Lukolla on U20 tärkeä peli. Sen takia varmaan ei ole ketään edustuksen mukana. Ei tuo rosteri nyt niin vajaa ole, eikä Lukko pelaa esim pleijaripaikasta. Mun mielestä tää on hoidettu ihan ok.
Eikä todellakaan ole edes lähellekään ok, itse asiassa täysin päinvastoin. Kertoo tällä hetkellä ainakin minulle täysin kunnianhimon puutteesta organisaatiossa ja siitä, että menestymisen nälkä ei ole tarpeeksi kovalla tasolla.
Luulin, että Kallen aikana tällaista suhmurointia ei pääsisi tapahtumaan, joten tämä on ollut kyllä aivan älytön pettymys. Lukko pelaa edelleen top-2 -sijoituksesta runkosarjassa. Ilveksellä ja Tapparalla on vielä keskinäinen ottelu eli jos Tappara sen voittaa, voi Lukko hyvinkin yhä olla runkosarjan toinen ja saada sitä kautta paremman ohjelman playoffeihin. Nyt tämä Lukon touhu vaikuttaa myös seurajohdon osalta luovuttamiselta. Joukkue on jo pidempään näyttänyt kentällä luovuttaneelta (pois lukien ehkä viimeisin Tappara -ottelu ja eilisen ottelun avauserä) ja nyt seurajohto on tehnyt saman.
En vaan millään voi hyväksyä ajatusta, että a-nuorten ottelu on missään olosuhteissa tärkeämpi kuin taistelu runkosarjan voitosta Liigassa. Olen todella, todella pettynyt.
Taitaa olla taas Raumalle pesiytynyt ajatus siitä, että riittää, kunhan Raumalla pelataan Liigakiekkoa, kaikki muu on vain ihan kiva lisä. Esimerkiksi Tappara on koko organisaationa kunnianhimossa ja voitonnälässä näköjään enemmänkin Lukon edellä kuin olin pelännyt. Ja se näkyy myös tuloksissa......