK ei pelaa "täydellisesti". Lukko pelasi vähän aikaa sitten täydellisiä vierasotteluita. Johdossa kolmanteen erään ja silti kiekonhallintaa.Selviytyvät kyllä hemmetin hyvin kun Lukko ei saa yhtäkään hyvää paikkaa.
Jep. Ainoa vaan, että laatupaikat puuttuu käytännössä kokonaan. Tutustutaan laitamainoksiin jälleen.Kyllä tämä kolmas erä on ollut kokolailla yhtä päätä.
Tänään tuohon vaikuttanee RB:n puuttuminen.Täytyy kyllä sanoa, että harvinaisen vähän Raumalla kuuluu nykyään kannusta. Taputetaan toki, mutta eipä juuri Lukko huutoja kuulu, kuten vanhaan hyvään aikaan.
Lehterälle yleensä. H2H aloitustilastot koko kauden mitassa tai miksei pelissäkin olisi ihan mielenkiintoiset. En tiedä miksei niitä ole kun data varmaan olisi.Repo tainnut hävitä neljä ylivoima-aloitusta putkeen, varmaan aika harvinaista.
Just se. Keskustaan ei mitään pääsyä.Jep. Ainoa vaan, että laatupaikat puuttuu käytännössä kokonaan. Tutustutaan laitamainoksiin jälleen.
Ihan sekaisin koko Lukon pakka. Koohotetaan, mutta väsyneeltä ja turhautuneelta näyttää pelaaminen.