Eiköhän se ole Nyman.Onko kukaan saanut selville kuka tossa tän päivän ottelumainoksessa on sumennettuna?
Eiköhän se ole Nyman.Onko kukaan saanut selville kuka tossa tän päivän ottelumainoksessa on sumennettuna?
Peilikuvaksi kääntäessä kääntyisi myös paidan mainokset toisinpäin. Osuuspankin pyöreä oranssi mainos on tuossa sumennetussa kuvassa vasemman kainalon kohdalla pelaajasta katsottuna. Peilikuvassa se olisi toisella puolella.Mä veikkaan Repo. Kaikki sanoo, että on leftin mies mutta äkkiäkös tuollaisen kuvan kääntää peilikuvaksi.
Isot uutiset, joka Repo taatusti olisi, tulevat varmaan myöhemmin.Mä veikkaan Repo. Kaikki sanoo, että on leftin mies mutta äkkiäkös tuollaisen kuvan kääntää peilikuvaksi.
Ei kenenkään.Kenen kummiyritys on LM-Suomiset oy?
On meinaan otteluisäntä tänään.
Ei siitäkään siis voi vetää johtopäätöksiä.Ei kenenkään.
Juu ei, mutta tuo habitus tuossa blurratussa kuvassa tuo mieleen Ilomäen tai Nymanin. Kummankin jatko kelpaa vallan mainiosti.Ei siitäkään siis voi vetää johtopäätöksiä.
Samaa mieltä. Mielestäni jopa ihan virkistävää, ettei aina seurat tuuttaa pelkästään niitä huippuhetkiä, kun kirvelevät tappiotkin ovat osa urheilua.Tykkäsin itse, että tuo loppu oli siinä. Toisaalta olis ollut vielä parempi, kun Virtanen ois sanonut jotain "vittuun se kamera nyt". Kertoo oleellisen fiiliksestä, kun paikallinen hävitty.
Mielestäni Mattila. Punainen Janhusen logo paidan etumuksessa, on Mattilan kummiyritys. Tällä hetkellä olen kyllä äärimmäisen tyytyväinen tehtyihin jatkoihin.Kukas se ottelumainoksessa on sumennettuna?
Jatkoja siis luvassa vol 3.
Katsoin juuri samaa. Tuo logon alla oleva mainos vaihtelee jokaisella pelaajalla ja Mattilalla oleva punainen mainos sopii tuohon. Tämä olisi loistava jatkosopimus.Mielestäni Mattila. Punainen Janhusen logo paidan etumuksessa, on Mattilan kummiyritys. Tällä hetkellä olen kyllä äärimmäisen tyytyväinen tehtyihin jatkoihin.
Vähän jää Mattilalla tehot kyllä piippuun ja +/- on huonohko. Silti, olen todella tyytyväninen tähän jatkoon. Muutenkin hyvä tilanne jos kerran Ilomäenkin jatko on selvä ja Hagan tilalle saadaan oikea sentteri ensi kaudeksi.Kyllä saa Mattila halvalla pelata ja ei ainakaan odottaa pääsevänsä tulos yksikköön enään ensikaudella. PoMaSka toimi, mutta nykyinen suorittaminen ei ainakaan itseäni ole enään tyydyttänyt.
Tätä olen itsekin harmitellutEikö näistä jatkosopimuksista ole seuran kotisivuilla mitään uutista kommenteilla höystettynä?
On kyllä!Vahvaa tekemistä kyllä..
Vahvaa tekemistä kyllä..
Voisikohan olla että Nymanin ja Hakulisen kommentteja ei ole kyselty jos molemmat ovat vaikka sänkypotilaina.
Eli odotellaan rauhassa
En tiedä mitä tekstiä tuohon tarvittaisiin, mutta kyllähän se olisi kiva jos seuran sivuilla olisi uutiset. Sen nyt ymmärtää että joukkueen sivuille ei ehdi sopimuksen muutoksia vaihtamaan ennen kesätaukoa. Ei ole muuten siitä perhekerhostakaan ollut oikein missään juttua.Niin ja toisaalta, mitä jengi odottaa jatkosopimuksen jälkeisinä teksteinä?