Lukko mediassa

  • 692 755
  • 3 829

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Et varmaan hirväesti välittänyt sitten Ville Niemisestä, Kristian Pospisilista, Matt Generousta tai muistakaan vähenkään hämmentäjinä toimineista Lukon pelaajista. Tiedän, että tuo on täysi vitsi, mutta Marchand on oikeasti helvetin hyvä jääkiekkoilija, joka sattuu olemaan vaan täysi kusipää (ainakin jäällä).
"Vähän hämentäjästä" on aika pitkä matka rottaan ja hänen jalkapyyhkäisyihin tai viimeisimpään pelikieltoon johtaneesta teosta.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Pisti silmään.. "nykyhetkeä..." videossa Hakulinen "...ja tulevaisuutta" videossa Petman. Onko Mikko Petmanille tehty jatkosopimus ja julkaistiin tieto salavihkaisesti?
Nykyhetkeen sopii kapteeni Hakulinen. Tulevaisuuteen tuossa kenties viitataan niillä pienillä muksuilla, jotka Petman kohtaa.

Kyllähän tässä tutkat on päällä koko ajan.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pisti silmään.. "nykyhetkeä..." videossa Hakulinen "...ja tulevaisuutta" videossa Petman. Onko Mikko Petmanille tehty jatkosopimus ja julkaistiin tieto salavihkaisesti?

Mietin ihan samaa, mutta toisaalta niin varmana jo Petmanin siirtoa pidetty, että siksi en usko. Mutta odotetaan Kallen mahdollista hauista.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sama Two colors one Family mainos tänään Länsi-Suomessa.

Nyt vain 7 päivää vaihtunut 6 päivään.
 

Liitteet

  • Screenshot_20220223_222134_fi.marvagroup.lansisuomi.jpg
    Screenshot_20220223_222134_fi.marvagroup.lansisuomi.jpg
    504,2 KB · kertaa luettu: 68

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
Olisikohan kyseessä niinkin järkeenkäypä asia kun "väriä katsomoon" teemapeli, eli kaikkia pyydetään pukemaan päälle joko sinistä tai keltaista.
Niin, tai sitten joku perhepeli, joka on varmaan jäänyt tältä kaudelta rästiin rajoitusten takia. Tapparallakin vastikään sellainen oli ja IFK:lla tulossa huomenna.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Mä haluan nähdä Lukon ensirintamassa ja tämä tarkoitta zagin karkoittamista. Lukko tuskin muuta pystyy tekemään, mutta toivottavasti tämä pienikin ele tehdään. Sääli , sillä hyvä kassari ja syytön, mutta nyt vaan on toimittava.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Mä haluan nähdä Lukon ensirintamassa ja tämä tarkoitta zagin karkoittamista. Lukko tuskin muuta pystyy tekemään, mutta toivottavasti tämä pienikin ele tehdään. Sääli , sillä hyvä kassari ja syytön, mutta nyt vaan on toimittava.
Höpö höpö. Tuo antaa sen viestin, että venäläiset (kansalaiset) ovat syyllisiä tai että heitä pitää vähintään rankaista, mikä ei olisi hyvä tapa hoitaa tätä asiaa. Zagidulin tulee jäämään Lukkoon ja lopetetaan se, että puhutaan hänestä ja tästä sodasta/Venäjään liittyvästä politiikasta samoissa lauseissa.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Mä haluan nähdä Lukon ensirintamassa ja tämä tarkoitta zagin karkoittamista. Lukko tuskin muuta pystyy tekemään, mutta toivottavasti tämä pienikin ele tehdään. Sääli , sillä hyvä kassari ja syytön, mutta nyt vaan on toimittava.
Mitä nyt taas :D
 

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä haluan nähdä Lukon ensirintamassa ja tämä tarkoitta zagin karkoittamista. Lukko tuskin muuta pystyy tekemään, mutta toivottavasti tämä pienikin ele tehdään. Sääli , sillä hyvä kassari ja syytön, mutta nyt vaan on toimittava.

Olen eri mieltä.

Tarjotaan turvapaikkaa Raumalta ja vähintään kolmen vuoden jatkosopimusta.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Mä haluan nähdä Lukon ensirintamassa ja tämä tarkoitta zagin karkoittamista. Lukko tuskin muuta pystyy tekemään, mutta toivottavasti tämä pienikin ele tehdään. Sääli , sillä hyvä kassari ja syytön, mutta nyt vaan on toimittava.

Voi olla, että ajan nyt miinaan.

Mutta

Mitä helvettiä sää selität?
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Mä haluan nähdä Lukon ensirintamassa ja tämä tarkoitta zagin karkoittamista. Lukko tuskin muuta pystyy tekemään, mutta toivottavasti tämä pienikin ele tehdään. Sääli , sillä hyvä kassari ja syytön, mutta nyt vaan on toimittava.
Ei vit… Eihän tälle viestille voi kuin nauraa.


Olen alempana olevan turvapaikan kannalla. Kolmen vuoden jatkopahvi olis kiva. Sais tuoda pari kovaa hyökkääjää mukanaan.
 

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreät Jääkärit
Mä haluan nähdä Lukon ensirintamassa ja tämä tarkoitta zagin karkoittamista. Lukko tuskin muuta pystyy tekemään, mutta toivottavasti tämä pienikin ele tehdään. Sääli , sillä hyvä kassari ja syytön, mutta nyt vaan on toimittava.
Tää on kyllä sanalla sanoen ihan vitun typerä ajatus. Kannatatko laajemminkin sellaista, että ihmisiä rangaistaan asioista, joihin he eivät itse ole syyllisiä?
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä haluan nähdä Lukon ensirintamassa ja tämä tarkoitta zagin karkoittamista. Lukko tuskin muuta pystyy tekemään, mutta toivottavasti tämä pienikin ele tehdään. Sääli , sillä hyvä kassari ja syytön, mutta nyt vaan on toimittava.

Siis mitä mää just luin. Ohhoijaa. Toivottavasti olet hyvin yksin näiden mielipiteittesi kanssa
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jaaha. Tästä tuli sitten politiikan lähialuekatsaus.
 

sheiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mä haluan nähdä Lukon ensirintamassa ja tämä tarkoitta zagin karkoittamista. Lukko tuskin muuta pystyy tekemään, mutta toivottavasti tämä pienikin ele tehdään. Sääli , sillä hyvä kassari ja syytön, mutta nyt vaan on toimittava.

Paljasta jo että tämä oli jotain käyrää huumoria
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Mikä tän toimiston kaverin käyttäjätunnus tänne oli?

Puoli vuotta odoteltu vahvistusta, jota ei koskaan tullut.
Sitten siirtoajan jälkeiselle päivälle jatkuva mainostus ja rummutus jännittävästä asiasta.

Vahvaa tekemistä markkinointipuolella.

Tules ny itte selittää tätä hehkutust ja ajotust!
 
Viimeksi muokattu:

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mikä tän toimiston Minni Hiiren käyttäjätunnus tänne oli?

Puoli vuotta odoteltu vahvistusta, jota ei koskaan tullut.
Sitten siirtoajan jälkeiselle päivälle jatkuva mainostus ja rummutus jännittävästä asiasta.

Vahvaa tekemistä markkinointipuolella.

Tää oli asiakkaan aliarvointia. Selvästi haluttiin keskiviikkoiseen Pelicans-otteluun katsojia enemmän jollain tempauksella. Mutta sitten kun tempaus piilotetaan ja hatusta tuleekin kasa paskaa, niin ei tarvitse ihmetellä, jos ihmiset on kiukkuisena.

Olisitte saaneet enemmän katsojia silläkin, kun olisitte jakaneet Lukkoämpäreitä ovella.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Tää oli asiakkaan aliarvointia. Selvästi haluttiin keskiviikkoiseen Pelicans-otteluun katsojia enemmän jollain tempauksella. Mutta sitten kun tempaus piilotetaan ja hatusta tuleekin kasa paskaa, niin ei tarvitse ihmetellä, jos ihmiset on kiukkuisena.

Olisitte saaneet enemmän katsojia silläkin, kun olisitte jakaneet Lukkoämpäreitä ovella.
Juuri näin.
Ala-arvoinen esitys.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös