Saul Goodman
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pekka Virta
Todellakin luotan itsekin paljon enemmän Veikkaus/Koivula kuin WiseLuotan itse Koivulan maaliodottamiin vs Wisehockey
Todellakin luotan itsekin paljon enemmän Veikkaus/Koivula kuin WiseLuotan itse Koivulan maaliodottamiin vs Wisehockey
Jälkimmäinen on toiminut tänään. Ensimmäinen ei sinne päinkään.Erikoistilanteet ja maalivahtipeli. Näissä avain menestykseen kevään peleissä.
Ei ole kuin Kalevan Pallolla saman verran, muut on nollissa.
Paitsi Lukon vastustana tulee olemaan Ilves. Sport hoitakoot KalPan kahdessa seuraavassa pelissä.Jos ja kun Lukko sääleistä jatkaa, niin Tapparaa vastaa ylivoiman on oltava tehokkaampaa. Tapparan hyökkäyskalusto on niin vahva, että Lukon mv-pelillä omiin menee väkisin maaleja reilusti. Tuohon pitää vastata yv-maaleilla.
Ja pakit ja maalivahdit.Tieksola Burken paikalle ja Krannila Ylitalon tilalle, muuten samat ketjut.
Ja pakit ja maalivahdit.
Tepsilläkin taitaa olla aika samat kuin eilen.
Mulla on tästä hyvä etiäinen.Fontaine-Morand-Tieksola
Ei ole aikaisemmin mielestäni ollut kyseinem henkilö niitä vetämässä. En ole tosin kaikki katsonut.Sen verran huutelen vieraisiin pöytiin uteliaana että oliko liigan lehdistötilaisuuden juontaja joku lapsi ?
Sen verran huutelen vieraisiin pöytiin uteliaana että oliko liigan lehdistötilaisuuden juontaja joku lapsi ?
Ei ole aikaisemmin mielestäni ollut kyseinem henkilö niitä vetämässä. En ole tosin kaikki katsonut.
Jos sieltä Lugu onnistuu jollain keinoilla itsensä puolivälieriin kampeamaan, niin Tappara on vastustaja.