Lukko mediassa

  • 691 343
  • 3 814

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Varmasti me kaikki tiedetään miten esim viime kauden junnumestaruus ratkaistiin.
Hieno juttu, mutta ei kyllä tarkoita mitään liittyen ammatilaisjoukkueen valmentamiseen.

Tiedätkö kenen aloitteesta pelitavassa palattiin ”vanhaan”?
Mitä tapahtuu, kun Virran pelitavan väki vähenee entisestään ensi kaudelle?

Menestyksen/mestaruuden vähättely on mun mielestä perseestä. Voitettu mestaruus SM-tasolla, missä muutkin yritti tosissaan. Tottakai Lukolla oli kova materiaalikin, mutta mestaruus on mestaruus. Ja onhan Markolla CHL voittokin. Varmaan tosin sekin väärin voitettu

Niin siis eihän Lukon pelitavassa pitänytkään tulla isoa muutosta, jos yhtään puheita muistelet. Kyllä ne jätön jätöt on ainakin jätetty suurimmaksi osaksi pois esimerkiksi.

Se mitä tapahtuu ensi kaudella on mahdoton ennustaa, mutta kuten sanoin niin itse olen luottavainen.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Ei mutta samantien ollaan kärkikahinoissa.
Ei tarvittu kahden vuoden puhdistusta tai pelitavan sisään ajoa.
Saa nähdä, oliko tämä kausi salama purkissa. On mahdollista, että Jukurit ovat ensi kaudella keski- tai pohjasakin joukkue. Aika näyttää senkin.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Menestyksen/mestaruuden vähättely on mun mielestä perseestä. Voitettu mestaruus SM-tasolla, missä muutkin yritti tosissaan. Tottakai Lukolla oli kova materiaalikin, mutta mestaruus on mestaruus. Ja onhan Markolla CHL voittokin. Varmaan tosin sekin väärin voitettu

Niin siis eihän Lukon pelitavassa pitänytkään tulla isoa muutosta, jos yhtään puheita muistelet. Kyllä ne jätön jätöt on ainakin jätetty suurimmaksi osaksi pois esimerkiksi.

Se mitä tapahtuu ensi kaudella on mahdoton ennustaa, mutta kuten sanoin niin itse olen luottavainen.
Voiko olla luottavainen sen takia, että Lukko voitti junnumestaruuden tynkäkaudella?
Tai CHL-mestaruus 10v sitten?

Eikä sitä peliä / pelitapaa puheilla kuntoon laiteta.
Kyllä siihen täytyy löytyä oikeanlainen ja riittävä harjoituspankki.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Saa nähdä, oliko tämä kausi salama purkissa. On mahdollista, että Jukurit ovat ensi kaudella keski- tai pohjasakin joukkue. Aika näyttää senkin.
Joo se voi olla, että OJ:n ei tarvitse toista vuottaan sopimuksestaan valmentaa Suomessa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Varmasti me kaikki tiedetään miten esim viime kauden junnumestaruus ratkaistiin.
Hieno juttu, mutta ei kyllä tarkoita mitään liittyen ammatilaisjoukkueen valmentamiseen.
Korona ei ainakaan ole mikään selitys. Vai onko niin että ainoastaan Lukon menestyessä voidaan puhua muiden joukkueiden sairastumisista ja sen vaikutuksista mutta Lukon pelaajien ollessa koronassa se ei mitään merkitsekään?
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Joo se voi olla, että OJ:n ei tarvitse toista vuottaan sopimuksestaan valmentaa Suomessa.
Kyllä itse tarkoitin sitä, että Jokisen valmennuksessa Jukurit vielä ensi kaudella olisi. On se kumma, että me ei saada uskoa Veltsuun, mutta on pakko uskoa Jokiseen, joka ei ole vielä edes yhtä kokonaista runkosarjaa valmentanut aikuisia.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Korona ei ainakaan ole mikään selitys. Vai onko niin että ainoastaan Lukon menestyessä voidaan puhua muiden joukkueiden sairastumisista ja sen vaikutuksista mutta Lukon pelaajien ollessa koronassa se ei mitään merkitsekään?
Tuossa tapauksessa se korona varmaan oli selitys, kun eivät saaneet pelata lainkaan.
Siellä taisi esim TPS ja Pelicans viime kauden liigarostereissa vetää hirveä nippu junnuja.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Ja voi vittu vielä sitä Kallea senkin takia kun ei älynnyt palkata Jokista Lukon valmentajaksi.
Olisipa Hannu.
Ja vielä edelleen ilman vastuita.

Ei tarvitsisi osoittaa kritiikkiä minnekään.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Laittoi Lukon heti mestariksi junnuissa.

Junnujen höntsämestaruutta en itse kovaksi meriitiksi laske. Sarjan taso on valitettavan heikko, liki kaikki lupaavat nuoret pelaavat muualla. Viime kausi oli myös hyvin erikoinen, kun joukkueita putosi pois läpi kauden. Voimasuhteet myös sarjassa vaihtuvat nopeasti, jos jokin Liigan joukkue päättää laittaa reilu parikymppiset kaverit junnuihin.

Viime kaudella tuosta taisi B-junnuissa nousta metelikin ja JYP kiellettiin hakemasta kilpailuetua.

Jos ajattelee vaikka JYP:n Ottavaisen pelaamassa A-junnuissa parin vuoden päästä, niin melkoinen mörkö olisi ja vaaraksi fysiikallaan. Tepsin satakiloinen Slafkovsky olisi nyt B-junnuissa sellainen, ettei häneltä välttämättä saataisi kiekkoa pois lainkaan.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Niin siis eihän Lukon pelitavassa pitänytkään tulla isoa muutosta, jos yhtään puheita muistelet. Kyllä ne jätön jätöt on ainakin jätetty suurimmaksi osaksi pois esimerkiksi.

Se mitä tapahtuu ensi kaudella on mahdoton ennustaa, mutta kuten sanoin niin itse olen luottavainen.
Pakko lisätä, varmaan ollaan samoilla ajatuksilla (korjaa toki jos käsitin väärin), niin pelitavassa tulleet muutokset saattavat osittain johtua repaleisesta kaudesta. Varmasti pelitapa olisi lähempävä Virran seksipeksikiekkoa, jos joukkue olisi saanut pelata enemmän vakiokokoonpanoilla. Voittoputkessahan ja muutama peli sen jälkeen näytti siltä miltä luvattiin, eli hieman hyökkäävämpää ja yksinkertaisempaa kiekkoa kuin Virta peluutti.
 

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tottakai mestaruuden jälkeen lähes kaikki muu tuntuu epäonnistumiselta. Jos nyt mietitään, että tavoite on olla kuuden joukossa niin ei tää nyt kuitenkaan mikään täys pannukakku ole vaikka vähän karvas maku onkin. Ja tässä on kausi vielä kesken joten kuuden joukkoon on mahdollisuus. Ja jos näin käy niin sillonhan oltais jo tavotteessa? Voitti Kimi Räikkönenkin mestaruuden yhdellä pisteellä eikä sitä ole kukaan kyseenalaistanut.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Loppupeleissä kilpa- ja huippu-urheilussa tulos määrittää sen onnistumisen.

Tiistai illalla ollaan jo osittain selvillä siitä, ja lopullisen ”tuomion” aika on myöhemmin.

Virtasen isompi mittari on sitten se ensi kausi.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Tottakai mestaruuden jälkeen lähes kaikki muu tuntuu epäonnistumiselta. Jos nyt mietitään, että tavoite on olla kuuden joukossa niin ei tää nyt kuitenkaan mikään täys pannukakku ole vaikka vähän karvas maku onkin. Ja tässä on kausi vielä kesken joten kuuden joukkoon on mahdollisuus. Ja jos näin käy niin sillonhan oltais jo tavotteessa? Voitti Kimi Räikkönenkin mestaruuden yhdellä pisteellä eikä sitä ole kukaan kyseenalaistanut.
Lukon joukkueen oma tavoite oli olla neljän joukossa runkosarjassa.
Millään muilla tavoitteilla ei sitten merkitystä olekaan.
Ja jokainen fani määrittää itse mihin on tyytyväinen ja mitä asioita pitää merkityksellisinä.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Täytyy myös muistaa se, että Virtasen aikana Lukko teki voittoputkiennätyksensä. Mut varmaan sekin oli sattumaa vain tai sitten Virran Pekan ansiota.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Täytyy myös muistaa se, että Virtasen aikana Lukko teki voittoputkiennätyksensä. Mut varmaan sekin oli sattumaa vain tai sitten Virran Pekan ansiota.
Joo se on totta, mutta kuitenkin vain yksi pätkä.
Itselle ainakin täysin merkityksetön asia, jos luu jää kunnolla käteen keväällä.

Itse pidän puolivälierissä pelaamasta täysin minimisuorituksena.

Kaikki sen alle on suuri pannukakku.

Hieno putki se oli ja mahdollisti ylipäätään sen, että kaudelle saatiin vielä mahdollisuudet omiin käsiin.

Ja suon ehdottomasti sinulle ja kaikille sen, että pelkästään se jo tyydyttää tältä kaudelta.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joo se on totta, mutta kuitenkin vain yksi pätkä.
Itselle ainakin täysin merkityksetön asia, jos luu jää kunnolla käteen keväällä.

Sun kannattaa tätä kautta arvioidessa muistaa myös se, että Lukon joukkueen todellinen arvo rahassa on keskikastia. Koko budjettia ei lähellekkään käytetty. Siitä huolimatta oon aika luottavainen vielä tämän kauden suhteen. Lukko saa nyt ennen kevään pelejä monta peliä alle terveellä kokoonpanolla, niin pitäisi olla hyvät mahdollisuudet pelata hyvää kiekkoa tärkeimmällä hetkellä.

Tulosurheilua tää silti on ja ei esimerkiksi puolivälierissä tai saati sääleissä putoaminen lämmitä yhtään. Mutta mä luotan Virtaseen. Ennustaja en ole ja keväällä nähdään miten kävi ja ensi kaudella sitten miten käy.
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Outo ketju Virtasen arvostelemiseen, mutta olkoon. MInulle on hänestä kauden mittaan tullut sellainen fiilis, että hän nimenomaan on ammattivalmentaja. Osaa lukea Lukon tilannetta ja reagoi. Tietää pelistä paljon ja osaa tehdä korjausliikkeet. Kokemus auttaa.
 

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukon joukkueen oma tavoite oli olla neljän joukossa runkosarjassa.
Millään muilla tavoitteilla ei sitten merkitystä olekaan.
Ja jokainen fani määrittää itse mihin on tyytyväinen ja mitä asioita pitää merkityksellisinä.
Ai se oli 4. Muistin että tavoite on olla pitkällä tähtäimellä aina kuuden joukossa.

En mä ainakaan oleta, että me joka vuosi finaalissa ollaan. Ihan tyytyväinen jos siellä kuudenkin nipussa ollaan joka vuosi runkosarjassa seuravat x vuotta. Ei se Lukon kannattajalla kovin kaukana historiassa ole kun kynnettiin oikein huolella. Mutta kukin tosiaan asettaa omat tavotteensa. Äskeinen oli mun.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Sun kannattaa tätä kautta arvioidessa muistaa myös se, että Lukon joukkueen todellinen arvo rahassa on keskikastia. Koko budjettia ei lähellekkään käytetty. Siitä huolimatta oon aika luottavainen vielä tämän kauden suhteen. Lukko saa nyt ennen kevään pelejä monta peliä alle terveellä kokoonpanolla, niin pitäisi olla hyvät mahdollisuudet pelata hyvää kiekkoa tärkeimmällä hetkellä.

Tulosurheilua tää silti on ja ei esimerkiksi puolivälierissä tai saati sääleissä putoaminen lämmitä yhtään. Mutta mä luotan Virtaseen. Ennustaja en ole ja keväällä nähdään miten kävi ja ensi kaudella sitten miten käy.
Itseäni ei henkilökohtaisesti kiinnosta ollenkaan se miten paljon rahaa on käytetty.
Kaikki me tiedetään mikä on Lukon konsernin rahajärjestely.
Sahlstedtin säästäminen on mielestäni vähän harhaanjohtava termi.
Puhuisin mieluummin Oy:n kohdalla pienemmistä tappioista.
(Sitä ei toki voida ulos sanoa, mutta mitään rahaahan sieltä ei ole viivan alle säästöön jäämässä.)

Mistä muuten tiedät, että Lukon tämä joukkue olisi hinnaltaan siellä noin sijalla 6-8?
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Mitä luulette, onko @Sinkilä oikeasti Lukkofani, vai käykö muuten vaan flamettamassa minkä kerkeää?
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Mitä luulette, onko @Sinkilä oikeasti Lukkofani, vai käykö muuten vaan flamettamassa minkä kerkeää?
Sanotaan näin, että uskon oikeasti kannattavan Lukkoa. Kaikki tietty kannatat omalla filosofiallaan. Toiset kannatusfilosofiat sattuvat (ainakin omasta mielestäni) olemaan ihan kannattajalle itselleen terveempiä kuin toiset.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Sanotaan näin, että uskon oikeasti kannattavan Lukkoa. Kaikki tietty kannatat omalla filosofiallaan. Toiset kannatusfilosofiat sattuvat (ainakin omasta mielestäni) olemaan ihan kannattajalle itselleen terveempiä kuin toiset.
Jotenkin luulen, että olet aika mahdottoman tehtävän edessä jos aiot arvioida terveysvaikutuksia anonyymin keskustelupalstan perusteella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös