Lukko mediassa

  • 694 585
  • 3 839

Ralph

Jäsen
Mä veikkaan Repo. Kaikki sanoo, että on leftin mies mutta äkkiäkös tuollaisen kuvan kääntää peilikuvaksi.
Peilikuvaksi kääntäessä kääntyisi myös paidan mainokset toisinpäin. Osuuspankin pyöreä oranssi mainos on tuossa sumennetussa kuvassa vasemman kainalon kohdalla pelaajasta katsottuna. Peilikuvassa se olisi toisella puolella.
 

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Mä veikkaan Repo. Kaikki sanoo, että on leftin mies mutta äkkiäkös tuollaisen kuvan kääntää peilikuvaksi.
Isot uutiset, joka Repo taatusti olisi, tulevat varmaan myöhemmin.
Veikkaan myös Nyman, ja varanumerona Mattila.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Kenen kummiyritys on LM-Suomiset oy?

On meinaan otteluisäntä tänään.
 

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreät Jääkärit
Tykkäsin itse, että tuo loppu oli siinä. Toisaalta olis ollut vielä parempi, kun Virtanen ois sanonut jotain "vittuun se kamera nyt". Kertoo oleellisen fiiliksestä, kun paikallinen hävitty.
Samaa mieltä. Mielestäni jopa ihan virkistävää, ettei aina seurat tuuttaa pelkästään niitä huippuhetkiä, kun kirvelevät tappiotkin ovat osa urheilua.
 

Samppub

Jäsen
Kukas se ottelumainoksessa on sumennettuna?
Jatkoja siis luvassa vol 3.
 

Liitteet

  • Screenshot_20220308_071628_com.instagram.android_edit_837053889056648.jpg
    Screenshot_20220308_071628_com.instagram.android_edit_837053889056648.jpg
    228 KB · kertaa luettu: 113

mig24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mielestäni Mattila. Punainen Janhusen logo paidan etumuksessa, on Mattilan kummiyritys. Tällä hetkellä olen kyllä äärimmäisen tyytyväinen tehtyihin jatkoihin.
Katsoin juuri samaa. Tuo logon alla oleva mainos vaihtelee jokaisella pelaajalla ja Mattilalla oleva punainen mainos sopii tuohon. Tämä olisi loistava jatkosopimus.
 

BorgWarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä saa Mattila halvalla pelata ja ei ainakaan odottaa pääsevänsä tulos yksikköön enään ensikaudella. PoMaSka toimi, mutta nykyinen suorittaminen ei ainakaan itseäni ole enään tyydyttänyt.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä saa Mattila halvalla pelata ja ei ainakaan odottaa pääsevänsä tulos yksikköön enään ensikaudella. PoMaSka toimi, mutta nykyinen suorittaminen ei ainakaan itseäni ole enään tyydyttänyt.
Vähän jää Mattilalla tehot kyllä piippuun ja +/- on huonohko. Silti, olen todella tyytyväninen tähän jatkoon. Muutenkin hyvä tilanne jos kerran Ilomäenkin jatko on selvä ja Hagan tilalle saadaan oikea sentteri ensi kaudeksi.

Ilomäki 46 O, 11+26=37, +10
Mattila 47 O, 9+15=24, -4
Haga 37 O, 5+10=15, +7
Kainulainen 42 O, 7+6=13, +5
Päivärinta 32 O, 2+4=6, +8
Markkula 10 O, 1+1=2, +/-0
Svanenbergs 6 O, 0+0=0, -3

Haga viimeiset 12 ottelua 1+0 ja -1. Mattila viimeiset 12 ottelua 2+6=8 ja +2.
Hagaa tosin on heitelty kauden mittaan ketjusta toiseen, mut nyt kun vastuuta on ollut tarjolla pinnoja ei tullut lainkaan. Jotenkin kuvaavaa onkin että tuo maali Hagalle tuli Oulussa kun oli nelosen laiturina.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Eikö näistä jatkosopimuksista ole seuran kotisivuilla mitään uutista kommenteilla höystettynä?
 

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vahvaa tekemistä kyllä..

Tämän kauden aikana julkaistu kolme kohtalaisen kovaa jatkosopimusta, Piipponen, Hakulinen, Nyman, eikä yhdestäkään ole mitään virallista tiedotetta seuran sivuilla.

Mutta tätä tämä on nyt ollut ja tähän on syytä tottua. Sen jälkeen kun viestinnästä alettiin säästämään ja tekijät vaihtuivat niin taso tipahti melkoisesti. Lukko on ulkoistanut ison osan viestinnästään Länsi-Suomelle, joka on maksullinen sanomalehti. Maksavien asiakkaiden aliarviointia.

Viimeksi täällä seliteltiin kuinka tilanteet muuttuvat, eikä voida tiedottaa ja niin edelleen. Nämä jatkosopimukset ovat olleet varmasti pidempään tiedossa, eikä mikään estä uutisen kirjoittamista ennakkoon ja sitten julkaisuun ajastus esim. klo. 19.45.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Voisikohan olla että Nymanin ja Hakulisen kommentteja ei ole kyselty jos molemmat ovat vaikka sänkypotilaina.

Eli odotellaan rauhassa

Niin ja toisaalta, mitä jengi odottaa jatkosopimuksen jälkeisinä teksteinä?

"Kiva jatkaa Lukossa ja olen viihtynyt Raumalla todella hyvin. Viime kauden mestaruus on huikein kohokohta urallani. Tällä kaudella on ollut hieman nihkeää, mutta siitä huolimatta haluan jatkaa täällä hyvässä ympäristössä ja teemme kaikkemme, että tälläkin kaudella voitaisiin voittaa mestaruus."

Ja kaikki sanoo saman. Tietysti jollain vielä se perus "Rauma on nykyään mun koti".
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Niin ja toisaalta, mitä jengi odottaa jatkosopimuksen jälkeisinä teksteinä?
En tiedä mitä tekstiä tuohon tarvittaisiin, mutta kyllähän se olisi kiva jos seuran sivuilla olisi uutiset. Sen nyt ymmärtää että joukkueen sivuille ei ehdi sopimuksen muutoksia vaihtamaan ennen kesätaukoa. Ei ole muuten siitä perhekerhostakaan ollut oikein missään juttua.

Kalle ei välttämättä ehdi scouttausmatkaltaan antamaan kommentteja, pelaajat saattavat olla sairaana yms, mutta kyllähän silti joku uutinen voisi olla seuran sivuilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös