Jukan takahiukset
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Lukon mediaväelle. Tulkaas ihan itse selittämään tämä tilanne. Mitä siellä huudettiin ja kenelle huudettiin?
Samaa odottelen. Maksavana asiakkaana koen, että minun kuuluu saada se selitys ennemmin eikä myöhemmin.Lukon mediaväelle. Tulkaas ihan itse selittämään tämä tilanne. Mitä siellä huudettiin ja kenelle huudettiin?
Tämän iltainen päivitys X:ssä oli riman alitus Rauman Lukon mediatiimiltä. Minkä takia oma pelaaja heitettiin bussin alle ilman tietoa, mitä on sanottu? Tähän vaatii varmasti moni selityksen.
Juu näiden herrojen pestin päättymisen jälkeen Lukon sometouhu on mennyt monta askelta taaksepäin.On tämä Lukon sometiimi niin saatanan farssi. Eikös Suoramaa tehnyt jonkun toisen kanssa näitä käytännössä talkoilla/sivuduunina? Homma oli silloin aivan eri tasolla.
On tämä Lukon sometiimi niin saatanan farssi. Eikös Suoramaa tehnyt jonkun toisen kanssa näitä käytännössä talkoilla/sivuduunina? Homma oli silloin aivan eri tasolla.
Nyt on ihan joka paikassa otsikko Reunasesta ja ulosajo rasistisesta huutelusta.
Tämä meni aivan totaalisen vituiksi niin Lukolta kuin tuomareiltakin. Miksei tuomarit voineet antaa vaan tuomiota epäurheilijamaisesta käytöksestä? Nyt kun tähän sekoitettiin rasismi niin saatiin asia aivan katolleen.
Meinaatko, että Liigalta löytyy selkäranka? En siis kyseenalaista yhtään kirjoittamaasi ja olen täysin samaa mieltä.Mun mielestä Liigalla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin oikoa tämä. Rasistin leima toisten virheiden takia on todellakin liikaa etenkin tämmöisenä aikana, kun nuo on tuomittu todella kovaa.
Meinaatko, että Liigalta löytyy selkäranka? En siis kyseenalaista yhtään kirjoittamaasi ja olen täysin samaa mieltä.
Selkärankaa ei löydy ja Taresta tehdään esimerkki. Veikkan 10 ottelua.
Jos noin käy, niin aion boikotoida Liigaa ainakin kuukauden. Siis jos tulee esim 5 peliä edes pelikieltoa.
Kyllä yksikin peli on liikaa. Mää aina ajattelin että huomaan vanhenneeni sitten, kun en enää käsitä tietotekniikasta tai muusta vittuakaan nykynuorisoon verrattuna. Mutta se onkin tämä mielensäpahoittamisteema, missä ei voi edes vastustajalle vittuilla kovin sanoin.Jos noin käy, niin aion boikotoida Liigaa ainakin kuukauden. Siis jos tulee esim 5 peliä edes pelikieltoa.
Uutta jaksoa, olkaa hyvät.
Linkki: https://spotify.link/AwUnjwOGhDb
Toisena vieraana, uskallan sanoa, Lukko-legenda vaikkei pelikausien määrä huima olekaan.
Mahtaako myöskään olla nähnyt yhtään? Toksinen äijäkulttuuri mainittu!Mitähän tästäkin kirjoituksesta sanoisi. Noh, tyydyn sanomaan vain, että tuskin on tämän kirjoittaja pelannut peliäkään itse kiekkoa.
Kommentti: Täysi farssi! Liigatähden kohun päätös vie huomion pois todelliselta ongelmalta
Huutelun saama mediahuomio ei ole missään määrin kohtuuton, vaikka rasistista kieltä ei jäällä kuultukaan, kirjoittaa Anssi Karjalainen.www.iltalehti.fi
Kuuluttaja on vahvistanut kuuluttaneensa sen, mitä tuomaristolta sai tiedoksi.Yhtä käsittämätön kuulutus oli toimitsijalta pelissä.
Kalle teki selväksi, että pelaajakaupoilla ei olla eikä oikein halutakaan. Tosin tämä oli ennen Piipposen loukkaantumista.Uusimmassa Jäägone-podissa vieraana Kalle Sahlstedt. Kyllä se fiksuja puhuu taas kerran.