Lukko mediassa

  • 691 825
  • 3 816

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Tämän iltainen päivitys X:ssä oli riman alitus Rauman Lukon mediatiimiltä. Minkä takia oma pelaaja heitettiin bussin alle ilman tietoa, mitä on sanottu? Tähän vaatii varmasti moni selityksen.


Olen samaa mieltä.
Kaiken lisäksi oksettavaa suorastaan kiiruhtaa julistamaan omaa puhdasoppisuutta "emme hyväksy rasismia missään muodossa" paskaa.

Kai sen nyt kaikki tietää ilman tuollaista perseen nuolemistakin. Noloa, todella noloa.
 

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
On tämä Lukon sometiimi niin saatanan farssi. Eikös Suoramaa tehnyt jonkun toisen kanssa näitä käytännössä talkoilla/sivuduunina? Homma oli silloin aivan eri tasolla.

Ja nyt sitä hommaa tehdään täysipäiväisesti päällikkötason palkkapussilla. Sitten kun joku esittää kehitysideoita täällä niin vastineeksi vittuillaan kuinka voi itse tulla tekemään jos ei miellytä.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja miettikää mikä mahdollisuus tää olis ollut näyttää seurana hyvältä. Jos julkaisussa olisi vain tuomittu rasismi ja todettu, että odotellaan osapuolien kommentteja tilanteesta, niin kaikki olisi hyvin. Nyt loistava tilaisuus sen sijaan käännettiin täysin perseelleen. Vaikka X on nopean viestinnän kanava, niin nyt tuli paha virhe.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: carr

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt on ihan joka paikassa otsikko Reunasesta ja ulosajo rasistisesta huutelusta.
Tämä meni aivan totaalisen vituiksi niin Lukolta kuin tuomareiltakin. Miksei tuomarit voineet antaa vaan tuomiota epäurheilijamaisesta käytöksestä? Nyt kun tähän sekoitettiin rasismi niin saatiin asia aivan katolleen.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt on ihan joka paikassa otsikko Reunasesta ja ulosajo rasistisesta huutelusta.
Tämä meni aivan totaalisen vituiksi niin Lukolta kuin tuomareiltakin. Miksei tuomarit voineet antaa vaan tuomiota epäurheilijamaisesta käytöksestä? Nyt kun tähän sekoitettiin rasismi niin saatiin asia aivan katolleen.

Mun mielestä Liigalla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin oikoa tämä. Rasistin leima toisten virheiden takia on todellakin liikaa etenkin tämmöisenä aikana, kun nuo on tuomittu todella kovaa.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Mun mielestä Liigalla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin oikoa tämä. Rasistin leima toisten virheiden takia on todellakin liikaa etenkin tämmöisenä aikana, kun nuo on tuomittu todella kovaa.
Meinaatko, että Liigalta löytyy selkäranka? En siis kyseenalaista yhtään kirjoittamaasi ja olen täysin samaa mieltä.

Selkärankaa ei löydy ja Taresta tehdään esimerkki. Veikkan 10 ottelua.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Meinaatko, että Liigalta löytyy selkäranka? En siis kyseenalaista yhtään kirjoittamaasi ja olen täysin samaa mieltä.

Selkärankaa ei löydy ja Taresta tehdään esimerkki. Veikkan 10 ottelua.

Jos noin käy, niin aion boikotoida Liigaa ainakin kuukauden. Siis jos tulee esim 5 peliä edes pelikieltoa.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Jos noin käy, niin aion boikotoida Liigaa ainakin kuukauden. Siis jos tulee esim 5 peliä edes pelikieltoa.
Kyllä yksikin peli on liikaa. Mää aina ajattelin että huomaan vanhenneeni sitten, kun en enää käsitä tietotekniikasta tai muusta vittuakaan nykynuorisoon verrattuna. Mutta se onkin tämä mielensäpahoittamisteema, missä ei voi edes vastustajalle vittuilla kovin sanoin.

Olen vanha ja väsynyt. Juon pääni täyteen ja menen nukkumaan ja varmaan kusen alleni, kuten kunnon vanhuksen kuuluu. Ehkä huomenna on hyvä päivä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tästä nyt mitään helvetin 5-10 ottelun pelikieltoa voi tulla. Max. 1 peli ja se lusitaan huomenna ja sekin on kohtuullisen kova rangaistus.
 

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
Ilta-Sanomat sen paljasti Vi**& hintti
 

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

mig24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mitähän tästäkin kirjoituksesta sanoisi. Noh, tyydyn sanomaan vain, että tuskin on tämän kirjoittaja pelannut peliäkään itse kiekkoa.

Mahtaako myöskään olla nähnyt yhtään? Toksinen äijäkulttuuri mainittu!
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Reunasen ketju on lukossa ennenaikaisesti , joten mainittakoon että L-S:ssa Reunasen kommentit mitä oikeasti sanoi ja miten tilanne eteni. Ilta-Sanomissa ollut väärää tietoa.

"Painu vittuun, vitun Mestis-homo" olivat olleet Reunasen vastine Mäenpään verbaliikkaan.

Ei puolustele eikä vähättele. Suosittelen lukemaan jutun ennen hikeentymistä, varsinkin jokaiselle pohjosnaapurille.
 
Viimeksi muokattu:

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lehden tehtävä on tietysti tehdä rahaa eikä minulla ole mitään vastaan näille "vain tilaajille"-jutuille (olenhan itsekin tilaaja) mutta nyt toivoisin, että LS miettisi josko tuon jutun voisi laittaa vapaasti luettavaksi. Niin paljon on jo valheita levinnyt noissa isoissa, vapaasti luettavissa lehdissä, että pienen paikallislehden tilaajajuttu ei siinä rinnalla paljon paina.

Eipä tässä nyt dramaattista muutosta toki tullut aikaisemmin "tiedettyyn", mutta pieni kuitenkin. Ja sekin ihan kiinnostava tieto, että Reunanen on mielestäni oikeutetusti peräänkuuluttanut julkisia anteeksipyyntöjä eri tahoilta, mutta ei ole niitä saanut.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Lisätään vielä oma viisisenttinen asiaan.

Reunanen tuo esiin kuinka lapsellisia huudot kaukalossa ovat, varsinkin hänen omat huutonsa. Mutta huutelut ovat aina jääneet kaukaloon.

Tälläkin hetkellä liigakaukalossa kiekkoilee pelaajia, jotka elävät seksuaalisen suuntaumisensa johdosta kaksoiselämää. Joku ehkä haluaakin niin, toinen ei uskalla tulla kaapista kiekon sangen konservatiivisen kulttuurin vuoksi. Eikä homottelut siinä auta yhtään, vaikka sillä ei tarkoitettaisi pahaa. Sikäli hyvä, että asiaan nyt puututaan.

Pois moraaliposeeraus. Jos pelaan kaverini kanssa yhdessä kuulokkeet päässä verkossa, ei se kielenkäyttö kestä muiden korvia. Mulle se on turvallista ja meidän välistä mustaa huumoria 40 vuoden tuntemisen seurauksena. Jos joku muu liittyy peliin, muuttuu molempien kielenkäyttö ja näin kuuluukin toimia.

Reunasen rasisti-leima on kuitenkin lähes anteeksiantamatonta ja toivottavasti asiaa edesauttaneet tahot ovat ymmärtäneet asian vakavuuden.

Liiga instituutiona ei tietenkään pyydä anteeksi Reunaselta, koska liiga ei tee niin. Todella järkyttävä leima ja maku jäi tästä tapauksesta.

Reunaselle sympatiat asian hoitamisesta ja vastuun kantamisesta. Verbaliikan osalta kannattanee keksiä jotain oivaltavampaa ja ainakin pohtia miten nuo sanat vaikuttavat kulttuuriin jossa tänä päivänä on _yksi_ pelaaja Suomessa tullut aktiiviuran aikana kaapista ulos.

Eteenpäin ja keskiviikkona päästään taas nauttimaan Tarmon pelaamisesta.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös