Lukko kaudella 2022–2023 – ”que sera, sera”

  • 818 013
  • 6 122

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Ei Helsingin ja Rauman rosterit nyt niin heikkoja ole, etteikö niistä voisi kirjoittaa. Minun mielestäni ero ensimmäisten kolmen ja seuraavien eli HIFK, Lukko, HPK, JYP välillä ole ihan niin suuri kuin monet antavat ymmärtää. Varsinkin HIFKn rosteri on ainakin paperilla ihan ok. Lukko on kärsinyt menetyksiä kyllä, mutta puolustus on edelleen hyvä.
@Ragulin anteeksi että siirsin lainauksen yleiseltä puolelta tänne. Mutta mielestäni ulkopuolisen mielipide on mukavaa vaihtelu tähän asiaan.

Itsekkin väitän että Lukon puolustus on paljon parempi kuin täällä väitetään. Ei siellä ole Klokia tai Pressiä, mutta kyllä se silti on hyvä.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
On kyllä. Kalpenee Kärpille, Tapparalle ja Ilvekselle, mutta on kuitenkin sellainen, millä voidaan mestaruus voittaa.

Keskikaista se suurin murheenkryyni tällä hetkellä on, joka kaipaa selkeää ykkössentteriä.
En kyllä tuota Ilveksen pakistoa pidä minään selvästi parempana, ainakaan kun pelitapaa huomioidaan.

Tappara ja Kärpät on askeleen edellä, Tapparalla tosin hieman erityylinen pakisto. Mutta siitä samaa mieltä että mestaruuteen riittävä.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos asuisin lähempänä Raumaa, olisin voinut tarjota palveluksiani ja tehdä haastattelun venäjäksi.
Etätyönähän kaikki tuollainen tehdään nykyään...
 

Century Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuossa yhdeksän urheiluradiossa kuulin, että Liigassa on tällä hetkellä sopimus vain yhdellä venäläisellä. On kyllä huono homma, että se on nimenomaan Lukossa.
Toukokuussa jo asiasta kirjoittelin ja jonkun mielestä se oli hyveposeerausta. Olen edelleen sitä mieltä, että kyseisen toverin sopimus on Lukolta virhe. Jos muut joukkueet ovat sulkeneet venäläiset pois kokoonpanoistaan niin miksei Lukko.
Olen kuitenkin antanut itselleni oikeuden kannattaa ensi talvenakin Lukkoa, koska ei nyt mitään Putin-
propagandaa sentään ole kuultu kyseisen pelaajan taholta.
 
Suosikkijoukkue
Lukko, Rönnin ihan saatana paska pumppu
Tuossa yhdeksän urheiluradiossa kuulin, että Liigassa on tällä hetkellä sopimus vain yhdellä venäläisellä. On kyllä huono homma, että se on nimenomaan Lukossa.
Toukokuussa jo asiasta kirjoittelin ja jonkun mielestä se oli hyveposeerausta. Olen edelleen sitä mieltä, että kyseisen toverin sopimus on Lukolta virhe. Jos muut joukkueet ovat sulkeneet venäläiset pois kokoonpanoistaan niin miksei Lukko.
Olen kuitenkin antanut itselleni oikeuden kannattaa ensi talvenakin Lukkoa, koska ei nyt mitään Putin-
propagandaa sentään ole kuultu kyseisen pelaajan taholta.
Tämähän tarkottaisi että kaikki Suomessa työskentelevät Venäläiset tulisi poistaa yritysten palkkalistoilta. Sitäkö haluat?

Yksilöitä, joiden kotimaassa ei ole kaikki hyvin. Turistit pois, mutta työtä tekevät olkoon ja jääköön.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Zagidulinilta oli aika kova statement jäädä Suomeen ja Raumalle kesäksi harjoittelemaan, joka on erittäin harvinaista ulkomaalaisen osalta ja tässä maailmantilanteessa vielä harvinaisempaa venäläisen osalta.

Se kertoo ainakin minulle jotain, ettei kaveri varmaan ensimmäisenä ole Z-muodostelemassa Pietarin yössä.

Jos minulta kysytään, että jäikö Zagidulin Raumalle kesäksi vain sen tähden, että saa fysiikkansa kuntoon, niin sanoisin että ei helvetissä, mutta se onkin vain minun mielipiteeni.
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Zagidulinilta oli aika kova statement jäädä Suomeen ja Raumalle kesäksi harjoittelemaan, joka on erittäin harvinaista ulkomaalaisen osalta ja tässä maailmantilanteessa vielä harvinaisempaa venäläisen osalta.

Se kertoo ainakin minulle jotain, ettei kaveri varmaan ensimmäisenä ole Z-muodostelemassa Pietarin yössä.

Jos minulta kysytään, että jäikö Zagidulin Raumalle kesäksi vain sen tähden, että saa fysiikkansa kuntoon, niin sanoisin että ei helvetissä, mutta se onkin vain minun mielipiteeni.
Vai senkö takia viettää aikaansa Raumalla, ettei ehkä ole käynyt armeijaa, eikä uskalla mennä kotimaahansa.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vai senkö takia viettää aikaansa Raumalla, ettei ehkä ole käynyt armeijaa, eikä uskalla mennä kotimaahansa.
Eiköhän sitten siinäkin tapauksessa Rauma olisi miehelle oikea paikka, vaiko Venäjälle mies pitäisi lähettää Putlerin pelinappulaksi ja tykinruuaksi jouluksi Itä-Ukrainaan?

Olen 110% Venäjä-vastainen ja toivon koko maan hajoamista mahdollisimman pian, mutta kyllä Zagidulin on tällä hetkellä yksi meistä ja mies pysyköön Raumalla. Piste.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Mitäpä tähän Lukon ratkaisuun sanoisi? Olkapäilläni istuu kaksi hahmoa. Toinen sanoo ok ja toinen ei ok.

Syytön Zagi kuitenkin sotaan on ja häntä ei siitä pidä kenenkään tuomita. Toivottavasti missään vitun kouvostoliitossa ei taas huudella ensi kaudella.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Tuossa yhdeksän urheiluradiossa kuulin, että Liigassa on tällä hetkellä sopimus vain yhdellä venäläisellä. On kyllä huono homma, että se on nimenomaan Lukossa.
Toukokuussa jo asiasta kirjoittelin ja jonkun mielestä se oli hyveposeerausta. Olen edelleen sitä mieltä, että kyseisen toverin sopimus on Lukolta virhe. Jos muut joukkueet ovat sulkeneet venäläiset pois kokoonpanoistaan niin miksei Lukko.
Olen kuitenkin antanut itselleni oikeuden kannattaa ensi talvenakin Lukkoa, koska ei nyt mitään Putin-
propagandaa sentään ole kuultu kyseisen pelaajan taholta.
Sama juttu oli Urheiluruudussa, kyllä Lukolla on riski tuon sopimuksen kanssa. Venäjän suhteen voi tapahtua mitä tahansa.
Zagi ei varmaan uskaltanut käydä kesällä venäjällä.
 

Win 243

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki ei venäläiset joukkueet
Tuossa yhdeksän urheiluradiossa kuulin, että Liigassa on tällä hetkellä sopimus vain yhdellä venäläisellä. On kyllä huono homma, että se on nimenomaan Lukossa.
Toukokuussa jo asiasta kirjoittelin ja jonkun mielestä se oli hyveposeerausta. Olen edelleen sitä mieltä, että kyseisen toverin sopimus on Lukolta virhe. Jos muut joukkueet ovat sulkeneet venäläiset pois kokoonpanoistaan niin miksei Lukko.
Olen kuitenkin antanut itselleni oikeuden kannattaa ensi talvenakin Lukkoa, koska ei nyt mitään Putin-
propagandaa sentään ole kuultu kyseisen pelaajan taholta.
Olen pitkälti samaa mieltä. Ja tämä asia tuskin tarvitsee enempiä perusteluja.
Selityksiä vastaan tietenkin on, miten vaan mielikuvitus niitä pystyy tuottamaan.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En vittu ymmärrä. Zagi nimenomaan on halunnut pois Venäjältä ja KHL:stä ja nimenomaan halunnut Raumalle asumaan ja pelaamaan. Eikö juuri tällaisia venäläisiä pitäisi arvostaa?
 

Selootti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jan Vapaavuori juuri tuota linjausta radiossa avasi, että Suomessa asuvat venäläiset saavat osallistua yksityishenkilöinä urheilutapahtumiin. Ongelmallisia ovat nyt esimerkiksi Jyväskylän rallin tapaiset tapahtumat, joissa venäläiset saavat kiertää maailmaa.

Niinpä Zagin oleilu kesällä Suomessa on aika merkittävää tässä puntaroinnissa. Mutta puolia ja puntaroitavaa tällä hetkellä maailmassa tosiaan riittää. Kuten sekin, mikä on Zagin läheisten asema ja tilanne Venäjällä. Ja millaista murehtimista se sitten taas kenties tuottaa täällä oleilevalle.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En vittu ymmärrä. Zagi nimenomaan on halunnut pois Venäjältä ja KHL:stä ja nimenomaan halunnut Raumalle asumaan ja pelaamaan. Eikö juuri tällaisia venäläisiä pitäisi arvostaa?

Vielä parempi olisi, jos saataisiin miehestä joku haastattelu irti ja kommentit tilanteeseen. Nythän ainakin kannattajille aika mystinen kaveri, en muista yhtään haastattelua tai kommenttia Zagilta julkisuudessa.

Vai oliko niin, että KHL:ssa ei pelaavaa roolia auennut?

Itse en kyllä arvosta venäläisiä ja toivon, että pakotteet suunnataan kaikkiin venäläisiin ja turistiviisumit perutaan takautuvasti.
 

Win 243

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki ei venäläiset joukkueet
En vittu ymmärrä. Zagi nimenomaan on halunnut pois Venäjältä ja KHL:stä ja nimenomaan halunnut Raumalle asumaan ja pelaamaan. Eikö juuri tällaisia venäläisiä pitäisi arvostaa?
Auttaako ymmärtämään, että tekisi sitten julkisen kannanoton ja hakisi turvapaikkaa,
Omaiset on venäjällä. Mutta jos on huolissaan omaisistaan, niin sitten voi valita pysyvänsä heidän luonaan.
Venäläiset pitävät kansana Putinin vallassa. Niin se vaan kaikessa yksinkertaisuudessaan on.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Eiköhän Jatkoajalta löydy politiikalle oma ketjunsa. Vai onko Putin tulossa pelaamaan Lukkoon ensi kaudeksi???
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Venäläiset pitävät kansana Putinin vallassa.
Samaa mieltä tästä. Eri mieltä siitä, etteikö venäläinen pelaaja joka on tehnyt nämä valinnat jotka Zagi on tehnyt, olisi kannatuksemme ja Lukko-logon arvoinen.
 

Win 243

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki ei venäläiset joukkueet
Samaa mieltä tästä. Eri mieltä siitä, etteikö venäläinen pelaaja joka on tehnyt nämä valinnat jotka Zagi on tehnyt, olisi kannatuksemme ja Lukko-logon arvoinen.
Arvomaailmakysymys.
Millään sitä tuskin tullaan saamaan selville, montako jakkaraa on kauden aikana tyhjillään sen takia, että osalle ihmisistä on täysin sietämätöntä, että venäläiset tuhoavat kokonaista maata ja kansaa ja tässä nähdään siihen linkkiä.
Lisäksi Kalle tuskin voi välttää joutumasta hiillokseen vielä tästä. Itseasiassa olen ihmetellyt, että kesti näinkin kauan, ennen kuin tämä on tikun nokassa.
Ja sata varmaa on se, että Zagilta tullaan se kanta tiukkaamaan. Siitä, kun saadaan oikein kunnolla paskaa tuulettimeen, niin muutamat game saverit ei paljoa pelasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös