Lukko mediassa

  • 681 974
  • 3 773

Zaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Että silleen sitten. Toiset ne lähtee voitolla yöhön, toiset tappiolla putkaan.
Itse en jaksa tätä sen ennepää alkaa pöyristelemään, ei ole ihan ensimmäinen eikä viimeinen kerta kun tyämiehet päätyy viikonloppuna poliisin pahnoille.

Toki sitä toivoisi että Lukkoa edustavat pelaajat kuten tietysti kaikki muutkin ihmiset osasisivat käyttäytyä kunnolla.

Lisätään vielä sen verran että, itse en ole koskaan edes meinannut joutua putkaan. Amatöörien puuhastelua tuollainen putkailu.
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Jos joidenkin mielestä Lukko, Lukon viestintä, Kunnas, pelaajat ja vaikka suorituskykyexvalmentaja ovat alennustilassa niin kyllä täällä oikeasti suurimmassa alennustilassa ovat Rauman Lukon kannattajat.
Muistan tässä jokunen viikko sitten kehottaneeni palstalaisia vierailemaan muidenkin joukkueiden sivuilla. Sama itku ja hammastenkiristys sielläkin on menossa. Joskus enemmän, joskus taas vähemmän.

Joten en oikein osta tuota kannattajien ”alennustilaa”. Ymmärtääkseni - ja korjatkaa jos olen väärässä - tämä saitti on perustettu juuri erilaisten mielipiteiden vaihtoa varten. Täällä saa olla eri mieltä, vaihtaa mielipiteitä, ehdottaa parannuksia oman joukkueen toimintaan, toivoa parempia pelaajia jne. Se kaikki on sallittua, jopa suotavaa. Kunhan pysytään yleisellä tasolla, eikä mennä henkilökohtaisuuksiin. Jos joukkueella menee huonosti, niin on selvää, että se paha olo ja angsti purkautuu täällä. Parempi sekin, kuin mätkiä eri mieltä olevia turpaan pystökaffeilla tai paikallisissa juottoloissa.

Itselleni Rauman Lukko on ollut jo vuosikymmenet ”The Team”, enkä sitä tule koskaan vaihtamaan, vaikka joskus mieli tekisikin. Niin kauan kuin henki pihisee, aivot toimivat edes jonnin verran ja erotan kirjaimet toisistaan aion pysytellä palstalla. Kehua tai haukkua oman joukkueeni toimintaa. Nahkurin orsilla voidaan sitten jatkaa juttua enempi.
 

Lock

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei mulla muuten mitään järkevää ole tuotavissa keskusteluun, mutta tämä pisti hymyilyttämään. Näin taksikuskina voin sanoa, että mun taksiin on vuosien aikana kymmenet ihmiset sammuneet. Ei niistä kuitenkaan kukaan ole vielä putkaan joutunut.
Kaikki on turvallisesti päässeet kotiin nukkumaan päätään selväksi.
Joopajoo. Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta tunnen itse parikin hemmoa, jotka juurikin Raumalla ovat päätyneet putkaan kun taksikuski ei ole saanut asiakkaita humalatilan takia hereille.
 

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreät Jääkärit
Ihme kauhistelua jostain juoppoputkasta. Kunnaksestakin voi olla montaa mieltä, mutta ei se tätä olisi voinut oikein muutenkaan sanoittaa. Vai olisiko pitänyt alkaa jakamaan jotain pelikieltoja överiksi menneestä vapaa-ajasta? Vetäkää nyt happea ja nouskaa sieltä poteroistanne.

Samaa mieltä. En tiedä olenko mä nyt jotenkin paatunut tavoiltani, mutta en ihan olisi osannut odottaa tällaista kohua jostain juoppoputkareissusta.

Erittäin luotettavasta lähteestä kuulin kaksi ihan eri nimeä… Tiedä sitten kumpi on oikeassa.

