Mun mielestä yksi räikeä virhe tuomareilta oli mielestäni se kun Kessulta lyötiin maila käsistä.Paskamaista katsella peliä näiden värilasien läpi. Olisi kiva kun näkisi että tuomarit olisi kentällä tasapuolisia molempia joukkueita kohtaan.
No nyt mä näin kun samaan aikaan kaiketi lukon pelaaja kahvaa ja Hifkin pelaaja lyö kiekkoa kuljettavaa Fontainea käsille. Kai siitä ilman näitä typeriä laseja kuuluu antaa vain Lukolle kakkonen. Ei sillä tosin niin mitään väliä kun Lukon AV on tosi kova. No nyt tosin Hifki onnistui.
Muuten on tosi kiva katsoa noita Helsingin herrasmiehiä kun eivät koskaan sikaile. Harmi taas kun esimerkiksi vertaa kahta tilannetta eri maaleilla. Lukon hyökkäys eka erässä. Päätyikö se Taposen torjuntaan. Hakulinen tulee siihen kolmen metrin päähän maalivahdista. Edessä on tämä Norski pakki - oliko joku sontatuuli? Kaveri kääntyy ja hups kun iskee suonenveto ja hirveä poikkari Hakuliseen. Toisesta päästä kenttää vastaavasti muistan kun Lukon "sika" Reunanen katsoo vastaavanlaisessa tilanteessa Hifkin hyökkääjää ja liukuu melkein kiinni kaveriin. No onneksi ei sentään koske. Olisin varmasti tuomarina antanut noin uhkaavasta liukumisesta jäähyn kun minulla ei olisi ollut näitä värilaseja. Voi paska - ostakaa joku nää lasit pois.
Ehkä syy siihen, että Lukko pelasi hyvin Tepsiä vastaan oli vastustajan pelityylissä. Tepsi on pelannut samanlaista pitkä päätyyn peliä kuin Lukkokin. Tepsillä on koko kauden maalinteko ja hyökkäyspeli ollut kovin vaikeaa. Se mitä töissä olen työkavereita kuunnellut, niin Tepsin peliä voi ihan rinnastaa Lukon vastaavaan kuin se nyt on ollut.Nythän tämä sarja on edennyt juuri kuten pelkäsin. Joku optimisti voisi sanoa, että Hifkin hyvyyttä, että Lukko ei onnistu pelissään. Osa totuutta toki, mutta kun Lukon peli oli samanlaista pakottamista lähes kaikkia muitakin joukkueita vastaan viimeiset viikot. Oikeastaan vain Tepsiä vastaan Lukon peli näytti siltä kuin miltä sen pitäisikin.
Lukko on hävinnyt 7 ottelua putkeen ja viimeisissä 12 ottelussa voittanut ainoastaan jumbo-SaiPan ja tyhjennysmyynti-Sportin, molemmat niukasti. Mutta eiköhän nyt oteta 4 voittoa putkeen?
Poika kysyi taas aamulla, mennäänkö huomenna katsomaan Lukon peliä, kun Helsingissä. Kysyin haluatko nähdä, kun Lukko häviää 6-0 vai mennäänkö esim. uimahalliin ja ostetaan herkkuja. Vastaus tuli nopeasti, puhumattakaan että itse viitsisin maksaa sen n. 70€ tuon esityksen katsomisesta, kun ei viitsi TV:stäkään enää katsoa. Katsellaan taas Pitsiturnauksessa - sillä edellytyksellä, että Lukon valmentajana joku muu kuin Marko Virtanen.
Nämä on näitä. Meillä taas poika on ollut katsomassa molemmat plejaripelit seisomakatsomon alarivissä ja kummankin pelin jälkeen on paluumatkalla kysytty että voidaanko ostaa hänelle ensi kaudeksi juniorikausari. Hän jopa tarjoutui viikkorahoistaan säästämään ja maksamaan puolet kausarista.Lukko on hävinnyt 7 ottelua putkeen ja viimeisissä 12 ottelussa voittanut ainoastaan jumbo-SaiPan ja tyhjennysmyynti-Sportin, molemmat niukasti. Mutta eiköhän nyt oteta 4 voittoa putkeen?
Poika kysyi taas aamulla, mennäänkö huomenna katsomaan Lukon peliä, kun Helsingissä. Kysyin haluatko nähdä, kun Lukko häviää 6-0 vai mennäänkö esim. uimahalliin ja ostetaan herkkuja. Vastaus tuli nopeasti, puhumattakaan että itse viitsisin maksaa sen n. 70€ tuon esityksen katsomisesta, kun ei viitsi TV:stäkään enää katsoa. Katsellaan taas Pitsiturnauksessa - sillä edellytyksellä, että Lukon valmentajana joku muu kuin Marko Virtanen.
Kai nyt sen verran kuitenkin katsot peliä, että voit ilmoittaa lopettavasi katsomisen?Lukko on hävinnyt 7 ottelua putkeen ja viimeisissä 12 ottelussa voittanut ainoastaan jumbo-SaiPan ja tyhjennysmyynti-Sportin, molemmat niukasti. Mutta eiköhän nyt oteta 4 voittoa putkeen?
Mulle riittää, TV kiinni.
Lopetin katsomisen, kun Jukurit teki ensimmäisen maalin
En ole katsonut tämän päivän peliä
En usko, että jaksan edes matseja katsoa, sen verran vähiin jäänyt mielenkiinto Lukkoa kohtaan viimeisen kuukauden aikana.
Viimeiset 3-4 peliä olen lopettanut katsomisen kesken,
Lopetin katsomisen, kun HIFK teki kolmannen maalin
Poika kysyi, mennäänkö tänään katsomaan Lukon peliä, kun on Helsingissä. Sanoin ettei isi viitsi siitä ilosta maksaa, kun ei ole melkein kuukauteen jaksanut Lukon peliä loppuun asti katsoa.
En muista, koska olisin näin usein jättänyt Lukon pelien katsomisen kesken vieläpä kauden tässä vaiheessa.
Hyvin nukutun yön jälkeen päätin, etten mene tämän vuoden Pitsiturnaukseen
Itse en aio noita kahta viimeistä peliä edes katsoa
tänään menossa illalla salille ja uimahalliin eli matsi jää kokonaan katsomatta
Ei huvittanut katsoa tänään peliä
älä katso perjantain peliä.
ei viitsi TV:stäkään enää katsoa.
Itse naureskelin vaihtoaitioiden välissä, kun Repo kutsui Åstenia vanupuikoksi. Olivat ainakin ekassa erässä paljon kiinni toisissaan ja naljailu jatkui vaihtopenkillä.Playoff-sarjoissa syntyy aina taistelupareja, eilisen kovin minusta Kåsastul - Hakulinen. Pienikokoinen norski nahisteli ja pyrki tökkimään Hakulista koko ajan ja kyllä Anrei antoi myös takaisin. Kovaa vääntöä läpi illan.
Hakulinen on selvästi päässyt muutenkin pelillään ja suunsoitolla HIFK:n ihon alle, sieltä kyllä tulee aina mailaa kahta kovempaa, kun Hakulinen on vastassa.
Itse naureskelin vaihtoaitioiden välissä, kun Repo kutsui Åstenia vanupuikoksi. Olivat ainakin ekassa erässä paljon kiinni toisissaan ja naljailu jatkui vaihtopenkillä.
Onhan peli parantunut omaan silmään runkosarjan lopusta aika järjettömästi. Sen verran hukassa se oli, ettei nykyinen tasokaan vaan riitä. Tehotonta. Kertonee siitä, että kotipeleissä laukauksetkin ovat menneet kutakuinkin 111-29 ja maalit 4-9. Kyllä eilenkin paikkoja oli ja koko toinen erä oli yhtä maalia, mutta kun ei-niin-ei.
Ei mitään IFK puolustamiselta, joka on paljon parempaa, pois, saatikka Taposelta. Mutta kyllä noilla tilastoilla ja xg:llä pitäisi otteluja pystyä voittamaan.
En tiedä onko huolestuttavaa, että Rakkis on tänään ollut hakemassa ison lastin juomaa hallin varastolta.
Toki varmaan maantapa että valmistaudutaan pahimpaan.
Tosin viime kaudella kun Zagi haki Alkosta palstatietojen mukaan ison nipun juomaa niin alkoi pelikin parantua.
Eiköhän pojat jokatapauksessa taistele loppuunasti.
Omaan nenään tämä haisee nyt jo niin satulalta koko touhu, että huh huh.En tiedä onko huolestuttavaa, että Rakkis on tänään ollut hakemassa ison lastin juomaa hallin varastolta.
Toki varmaan maantapa että valmistaudutaan pahimpaan.
Tosin viime kaudella kun Zagi haki Alkosta palstatietojen mukaan ison nipun juomaa niin alkoi pelikin parantua.
Eiköhän pojat jokatapauksessa taistele loppuunasti.
Omaan nenään tämä haisee nyt jo niin satulalta koko touhu, että huh huh.
Raahataanko niitä helvetin kaljoja nyt varuiksi Helsinkiin, että jos vaikka hävitään niin kaikki saa heti vetästä liiskat bussissa kun pettymys on niin valtaisa?
Perkele täys hökä päälle ja sarja takas Raumalle niin niitä oluita ei tarvitse kuljetella lämpimällä bussilla ympäri Suomenmaan.
Ei ehdi kauppaan hakemaan enää pelin jälkeen kaljaa. Tuohan on vain hyvää varautumista. Toivottavasti bussin kusilaari toimii, jotta ei tarvitse koko ajan pysähtyä. Siellä varmaan on hyviä huhujakin.Omaan nenään tämä haisee nyt jo niin satulalta koko touhu, että huh huh.
Raahataanko niitä helvetin kaljoja nyt varuiksi Helsinkiin, että jos vaikka hävitään niin kaikki saa heti vetästä liiskat bussissa kun pettymys on niin valtaisa?
Perkele täys hökä päälle ja sarja takas Raumalle niin niitä oluita ei tarvitse kuljetella lämpimällä bussilla ympäri Suomenmaan.
Virtanen hyllytti Abtin, kun kehtas taklata ja olla joukkueen paras pakki Ervastin kanssa keskiviikkona?Veikkauksen mukaan ketjuja taas rukattu:
Hakulinen-Mattila-Repo
Karjalainen-Somppi-Saarela
Kestner-Fontaine-Ikonen
Ylitalo-Kainulainen-Nyman
Abt poissa, Laitinen nousee seiskapakiksi.
Jos tänään hävitään, niin toivon edes Karjalaiselle maalia. Ihan vaan, jotta vittunttaankin voisi sanoa olleen paras maalintekijämme poffeissa :)