Oliko sulla tähän jotain faktatietoakin, vai mennäänkö pelkällä mutulla? Ihan vaan siltä varalta kysyn, jos ja kun tästä aletaan palstatotuutta muodostamaan. Kiinnostaisi esimerkiksi onko Lukon joukkue käynyt tällä kaudella jotenkin keskivertoliigajoukkuetta enemmän viihteellä.Montako kertaa Lukon joukkue on rankasti ryypännyt tämän kauden aikana? Näitä nollauksia tuntuu riittävän tasaisin väliajoin ja nyt ei ole edes Hakkaraista katsomassa perään.
Tätä ihmettelen vähän itsekin. Kunnas ei ole missään nimessä onnistunut tehtävässään kaksisesti, mutta mitä tässä nyt olisi pitänyt tehdä toisin? Toki tässä päästään taas heittämään se kuoliaaksinaurattava "asia on loppuunkäsitelty", se on tietysti hieno juttu.Miksi ihmeessä toimitusjohtajan pitäisi heittää asianosaisia pelaajia ns. bussin alle tai kieltää heiltä pelaaminen sanktiona? Itseäkin toki kiinnostaa ketkä olleet kyseessä, mutta nähdäkseni Kunnas kommentoi fiksusti, omien puolta pitäen. Tämä näkemys tietty nykytiedoilla tapahtuneesta.
Tää oli minusta mälsä homma sikälikin, että tässä syksyn aikana on ollut kaikenlaista negatiivista julkisuutta jääkiekkoilijoiden rikoksiin ja rikosepäilyihin liittyen ja tämä on aika sopiva herkkupala toimittajille siihen narratiiviin lisättäväksi.Mainehaittahan tuo on. Ei siitä mihinkään pääse.
Täysin eri asia. Silloin tämä mediasankari kommentoi tietämättä asiasta yhtään mitään. Nyt tiedetään asiasta, kun se kerran on loppuun käsitelty.Jep, eikös me silloin KalPaa vastaan kokeiltu tämä päin helvettiä viestiminen ja keuliminen?
Lisätietoja Tarmo Reunaselta.
Henkilökohtaisesti jouduin joskus putkaan, kun en suostunut poliisille kertomaan mihin olen menossa heidän sitä kysyessään.Tuskin putkaan mistään pelkästä sanaharkasta joutuu.
Pottu ja Pattu jos eivät porilaiselle konstaapelille ole kertoneet, kumpi on Pottu ja kumpi on Pattu, niin putkassa ovat inom kort.Henkilökohtaisesti jouduin joskus putkaan, kun en suostunut poliisille kertomaan mihin olen menossa heidän sitä kysyessään.
Itse en ole koskaan ollut putkassa (tai siinä putkassa mitä tarkoitetaan), mutta kaksi kaveria on joutunut heppoisin perustein putkaan. Sanaharkka järkkärin kanssa, toinen oli juonut kuulemma tarpeeksi, vaikka oli selvinpäin kuskina, sitten toinen oli ottanut muutaman, mutta ihan fiksussa kunnossa. Olivat sitten väitelleet vielä poliisien kanssa kovaäänisesti. En sitä sano että putkaan joutuminen olisi väärin ollut, kun kuuntelin tuon keskustelun, mutta kyllä (pieni) osa noista johtuu muustakin kuin väkivallasta ja juopumuksesta. Tuossakin kyseisessä casessa kaikki lähti portsarista, harvinaista toki, mutta mahdollista.Henkilökohtaisesti jouduin joskus putkaan, kun en suostunut poliisille kertomaan mihin olen menossa heidän sitä kysyessään.
Melkein kuin olisin lukenut vastaavaa tekstiä ennenkin. Kuin omasta kynästä, hymiö.Nimet julki ja raatihuoneen eteen jalkapuuhun,
Eikös Rauman kokoisessa kylässä kukaan nyt tiedä ketä nämä kaksi pelaajaa olivat?
Kunnaksen kommentit on aina sitä tasoa että on kopioinut ne jostain valmiiksi tehdystä wordista "fiksulta kuulostavia kommentteja medialle".
Juu, mutta eikös se ollut itse Frank Sinatra aikoinaan, kun totesi, että ”Kaikki julkisuus on hyvästä. Pääasia, että nimi on kirjoitettu oikein.”Julkisuutta se on huonokin julkisuus ja tuntuu että Lukon kohdalla ei paljoa tilaa löydy isommilta medioilta jos kyseessä on se hyvä julkisuus.
Sen verran valitettavasti kuulin itse kaverilta joka on hallilla töissä että kyseessä olisi ykköskorin miehiä, muuta hänkään ei tiedä. Ei ne asiat taida sitten ihan niin hyvin ollakaan. No, jäädään odottamaan, kaivaako joku nimet...Kukahan tuollaisia asioita vuotaa lehdille? Ei kai muut baarin asiakkaat tiedä onko ne viety putkaan vai kotiin? Ei kai lopulta asia edes kuulu kenellekään ellei jotain syytteitä tule.
Minä en joutunut putkaan, mutta lähellä oli. Lopulta annoin periksi, ja sanoin että kotiin minä olen menossa.Henkilökohtaisesti jouduin joskus putkaan, kun en suostunut poliisille kertomaan mihin olen menossa heidän sitä kysyessään.
Niinno miten sen nyt sitten ottaa kun eihän tämä kerta ole (muistaakseni) ainut kun Lukon pojilla on ollut vähän vauhdikasta menoa niin että putkaan asti on jouduttu tässä lähivuosina niin mielellään ei näitä kyllä haluaisi nähdä koskaan vaikka ihmisiä kaikki ollaan ja kaikille sattuu ja tapahtuu (kuten minulle) niin että ihan valtion hotellin hoiviin on päädytty.Juu, mutta eikös se ollut itse Frank Sinatra aikoinaan, kun totesi, että ”Kaikki julkisuus on hyvästä. Pääasia, että nimi on kirjoitettu oikein.”
Nyt ei niitä nimiä ollut kirjoitettu missään, edes väärin (vielä).
Kyllähän näitä tahoja piisaa Raumalla, siinä missä muuallakin. Pikkukaupungin julkkiksista kuitenkin on kyse.Mikähän taho putkareissun on paikallislehdelle vuotanut.