Hyvä, mieluummin liigapelejä kuin Mestistä pojille.Nieminen&Laitinen lainalle Sporttiin 2 ottelun ajaksi.
Vili Laitinen näyttää yllättävän paljon Noel Pietilältä.
Jaa, katos perkele. :D Oli siis totta.Heshka on hyvä lisä puolustukseen. Antaa enemmän mahdollisuuksia kierrättää pakkeja, joka taas vähentää kaikkien riskiä loukkantua.
Niitä näytönpaikkoja hän saakin Sportissa parin seuraavan matsin ajan, samoin kuin Laitinenkin. Mielestäni hyvä siirto, varsinkin Niemiselle, jos jotain ikävää loukkaantumista tulee Lukkoon.Niemiselle voisi antaa enemmän näytönpaikkoja liigassa. Aina ollut pirteä kokoonpanossa.
Suoraan näin ei ole ilmoitettu mutta kaikki Kallen kommentit viittaavat tähän.MInulta meni viikonlopun tarinat hieman ohi. Onko Lukko vielä verkoilla vai ilmoitettiinko jo, että näillä mennään loppukausi?
Kai siellä kokoajan on verkot jollain tavalla vesillä, eri asia on sitten miten aktiivisesti etsitään.MInulta meni viikonlopun tarinat hieman ohi. Onko Lukko vielä verkoilla vai ilmoitettiinko jo, että näillä mennään loppukausi?
Jos näin on, niin yhtään loukkaantumista ei saa hyökkäykseen tulla, muutoin nelosketju jäänee kevyeksi. Saarelankin pitää olla täydessä iskussa kun pleijarit alkaa, toki varmasti tauko pelaamisesta näkyy varmasti Antin otteissa jos saikku venyy tosipelien alkuun asti.Itse uskon, että näillä mennään ja vähän tämän kuuloista huhuakin tuli korvaan.
Kai siellä kokoajan on verkot jollain tavalla vesillä, eri asia on sitten miten aktiivisesti etsitään.
Kaverilta tuli viesti lauantaina että Lukkoon on tulossa ruotsalainen hyökkääjä Sportista, eilen tuli viesti että yksi olisi Heshkan jälkeen vielä tulossa (eli ruotsalainen hyökkääjä olikin kanadalainen pakki). Toki huhujen osumisprosentti tuolta kaverilta on hyvin lähellä nollaa, niin en kauheasti viitsi niitä tänne postata, enkä suosittele tuota kauhean vakavasti ottamaan. Tai ainakaan olettamaan että minä olisin välittänyt huhua tai itse seisoisin tuon huhun takana.
edit. Kyseinen "väite" on siis yhtä lähellä vakavasti otettavaa huhua, kuin ne kusilaarin tabletit ovat pastilleja.
Itse en usko hetkeäkään, että Kalle olisi ollut Viljasen perässä ennen Heshkaa.Mitä tulee tähän Lukon pakkihankintaan, niin kuten tänne viikonloppuna laitoin, niin ensin Kalle oli kiinnostunut Valtteri Viljasesta, mutta Rögle vei hänet. Sitten Heshka oli vielä otettavissa. Tuskin Sahlstedt kahta rightin pakkia oli muutenkaan hankkimassa. Todennäköisesti Heshka oli pudotuspelejä ajatellen parempi hankinta.
Voihan se olla että noissa tuli raha vastaan ja jos Kalle on ensin ajatellut että Viljasen saisi edullisemmalla ja rahaa jäisi vielä enemmän hyökkäyspäänkin vahvistamiseen, mutta näin ei käynyt. Mun mielestä Heshka Lukon tarpeisiin kuitenkin parempi kuin Viljanen ja saattaa olla että lähes sama raha tähän nyt menee kuin Viljaseen menee Röglellä, eli hyökkääjää, tai ainakaan kovin kallista sellaista ei enää tule.Mitä tulee tähän Lukon pakkihankintaan, niin kuten tänne viikonloppuna laitoin, niin ensin Kalle oli kiinnostunut Valtteri Viljasesta, mutta Rögle vei hänet. Sitten Heshka oli vielä otettavissa. Tuskin Sahlstedt kahta rightin pakkia oli muutenkaan hankkimassa. Todennäköisesti Heshka oli pudotuspelejä ajatellen parempi hankinta.
Itse en usko hetkeäkään, että Kalle olisi ollut Viljasen perässä ennen Heshkaa.
Kyllä se näin oli.Itse en usko hetkeäkään, että Kalle olisi ollut Viljasen perässä ennen Heshkaa.
Osaako se muuta kuin rankkareita?No, ei tarvitse uskoa, mutta näin se tarina menee kuultuna luotettavasta lähteestä. Mutta Lukko-fanina olisin tyytyväinen tähän lopputulemaan, koska kyllä Heshka on oarempi vaihtoehto pudotuspelejä ajatellen.
Viljasella on kuulemma ensi kaudeksi jo liigasopimus johonkin, jos tämä SHL-kuvio ei sitä jotenkin muuta.
Osaako se muuta kuin rankkareita?