Kynämestari
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko, Red Wings
Piipposen sanoin, ensimmäisen jakson (10/60) teemana oli puolustus ja nyt alkaneen jakson (20/60) on hyökkäys.
Jos hyökkäysteema tuottaa läheskään yhtä hyvän lopputuloksen kun puolustusteema on tuottanut niin voi poijjaat.Piipposen sanoin, ensimmäisen jakson (10/60) teemana oli puolustus ja nyt alkaneen jakson (20/60) on hyökkäys.
Eihän liian kovaa nimeä ole olemassakaan. Kyllä mun Lukkoon ainakin kelpaa miten kova nimi tahansa. En mä siitä mieltäni pahoita, jos sieltä saadaan joku kunnon NHL-tähti.Kalle sanoi LS haastiksessa, että ei ole uusia nimiä tarjolla. Muutama harkitsee Eurooppaa mutta liian kovia nimiä toistaiseksi.
Kalle sanoi LS haastiksessa, että ei ole uusia nimiä tarjolla. Muutama harkitsee Eurooppaa mutta liian kovia nimiä toistaiseksi.
Ikosta ja Nymania vois koittaa toisin päin.Samoilla mennään kuin edellisessä.
Veti nyt kumminkin tolpan siihen loppuun. Josta seurasi ilmeisesti se toinen tolppa. Joukkueen paras saamaan vedot viivasta maalille asti. Ehkä siksi oli kentällä, tiedä näistä.Ei voi ymmärtää miksi Gregoire pohtii viimäset minuutit elämän tarkoitusta penkillä kun aivan päin vittua tänään pelannut Reunatare heittelee lättyjä viivalla. Gregoire mielestäni tällä hetkellä ylivoimaisesti tarea edellä varsinkin hyökkäyssuuntaan
Ehkä enemmänkin ihmettelen miksei molemmat olleet lopussa kentällä.. ja jos jompi kumpi niin viime aikojen esitysten perusteella mukaan lukien tänään valitsiisin aina Gregoiren. Toki en ole mikään jääkiekkovalmentajaVeti nyt kumminkin tolpan siihen loppuun. Josta seurasi ilmeisesti se toinen tolppa. Joukkueen paras saamaan vedot viivasta maalille asti. Ehkä siksi oli kentällä, tiedä näistä.
En minäkään ole mutta itse valitsisin Taren jos valita täytyy. Nää on näitä.Ehkä enemmänkin ihmettelen miksei molemmat olleet lopussa kentällä.. ja jos jompi kumpi niin viime aikojen esitysten perusteella mukaan lukien tänään valitsiisin aina Gregoiren. Toki en ole mikään jääkiekkovalmentaja
Joo, vastustajan maalivahtiin ja sen kavereihin. Viimeks Raumalla Pelsuja vastaan meni just päinvastoin.Tänään hävittiin maalivahtiin, mutta matka jatkuu.
Melkein laittaisi. Taren itsekin. Hällä hieno taito saada kiekko maalille asti, vaikka yleisesti Gregoirea pidän parempana pelaajana.En minäkään ole mutta itse valitsisin Taren jos valita täytyy. Nää on näitä.
Jännää, että mainitsit just Reunasen ja Karjalaisen, kun eilen Taren saadessa rapaa meinasin jo kirjoittaa, että suolatkaa se Jerekin sitten samalla. Oli nimittäin niissä ekoissa ylivoimissa aika epätoivoisia ratkaisuja. Olen pitkälti samaa mieltä loppukauden nkäymistä. Molemmat hyviä hankintoja eikä jää yrityksen puutteesta kiinni.Reunanen pysyy niin hyvin kiekossa, että melkein jokainen pienikin virhearvio ja pomppu saa täällä huomiota. Hyvin Tare on pelannut ja pienellä tuurilla pinnojakin olisi vähintään tuplat. Kun esim. Karjalainen on nyt päässyt oikealle paikalleen ylivoimalla, niin tuo tulee vääjäämättä näkymään myös Reunasen pinnasarakkeessa ja todennäköisesti aika pian.
Taitaa olla Ylitalo joka ottaa paikan nelosesta ja Nyman noussee Saarelan paikalle. Tämä omana ajtuksena koska U20:llä on peli Imatralla ja nuo molemmat ovat idän reissulla mukana. Lisäksi eilen U20 pelasi vain 11 hyökkääjällä Lappeenrannassa SaiPaa vastaan.Toivottavasti Säkkinen tai Tammela saisi näytönpaikan tänään Saarelan tilalla.