Itse myös kuulin kaksi muuta nimeä, mutta luotettavuudesta vaikea sanoa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Roku

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Hieman OT, mutta sattuu sitä paremmissakn piireissä:


Mutta kiinnittäkääpäs huomiota tuohon some-postausten määrään!
 

juba

Jäsen
Suosikkijoukkue
ässät
No olihan se hyvä , että poliisi poimi kaverit kyytiin jos nukkuivat ulkona.
Olisihan mille vain urheiluseuralle katastrofi pakkaseen kuolleet pelaajat. Täydet pisteet poliisille.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Samaa mieltä. En tiedä olenko mä nyt jotenkin paatunut tavoiltani, mutta en ihan olisi osannut odottaa tällaista kohua jostain juoppoputkareissusta.
Joo eihän tuossa nyt pitäisi olla mitään kohua. Itsekin aikoinani olen tuollaisen kamaluuden mennyt tekemään, niin ei siinä juuri muuttunut sen paremmaksi tai pahemmaksi ihmiseksi. Ei se silti suositeltavaa ole varsinkaan ammattiurheilijalle, mutta ihmisiähän tässä vaan ollaan. Parivaljakkohan voi tämän kääntää vielä edukseen ja osaksi tarinaa.
 

Tuamas

Jäsen
Mitä ihmettä täällä tapahtuu. Ässien piti olla se Satakunnan the pubijoukkue, mutta näillä näytöillä Lukko on kyllä vienyt tämän kisan uudelle tasolle. Ässilläkin on viime aikoina mennyt sen verran huonosti, että odotan Jessen ja kumppaneiden vastinetta Rattiksessa.

Se o sama ko pikkujoulukaudel yleensäki, tulee pahaa jälkee ko amatöörit lähtee yöhö.
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Siellä on sinivuokoilla mennyt huuruun kun Repo on nollat taulussa hymyillyt ja iskenyt virtuaalimiekkaa tuppeen. Samaan aikaan Harvey nojaillut etukenossa polviin nojaten, keskittyen seuraavaan pubisiirtymään. Harittaa sano Harikkala.

Pojat on poikia ja kuppia ottaa kaikki, huomenna on peli perkele. Etiäpäin, onneksi on hanki.
 

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
Anna sakkoa saatana :)
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Ymmärrän epäilykset, mutta mun lähteiden mukaan samat nimet mitä twitterissä. Ja olen aika varma lähteestäni.
Rauman torin pulujen mukaan puolestaan pari ylihintaista ja kevyttä laituria.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Rauman torin pulujen mukaan puolestaan pari ylihintaista ja kevyttä laituria.
Kolmen eri kaksikon nimet nyt kuullut/lukenut, eli yhteensä kuusi eri nimeä.

Tästä kun tovi vielä mennään, niin totuushan muuttuu sellaiseksi että siellä on ollut koko joukkue ja ryypiskely sekä rettelöinti on jatkunut Perjantai ehtoosta Maanantai-aamuun.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Kolmen eri kaksikon nimet nyt kuullut/lukenut, eli yhteensä kuusi eri nimeä.

Tästä kun tovi vielä mennään, niin totuushan muuttuu sellaiseksi että siellä on ollut koko joukkue ja ryypiskely sekä rettelöinti on jatkunut Perjantai ehtoosta Maanantai-aamuun.
Kyllä.
 

Kepakko

Jäsen
Kolmen eri kaksikon nimet nyt kuullut/lukenut, eli yhteensä kuusi eri nimeä.

Tästä kun tovi vielä mennään, niin totuushan muuttuu sellaiseksi että siellä on ollut koko joukkue ja ryypiskely sekä rettelöinti on jatkunut Perjantai ehtoosta Maanantai-aamuun.
Lyhyt matka siihen, että Lämsä ja Keisari ovat myllyttäneet ympäripäissään. Tätä tahtia tuo kerrotaan huomenna totena.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Aika kesyä touhua, Tapparan somejulkaisutkin sai isomman kohun aikaiseksi.

Nimet on vissiin ainakin puoliksi oikein kun parikin eri tuttua on kertonut tuon saman suomalaisen nimen. En tiedä silti ovatko lukeneet täältä vai mistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös