On se vaan näin päin paljon mukavampaa. Tässä kun koittaa muistella menneitä, taitaa mennä sinne keskeytetylle koronakaudelle kun näin yksipuolista peli on ollut Lukon puolelta. Nyt meni yksi omiin, silloin taisi olla peräkkäisiä pelejä, kun Lukko nöyryytti Ässiä ja SaiPaa kotona peräjälkeen pitäen nollat. Aina voi siis parantaa.
- siinä kohtaa kun peli ei ollut vielä ratkennut, ylivoima antoi happea. Vaikka maaleja ei tullut kahdella ensimmäisellä, vaaran tuntu oli koko ajan. Neljäs ylivoima oli sellaista tuttua lässähtänyttä, mutta siinä peli olikin jo ratkennut.
- alkuun mietin miksi Repo oli ylivoimalla oikealla siivellä, mutta siihenhän oli kehitetty uusi kuvio. Päätyi vielä hyvään laukaisupaikkaan. Nehän näköjään pyrkii ainakin kehittymään.
- kaksinkamppailuissa täyttä dominanssia. Vaan kyllä tuossa oli aimo annos HIFKin heikkoutta. Noin ylivoimainen Lukko ei ollut.
- Lukon hyökkäyspelistä tuli omat urheiluajat mieleen. Mä olin aina siellä vastaanottavalla puolella, joka ei saanut millään pelivälinettä itselleen. Miten siellä olikaan noin paljon tilaa?
- Kovasti olen toivonut, että Westerholmit vertyisivät. Joko nyt? Edellisen kerran ranneporauksia ylänurkkiin ei ole vielä näkynyt. Eikä se lörppö tänään tuota nälkää tyydyttänyt.
- Miten mahtaa Peltonen purkaa sen Saarelan alivoimamaalin pelipalaverissa? Ihan Kummeli-maali. Tyylikkyyttä Antilta olla tuulettamatta tuota.
- Saukkoselle oli kovin vaikeaa lausua ruotsia. Ei lähtenyt ihan ykkösellä kaksostenkaan sukunimet.
Kolmannessa erässä sitä muisti mitä se oli viimeiset puolitoista kautta Virran aikakauden lopussa. Se tunne, kun tiesi, että tämä matsi voitetaan saletisti. Silloin se tunne tuli jo ennen pelin alkua. Aijai, hyviä aikoja. Nyt tuli sitten se paljon odotettu kylvetys suurin lukemin. Toivottavasti näkyy positiivisesti. Kliseisesti pitää todeta, että valitettavasti tästäkin matsista sai vain ne kolme pistettä.