Lukko mediassa

  • 678 352
  • 3 735

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Henkilökohtaisella tasolla ymmärrän kyllä mielestäni varsin hyvin Tepsin ja turkulaisten vitutuksen, sillä samoja tuntemuksia taisi olla lähes jokaisella Lukon kannattajalla viime kauden katkeran lopun jälkeen. Mutta onhan toi pikkusieluinen ja lähes ylimielinen käytös sosiaalisessa mediassa aivan vitun lapsettavaa ja naurettavaa. Joukkueen imago ja henkinen kantti katsotaan vaikeuksien hetkillä ja onneksi ei Lukko ja Lukon sometiimi viime kaudella lähtenyt tälläisiin itkupotkuraivareihin, varsinkin kun kukaan ei tiedä miten pudotuspeleissä olisi käynyt, jos Liiga-Lukko ja TPS-U20 olisivat päässeet itsensä mittauttamaan. Samanlaista myötähäpeää aiheuttaa, kun erään turkulaisen "veljen" nykyiset ulosannot mediaan.

Kuka @ElManazer siellä näppäimistön takana Turussa oikein on ja pidätkö sinä itse tälläistä käytöstä hyväksyttävänä Turun Palloseuran viralliselta tililtä? Jos terveiset voisi lähettää, niin omat sympatiat ovat Tepsin nuorten kohdalla 110 prosenttisesti, mutta pitäisikö sometiimin ehkä hieman kasvattaa karvoja ja lopettaa itsensä nolaaminen? Ei esimerkiksi HIFK taikka Jokerit, joka oli vähintääkin yksi suurimmista suosikeista, lähtenyt tälläiselle linjalle. Pilaavat koko joukkueen maineen. Kiukuttelisivat vaikka sitten aluehallintovirastolle ja viranomaisille, jotka löivät pisteen pelien päättymiselle.
 
Viimeksi muokattu:

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y
Onko muuten jatkoaika kirjoittanut mitään U20-mestaruudesta? En löytänyt ainakaan.
 
Suosikkijoukkue
Lukko, Rönnin ihan saatana paska pumppu

Lock

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eihän tuossa otettu millään tasolla oikeasti asiaan kantaa. Asia jätettiin kaikkien itse tulkittavaksi, sinikeltaisten lasien läpi katsottuna turkulaisten toiminnasta puuttuu kaikki kunnioitus pelaamalla mestaruuden voittanutta joukkuetta kohtaan.

Tyylikästä, on vain TPS.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings

Kehtaa vielä selitellä...
Olisivat heittäneet medioita päivittelevän jantterin hiuksista vittuun
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
No voi kyynel. Eikö juttu teidän raumalaisten mielestä ollut hieman...tekemällä tehty ehkä? Itse olin iloinen, että juuri Lukko voitti sen mestaruuden, kun TPS ei enää mukana ollut. Pääasia, ettei Kärpät voittanut. TPS:kin jo onnitteli mestaruudesta Lukkoa. Nillittäminen jostain emojien käytöstä alkaa muistuttaa eräiden puolueiden toimintaa, kun räkänauruemojeista julkaisuihin vedetään aina hirveät loukkaantumiset.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
No voi kyynel. Eikö juttu teidän raumalaisten mielestä ollut hieman...tekemällä tehty ehkä? Itse olin iloinen, että juuri Lukko voitti sen mestaruuden, kun TPS ei enää mukana ollut. Pääasia, ettei Kärpät voittanut. TPS:kin jo onnitteli mestaruudesta Lukkoa. Nillittäminen jostain emojien käytöstä alkaa muistuttaa eräiden puolueiden toimintaa, kun räkänauruemojeista julkaisuihin vedetään aina hirveät loukkaantumiset.

Nillittämistä tai ei, niin kyllähän virallisen tilin tekemät pelkkää itkunauruhymiötä sisältävät päivitykset ovat noissa paikoissa vain ja ainoastaan säälittäviä ja ilmeisen vittuilevia ja vähätteleviä. Katkerilta faneilta tuollaisen nyt juuri ja juuri ymmärtäisi, mutta kyseessä oli kuitenkin käsittääkseni ihan viralliset tilit.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
No voi kyynel. Eikö juttu teidän raumalaisten mielestä ollut hieman...tekemällä tehty ehkä? Itse olin iloinen, että juuri Lukko voitti sen mestaruuden, kun TPS ei enää mukana ollut. Pääasia, ettei Kärpät voittanut. TPS:kin jo onnitteli mestaruudesta Lukkoa. Nillittäminen jostain emojien käytöstä alkaa muistuttaa eräiden puolueiden toimintaa, kun räkänauruemojeista julkaisuihin vedetään aina hirveät loukkaantumiset.

Ei kai kukaan ole mieltään pahoittanut?
Kuten sanoin, tepsi pitää itseään moraalisena mestarina ja näin se näkyy. Ei siinä ole mitään väärää että vituttaa kun korona vei mahdollisuuden yrittää mutta seisoisivat edes tekojensa takana. Kyllä tämä kertoo vain ja ainostaan TPS:n mediaväestä.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Menihän toi ihan penkin alle Tepsin mediatiimiltä ja kunnolla. Tietysti olisi ollut tyylikästä nostaa käsi ylös virheen merkiksi, mutta virheiden myöntäminen ei kuulu kaikille.
 

Lock

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mestaruus on iloinen asia, joten siihen voi reagoida ilolla.
Tottakai, iloa tarvitaankin nyt poikkeusaikana.

Ammattilaisilta odottaisi kuitenkin korrektimpaa käytöstä. TPS:n arvoihin tuskin kuuluu noin radikaalit tavat toimia sosiaalisessa mediassa, jonka arvo nykymaailmassa on erittäin suuri.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Mestaruus on iloinen asia, joten siihen voi reagoida ilolla.
Vittuilu on eri asia kuin rimpuilu. Tepsi valitsi tällä kertaa rimpuilun. Sellaisen leikkikouluikäisen rimpuilun.

Lukon mediapuolen kuittia odotellessa. Kentällähän Lukko on töpseleitä pyörittänytkin kuin mätää kukkoa.
 

Kyljys

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Harmittaahan se varmaan Turussa, että kaikkivoipainen juniorimylly ei ole tähän saavutukseen pystynyt 2000-luvulla kuin kerran, ja silloinkin mukaan piti repiä jo pudonneen Liiga-joukkueen kelkasta kaikki edes jotenkin kelvolliset pelimiehet varmistamaan mikkihiirimestaruuden saapuminen Aurajoen rantaan.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Erikoinen väittämä kun TPS ja Lukko pelasivat ensimmäisessä vaiheessa 2 peliä vastakkain ja molemmat voittivat yhden.
Voitot ovat vaikka nyt tämän ja viime kauden osalta Lukolle 10-1.

Ei tietysti täydellistä, mutta aina voi parantaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lock

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Tympeä Pöyhkeä Säälittävä
 

Tuntuu, että TPS:n puolella koitetaan luoda jännitteitä Lukko-TPS akselille, kun varsinaista omaa paikallisvastustajaa ei ole. Lukon mehiläispesää on nyt hyvä tökkiä, kun tietää, että kannattajat seuraa kaikkea joukkueen ympärillä tapahtuvaa antennit pystyssä.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuntuu, että TPS:n puolella koitetaan luoda jännitteitä Lukko-TPS akselille, kun varsinaista omaa paikallisvastustajaa ei ole. Lukon mehiläispesää on nyt hyvä tökkiä, kun tietää, että kannattajat seuraa kaikkea joukkueen ympärillä tapahtuvaa antennit pystyssä.

Mun käsittääkseni noi mediatiimit nykyään piikittelee säännöllisesti kaikkia, kun tilaisuus tulee. Nyt ei ollut tilaisuus ja sen takia tuo näyttää ulospäin todella typerältä.

Media nostaa usein noita hyviä piikityksiä esille ja ihan hauskaakin nokittelua siellä on välillä seurojen välillä.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Käykääpäs katsomassa tuota Leijonien tilin kuvan kommentteja, junnut ovat reagoineet hyvällä piikillä takaisinpäin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös