Lukko mediassa

• 856 073
  • 4 465

Gädda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sama itsellä. Sen verran on tuo jääkiekko takertunut itseeni ja Lukko varsinkin että ei osaisi enää olla ilman katsomatta pelejä. Onhan se kallista, sitä en kiistä.
Kuvittelin samoin ennen kauden alkua, kun UrhoTV:stä asti tullut katsottua TV:stä pelejä. Tällä kaudella hinta meni kipurajan yli ja yllättävän hyvin olen pärjännyt Riparadiolla. Kotipelit toki paikan päällä, se vähän helpottaa.

Suosikkijoukkue
21.12.2024 kivakiva puspus valmennuksen jatkokausi
Kuvittelin samoin ennen kauden alkua, kun UrhoTV:stä asti tullut katsottua TV:stä pelejä. Tällä kaudella hinta meni kipurajan yli ja yllättävän hyvin olen pärjännyt Riparadiolla. Kotipelit toki paikan päällä, se vähän helpottaa.
Olisipa joku ohjelma millä saisi synkattua radio selostuksen tv- lähetykseen.

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kaiken muun elämän kallistuessa on joutunut miettimään, että mitä joutuu priorisoimaan. Lukon pelien näkeminen on joutunut leikkuriin vaikka mielellään pelit katsoisi. Radio on paikannut vieraspelit hyvin ja kotipelejä tullut nähtyä kuitenkin aika monta.

Jos keväällä mennään pitkälle, täytyy miettiä asioita uudelleen.

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin Lukko
Kuin myös ja tottakai paikanpäälle menen aina kun mahdollista. Toukokuussa sitten viimeisen pelin jälkeen voi tuon paketin irtisanoa ja katsoa sitten Syksyllä minkä kautta katsotaan pelejä.
Juur näin ajattelin iteki toimia.

finmos21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joskus Ramonan sovelluksessa pause-näppäimellä pystyi kikkailemaan lähetystä "taaksepäin", mutta ei taida enää toimia tuo.
Tarvii kokeilla. Katon netin kautta otteluita niin siinä yllättävän pitkä viive niin hiukan hankala.
Livetaajuuden kautta ainakin ennen toimi. Saa pysäytettyä ja ajoitettua kuvan kanssa.

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse pistän tuon Elisan tilauksen poikki ja luotan, että pleijareihin tulee tarjous. Ei tuossa runkosarjasta jää sitten kuin viisi peliä näkemättä, ja niistäkin olen ainakin kahdessa paikan päällä. Jos ei mitään tarjoushintaa tule, niin sitten tilaan uudestaan riistohinnalla.

Riksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Johtaja Virran Dream Team

Nyt voi ilman kotiinpäin vetoa suositella.

Valtava tietotaito, hyvä esiintyjä, älykäs, mutta osaa avata asioita ymmärrettävästi. Näkemystä niin jääkiekosta kuin jalkapallosta suorituskyvyn näkökulmasta.

Eikä yhtään löysää puhetta.

Olkaa hyvät.

Voin olla toiveeni kanssa yksin, mutta olisi nastaa jos saisitte Simo Teperin joskus vieraaksenne podiin.

Ps. Loistava jakso jälleen kerran! :)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy