Lukko mediassa

  • 670 522
  • 3 691

Kepakko

Jäsen
Ai jaa. Eikös sen pitänyt alkaa vasta ensi kaudella? Lienee joku lukemattomista uusista tilaajista ympäri Suomea antanut asiasta palautetta.
Luulen, että pahin palaute eli tilausten peruminen on se pääsyy. Aika moni - minä mukaan lukien - on perunut tilauksen. Itse peruin oikeastaan aika mutulla, tuntui että aviivissa oli vähemmän Rauma-aiheisia uutisia. Ehkä palaan jossakin vaiheessa.
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Julkisuudessa puhutaan muuten nykyään vain Satakunnan Kansasta (ei LS:sta), kun lainataan/kommentoidaan jotain juttua lehdestä. Kieltämättä tuo nimihirviö on kauhea. Valistunut arvaukseni on, että LS putoaa tuosta joskus vielä pois.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Luulen, että pahin palaute eli tilausten peruminen on se pääsyy. Aika moni - minä mukaan lukien - on perunut tilauksen. Itse peruin oikeastaan aika mutulla, tuntui että aviivissa oli vähemmän Rauma-aiheisia uutisia. Ehkä palaan jossakin vaiheessa.
Niin minäkin peruin heti kun radiossa sanottiin että lehdet yhdistyy. Olin töissä ja saman tien soitin asiakaspalveluun, luonnollisesti annoin tulla maksamani lehdet mutta sen jälkeen ei ole tullut eikä tule.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Luulen, että pahin palaute eli tilausten peruminen on se pääsyy. Aika moni - minä mukaan lukien - on perunut tilauksen. Itse peruin oikeastaan aika mutulla, tuntui että aviivissa oli vähemmän Rauma-aiheisia uutisia. Ehkä palaan jossakin vaiheessa.
Nopeesti selasin töissä kahvitauolla, niin yksi Raumaa koskeva uutinen otti silmään. Pyhärannassa joku seurakunta lopetetaan. Siinä kaikki.
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Nopeesti selasin töissä kahvitauolla, niin yksi Raumaa koskeva uutinen otti silmään. Pyhärannassa joku seurakunta lopetetaan. Siinä kaikki.
Juu, eikä edes kuolinilmoituksia näe kuin Luvia/Noormarkku-akselilta…
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Rauman seurakuntatiedot on olleet Satakunnan Kansassa vuosia ennen tätä Länsi-Suomen sulautumista siihen.
Juu, mutta tarkoitin noita maksettuja ilmoituksia…enää ei näe ketään tuttuja poislähteneitä. Mikä sinänsä on ihan hyvä vaan.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kuolinilmoitusten lukeminen on hyvä harrastus. Kuten olen ennenkin sanonut, niin joskus sunnuntaiaamuna on sellainen olo että pitää ensin lehdestä lukea kuolinilmoitukset ja jos ei omaa nimeä näe niin sitten voi keittää tsajut.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nykyään tietysti pitää mennä mututuntumalla että onko noutaja käynyt vai ei.
 

Hearsay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tänään oli tuossa lehdessä ihan isohko juttu maalivahti Gibsonin harjoittelusta noiden VR-lasien kanssa. Kyseessä ei ole Lukon uusi sponsori, vaan harjoittelu virtuaalitodellisuuden maailmassa.

Jotenkin nyt näyttäisi siltä, että tässä viime aikoina Lukosta on puhuttu lehdessä enemmän kuin aiemmin.
 

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
Mitään ratkoa osaa mutta menossa mukana!
No kuvan perusteella pystyy jo päättelemään, että pysyy pystyssä luistimet jalassa ja on lefti ellei kuva ole käännetty peilikuvaksi.

Ja mailan pituudesta, että kyseessä ei ole Julius Mattilan jatkosopimus.
 

Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Arsenal FC

Talviklassikko tammikuussa 2025.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea

Talviklassikko tammikuussa 2025.
Onhan tää aika hieno juttu. Kai se on näköjään ensi tammikuussa pakko mennä Poriinkin katsomaan jääkiekkoa.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
VIP sitä ja VIP tätä oli jutusta puolet. Ei taida tavallinen kansalainen päästä paikalle ollenkaan.
Mut ihan hyvä homma, että toteutuu. Pääsee suipot leveilemään, ettei Raumalla ole edes paikkaa järjestää tällaista.
Miljoonan euron budjetti? Mieluummin se Lukon osuus olis voinut mennä suoraan pelaajabudjettiin, että saatais se saatanan ykkössentteri ja -maalivahti.
 

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
VIP sitä ja VIP tätä oli jutusta puolet. Ei taida tavallinen kansalainen päästä paikalle ollenkaan.
Mut ihan hyvä homma, että toteutuu. Pääsee suipot leveilemään, ettei Raumalla ole edes paikkaa järjestää tällaista.
Miljoonan euron budjetti? Mieluummin se Lukon osuus olis voinut mennä suoraan pelaajabudjettiin, että saatais se saatanan ykkössentteri ja -maalivahti.
Ei kai tuossa ajatuksena ole, että siihen miljoona tärvätään, kukaties tienataan ykkössentterin liksa.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
VIP sitä ja VIP tätä oli jutusta puolet. Ei taida tavallinen kansalainen päästä paikalle ollenkaan.
Mut ihan hyvä homma, että toteutuu. Pääsee suipot leveilemään, ettei Raumalla ole edes paikkaa järjestää tällaista.
Miljoonan euron budjetti? Mieluummin se Lukon osuus olis voinut mennä suoraan pelaajabudjettiin, että saatais se saatanan ykkössentteri ja -maalivahti.

Kai sinne rahvas pääsee myös luomaan tunnelmaa. Raha tehdään myymällä VIP-paketteja paljon ennakkoon, niin tapahtuma ei mene persnetolle.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
No ei tullut halpaa nakkimukia ja pallomerta sentään.

Ajatuksen tasolla hieno juttu, mutta väärässä kaupungissa pelataan. Minkäpä tuolle kuitenkaan mahtaa. Toivottavasti Lukko on neuvotellut asiat siihen jamaan, ettei pelkäksi maksumieheksi jää.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Mua ainakin kiinnostaa "eksklusiivinen hospitality-tunnelma". Agricola kääntyisi haudassaan.

EI vaan, hieno juttu. Raumalta ei infraa löydy, joskaan Poristakaan ilman tuota mittavaa investointia, mutta Raumalla milli ei riittäisi. Tullee hienot tapahtumat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös