Lukko mediassa

• 847 992
  • 4 427

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin Lukko
Toki Lukon mestaruus olisi sitä hienointa mannaa taas - mutta mestaruus Lämsän johdolla kaiken arvostelun jälkeen olisi kyllä sitä kuuluisaa nasulia. Ja isosti!
Kyllä mä menisin Lämsältä pyytämään anteeksi. Ihan kasvotusten mestaruusjuhlassa. Vielä ei ole mitään sellaista ilmassa mun päässä, että näin pitäisi tehdä. 11 ottelun voittoputki ei lämmitä enää. Nyt kolmen perättäisen tappion myötä Virtasen haamu kurkistelee oven raosta.

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Nyt kolmen perättäisen tappion myötä Virtasen haamu kurkistelee oven raosta.
Lukon peli parantuu taas reippaasti tauon jälkeen, toki EHT-kolmikon rasituksesta pieni miinus. Virtasen haamua enemmän kurkistelee toisinto viime kauden maalivahtipelistä.

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin Lukko
Lukon peli parantuu taas reippaasti tauon jälkeen. Virtasen haamua enemmän kurkistelee toisinto viime kauden maalivahtipelistä.
Sekin voi olla noin… Ortioon mulla ei kauheeta luottoa ole. Enemmän Leteen. Saloselle toivoisin reilua mahdollisuutta näyttää taitonsa Liigassa.
Virtasen ja Lämsän kevään petttymykset painaa silti omaa mieltä enemmän kuin maalivahtipeli.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy