Lukko mediassa

  • 676 714
  • 3 729

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Mainehaittahan tuo on. Ei siitä mihinkään pääse.

Toista se oli 70- ja 80-luvuilla ainakin, kun osa pelaajista istui Kissassa tuoppi nokan edessä jo ennen ensimmäisiä katsojia.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Montako kertaa Lukon joukkue on rankasti ryypännyt tämän kauden aikana? Näitä nollauksia tuntuu riittävän tasaisin väliajoin ja nyt ei ole edes Hakkaraista katsomassa perään.
Oliko sulla tähän jotain faktatietoakin, vai mennäänkö pelkällä mutulla? Ihan vaan siltä varalta kysyn, jos ja kun tästä aletaan palstatotuutta muodostamaan. Kiinnostaisi esimerkiksi onko Lukon joukkue käynyt tällä kaudella jotenkin keskivertoliigajoukkuetta enemmän viihteellä.

Miksi ihmeessä toimitusjohtajan pitäisi heittää asianosaisia pelaajia ns. bussin alle tai kieltää heiltä pelaaminen sanktiona? Itseäkin toki kiinnostaa ketkä olleet kyseessä, mutta nähdäkseni Kunnas kommentoi fiksusti, omien puolta pitäen. Tämä näkemys tietty nykytiedoilla tapahtuneesta.
Tätä ihmettelen vähän itsekin. Kunnas ei ole missään nimessä onnistunut tehtävässään kaksisesti, mutta mitä tässä nyt olisi pitänyt tehdä toisin? Toki tässä päästään taas heittämään se kuoliaaksinaurattava "asia on loppuunkäsitelty", se on tietysti hieno juttu.

Jos kyseessä olisi rikosasia, niin sitten tottakai pitäisi tapahtunut perata perusteellisesti ja jokseenkin julkisesti. Siltä ei vaikuta, mutta jos jossain vaiheessa alkaa vaikuttaa, niin käännän kelkkani.

Tuollainen putkareissu voi olla merkki kehnosta tilanteesta joukkueen sisällä. Yhtä hyvin se voi olla merkki ei yhtään mistään. Ainut mitä pidän varmana on se, että muutaman ottelun voittoputkessa tämä putkareissu ei olisi kirvoittanut likikään näin vahvoja reaktioita.

Luonnollisestikaan itsensä putkaan ryyppääminen ei ole millään lailla ammattimaista touhua. En kuitenkaan näe pelaajien nimien julkaisemisessa (suoraan tai välillisesti kokoonpanosta tiputtamisen muodossa) järkeä. Eri asia olisi tosiaan, jos siellä olisi jotain syytettä luvassa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mainehaittahan tuo on. Ei siitä mihinkään pääse.
Tää oli minusta mälsä homma sikälikin, että tässä syksyn aikana on ollut kaikenlaista negatiivista julkisuutta jääkiekkoilijoiden rikoksiin ja rikosepäilyihin liittyen ja tämä on aika sopiva herkkupala toimittajille siihen narratiiviin lisättäväksi.

Vaikka siis siellä on voineet vaikka pelaajat puolustaa naisen kunniaa ja sen takia joutua painimaan ja putkaan! Sankareita ovat.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Jep, eikös me silloin KalPaa vastaan kokeiltu tämä päin helvettiä viestiminen ja keuliminen?

Lisätietoja Tarmo Reunaselta.
Täysin eri asia. Silloin tämä mediasankari kommentoi tietämättä asiasta yhtään mitään. Nyt tiedetään asiasta, kun se kerran on loppuun käsitelty.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Poliisien mielestä kyseiset herrat olivat esiintyneet vapaalla yhtä kelvottomasti kuin töissäänkin, niin eipä ihme jos siitä putkaan joutuu. Asia loppuunkäsitelty, eiku.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Henkilökohtaisesti jouduin joskus putkaan, kun en suostunut poliisille kertomaan mihin olen menossa heidän sitä kysyessään.
Pottu ja Pattu jos eivät porilaiselle konstaapelille ole kertoneet, kumpi on Pottu ja kumpi on Pattu, niin putkassa ovat inom kort.
HUOM! Tämä oli huumoria, ei totuuspohjaa.
 
Suosikkijoukkue
Lugu
Yhden Lukko -pelaajan raumalaisessa kapakassa näin pe-la yöllä ja jutusteltiinkin mukavia kys. pelaajan kanssa. Eiköhän seurana ollut myös muita pelaajia.
Kyseisessä kapakassa oli myös joku tuulimylly käytävällä jossain vaiheessa iltaa, osallistujista ei hajuakaan.

Sattumaa tod.näk mutta ei mahdoton.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mikähän taho putkareissun on paikallislehdelle vuotanut.. Sitä vaan ihmettelen ettei viidakkorumpu ole laulanut sosiaalisen median kautta jo ennen. Ehkä kuitenkin "parempi" tällä tavalla. Voihan pojat.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Henkilökohtaisesti jouduin joskus putkaan, kun en suostunut poliisille kertomaan mihin olen menossa heidän sitä kysyessään.
Itse en ole koskaan ollut putkassa (tai siinä putkassa mitä tarkoitetaan), mutta kaksi kaveria on joutunut heppoisin perustein putkaan. Sanaharkka järkkärin kanssa, toinen oli juonut kuulemma tarpeeksi, vaikka oli selvinpäin kuskina, sitten toinen oli ottanut muutaman, mutta ihan fiksussa kunnossa. Olivat sitten väitelleet vielä poliisien kanssa kovaäänisesti. En sitä sano että putkaan joutuminen olisi väärin ollut, kun kuuntelin tuon keskustelun, mutta kyllä (pieni) osa noista johtuu muustakin kuin väkivallasta ja juopumuksesta. Tuossakin kyseisessä casessa kaikki lähti portsarista, harvinaista toki, mutta mahdollista.

Mieluusti odottaisin lisätietoja ennenkuin aletaan kaivaa tomaatteja esille
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Nyt sai Lukko palstatilaa Satakunnan Kansassakin.

”Lehdet kirjottaa, hyvä et kirjottaa, antaa niitten kirjottaa.”
-Nykäsmatti
 
Eikös Rauman kokoisessa kylässä kukaan nyt tiedä ketä nämä kaksi pelaajaa olivat?

Soitin tutulleni Dominoon ja hänen mukaansa tuona kyseisenä lauantaina oli kulunut paljon shotteja ja myös suukopua oli ollut pitkin iltaa. Eikä ollut kuulemma ensimmäinen vastaava ilta, kun tällaista käytöstä Dominossa on nähty vaan vastaavaa menoa on ollut pitkin syksyä. Siihen ei osannut ottaa kantaa onko Lukko pelaajia ollut juhlimassa mutta voisiko tästä laskea helpon yhteenlaskun?
 

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kunnaksen kommentit on aina sitä tasoa että on kopioinut ne jostain valmiiksi tehdystä wordista "fiksulta kuulostavia kommentteja medialle".

Samaa kriisiviestinnän oppikirjaa sovelletaan nykyään joka paikassa. Kyse on protokollan noudattamisesta sen sijaan että aidosti tarkoitettaisiin sitä mitä sanotaan.

Kunhan tapaukseen ei liity väkivaltaa tai muuta vastaavaa niin ei tätä sen enempää tarvitse penkoa. Aika harvoin tällaiset tapahtumat kuitenkaan kielii hyvää joukkueen tilasta. Muistan kun pudotuspelimahkut kaudelle 2016-17 oli menneet ja Lukon pelaajia pyöri harvinaisen nopeasti ratkaisevan tappiollisen pelin päätyttyä eräässä raumalaisessa ravintolassa. Jos peli kulkee ja joukkueella on kaikki hyvin, ei pelaajilla ole tarvetta lähteä yöhön.
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Julkisuutta se on huonokin julkisuus ja tuntuu että Lukon kohdalla ei paljoa tilaa löydy isommilta medioilta jos kyseessä on se hyvä julkisuus.
Juu, mutta eikös se ollut itse Frank Sinatra aikoinaan, kun totesi, että ”Kaikki julkisuus on hyvästä. Pääasia, että nimi on kirjoitettu oikein.”

Nyt ei niitä nimiä ollut kirjoitettu missään, edes väärin (vielä).
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Kukahan tuollaisia asioita vuotaa lehdille? Ei kai muut baarin asiakkaat tiedä onko ne viety putkaan vai kotiin? Ei kai lopulta asia edes kuulu kenellekään ellei jotain syytteitä tule.
 

Nahkalerputin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lerputten ja likasangon täystuho, RD:n Uimalakki
Kukahan tuollaisia asioita vuotaa lehdille? Ei kai muut baarin asiakkaat tiedä onko ne viety putkaan vai kotiin? Ei kai lopulta asia edes kuulu kenellekään ellei jotain syytteitä tule.
Sen verran valitettavasti kuulin itse kaverilta joka on hallilla töissä että kyseessä olisi ykköskorin miehiä, muuta hänkään ei tiedä. Ei ne asiat taida sitten ihan niin hyvin ollakaan. No, jäädään odottamaan, kaivaako joku nimet...
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Henkilökohtaisesti jouduin joskus putkaan, kun en suostunut poliisille kertomaan mihin olen menossa heidän sitä kysyessään.
Minä en joutunut putkaan, mutta lähellä oli. Lopulta annoin periksi, ja sanoin että kotiin minä olen menossa.

Jotain se koppalakki vielä vittuili päälle, että "nyt selvisit juuri ja juuri putkareissulta, pitää aina vastata, ei poliisi huvikseen kysele" mutta en minä jaksanut sitä ripitystä kuunnella.

Tämä oli sitä vanhaa hyvää aikaa 80-luvulla, ei mulla ollut vielä ajokorttiakaan silloin ja olin vieläpä ihan selvinpäin pyörällä liikkeellä, toki myöhään perjantai-iltana mutta en tiedä mikä mun hahmossa sitten niiden mielenkiinnon herätti.

No se siitä ja sen kestävyydestä.
 

RaumTiger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kolla/Rauma Tigers, New York Rangers
Juu, mutta eikös se ollut itse Frank Sinatra aikoinaan, kun totesi, että ”Kaikki julkisuus on hyvästä. Pääasia, että nimi on kirjoitettu oikein.”

Nyt ei niitä nimiä ollut kirjoitettu missään, edes väärin (vielä).
Niinno miten sen nyt sitten ottaa kun eihän tämä kerta ole (muistaakseni) ainut kun Lukon pojilla on ollut vähän vauhdikasta menoa niin että putkaan asti on jouduttu tässä lähivuosina niin mielellään ei näitä kyllä haluaisi nähdä koskaan vaikka ihmisiä kaikki ollaan ja kaikille sattuu ja tapahtuu (kuten minulle) niin että ihan valtion hotellin hoiviin on päädytty.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös