Lukko-valmennus 2020 =>

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Kyllä Nieminen- Lehtonen kaksikko voisi olla hyvä pari.

Hämäläinen on kokenut, mutta olen samaa mieltä muiden kanssa, että kyllä kokemusta päävalmetaja positiosta miesten peleistä olisi hyvä olla ennen kuin Lukon päävalmentajaksi hypätään.

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Contineo, Kristián Pospíšil
Itseäni silti kammottaa vieläkin Juha Vuoren aika ja saavutukset, kun nostettiin suoraan apuvalmentajasta juhlakauden ilonpilaajaksi. Näkisinkin, olkoon valinta ihan sama kuka, niin ennen Lukon päävalmentajan pestiä oltaisiin käyty Mestiksessä valmentamassa vuosi taikka kaksi. Taikka vastaavasti vielä tulevan päävalmentajan valintaakin tärkeämpää, että pelityyliä ei koiteta muuttaa yhdessä kesässä ääripäästä toiseen ja näinhän Sahlstedt onkin linjannut.
Samat ajatukset myös täällä. Oikein kylmät väreet menee, kun edes ajattelee Vuori-Saarikoski kombinaatiota penkin takana.

Kyllähän jossain palstakeskusteluissa väläyteltiin jossain vaiheessa Lukon päävalmentajan paikkaa mm. Lukossa pitkän uran kiekonkerääjänä ja apuvalmentajana tehneelle Jesse Wellingille. No, Jesse lähti K-Vantaaseen pääkoutsiksi ja siitä ei tullut lasta eikä p*skaa.

Kyllä se nyt on niin, että Lukon tilanteessa, jossa organisaatio on saatu hyvään nosteeseen, tarvitaan ns.varma tekijä penkin taakse tai ainakin sellainen jolla on jo jonkinlaiset näytöt miesten sarjoista.

Me muistamme Juha Vuoren ja naapuriseuroista voi katsoa lähihistoriasta mallia miten käy, kun palkataan saunan lauteilla joku kaveri päävalmentajaksi.

En usko, että Eepi Hämäläisellä on suurempaa kiinnostusta päävalmentajaksi. Janne Niskala tarvitsee paljon lisää kokemusta, että voitaisiin harkita päävalmentajaksi Liigajoukkueeseen.

Eiköhän uusi päävalmentaja tule seuran ulkopuolelta mikäli Virta tai Lukko ei halua jatkaa tällä nykyisellä systeemillä.

senilix

Jäsen
Olen joskus aikaisemminkin ihmetellyt, mitä varten tämä nykyinen A:n valmentaja tuotiin tänne Espoosta. Jotakin suunnitelmia?

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raittius- ja urheiluseura Rauman Lukko
Joo. Tässä omat mielipiteet vaihtelee melkein päivittäin ja aikoinaan olin Uraman lähtiessä Tapparaan sitä mieltä että hyvä kun aloittaa jossain muualla liigapäävalmentajan uransa, sitten Vuoren kohdalla olin jo ihan saletti että hän kyllä homman hoitaa kun silloin Ralen potkujen jälkeenkin veti sen loppukauden suht kelvollisesti. No ei siitä tosiaankaan mitään tullut kumminkaan.

Niin että en mä nyt ainakaan Eepiä, tai ketään muutakaan keltanokkavalmentajaa haluaisi seuraavaksi piiskamieheksi. En vaikka Eepiäkin peliaikanaan ihailin päivät pääksytysten.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Supliikki pitää riittää. Pidän sitä ehkä jopa tärkeimpänä valmentajan ominaisuutena. En oikein näe, että meidän pelaajalegendoilla riittää. Apumiehet voi opettaa jääkiekkoa, mutta päävalmentajan pitää puhua porukka voittamaan.

Suosikkijoukkue
Lukko
Niin paljon kuin Eepiä arvostankin raumalaisena jääkiekko-ikonina niin en osaa nähdä häntä edustuksen päävalmentajana. Johtaja kentällä esimerkillään kyllä, mutta jotenkin musta tuntuu että Hämäläinen taitaisi olla liian kiltti ja hiljainen mies päävastuuseen. Toki sieltä voisi tarvittaessa karismaa ja kulmahammastakin löytyä. Ehkäpä joku Eepin valmennuksessa ollut tietää tämänkin paremmin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy