Mainos

Lukko kaudella 2020–2021 – Johtaja Virran Dream Team, part II

• 401 131
  • 2 236

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Ota nyt itseäsi jo niskasta kiinni, kausi pelataan eikä tämän päivän uutiset muuta tilannetta oleellisesti miksikään. Miksi edes muuttaisi.
Jos tässä vaiheessa pitäisi lyödä vetoa, niin melkeinpä veikkaisin kauden loppuvan ennen aikojaan. Mielestäni on järjetöntä vetää kausi väkisin läpi, jos leikitään ihmisten terveydellä ja hengellä.

Zapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT, Suur-Lukko
Jos tässä vaiheessa pitäisi lyödä vetoa, niin melkeinpä veikkaisin kauden loppuvan ennen aikojaan. Mielestäni on järjetöntä vetää kausi väkisin läpi, jos leikitään ihmisten terveydellä ja hengellä.

Ainahan kaikessa toiminnassa jollain tasolla leikitään ihmisten hengillä. Ei kukaan pysty takaamaan, etteikö bussi ajaisi vaikka ojaan pelireissulla, etteikö kaukalossa tapahtuisi joku onnettomuus tai ettei joku kopissa tartuta jotain toista potentiaalisesti tappavaa sairautta.

En vähättele koronan vaaroja, mutta en ole ainakaan itse kuullut urheilijasta, jolle siitä olisi jäänyt isoja pitkäaikaisia ongelmia, vaikka koronaa on sairastanut niin huipputason jalkapalloilijat, tenniksen pelaajat, jääkiekkoilijat, formulakuskit ja niin pois päin. Toki jokainen jääkiekkoilija voi ammattinsa harjoittamisen vapaaehtoisesti lopettaa koska vain koronan pelossa, samoin kuin vaikka myymälätyöntekijät ja tehdastyöläiset. Veikkaan vain heidän olevan merkittävässä vähemmistössä.

Maailmalla on viime aikoina runtattu läpi lähes kaikki sarjat koronasta huolimatta, eiköhän se meillä hyvässä asemassa olevassa Suomessakin pystytä tekemään.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En vähättele koronan vaaroja, mutta en ole ainakaan itse kuullut urheilijasta, jolle siitä olisi jäänyt isoja pitkäaikaisia ongelmia, vaikka koronaa on sairastanut niin huipputason jalkapalloilijat, tenniksen pelaajat, jääkiekkoilijat, formulakuskit ja niin pois päin. Toki jokainen jääkiekkoilija voi ammattinsa harjoittamisen vapaaehtoisesti lopettaa koska vain koronan pelossa, samoin kuin vaikka myymälätyöntekijät ja tehdastyöläiset. Veikkaan vain heidän olevan merkittävässä vähemmistössä.
Lähes jokaisessa työssä altistuu koronalle enemmän kuin möllöttämällä kotona (jossa siinäkin voi altistua). Sama juttu kaikessa ajanvietossa, jos katsojia ajatellaan. Maskipakko ja ne lohkot ym katsomoihin ja pelit käyntiin. Ottelusiirtoja varmaan tulee ja ihan täyttä tupaa ei voine ottaa mutta ennenkaikkea urheilun elinkeinona ja bisneksenä on otettava itsensä vakavasti ja pistettävä homma käyntiin.

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Ainahan kaikessa toiminnassa jollain tasolla leikitään ihmisten hengillä. Ei kukaan pysty takaamaan, etteikö bussi ajaisi vaikka ojaan pelireissulla, etteikö kaukalossa tapahtuisi joku onnettomuus tai ettei joku kopissa tartuta jotain toista potentiaalisesti tappavaa sairautta.
Näinkin toisaalta. Jos itse olisin jääkiekkoilija, niin varmasti itsekin ajattelisin asiaa elinkeino edellä. Tietty itsekin asiakaspalvelutyössä on ottanut omat tietoiset riskit viime kuukausina. Mielestäni kuitenkaan urheilu ei ole siinä mielessä kansantaloudellisesti hyödyttävää toimintaa, että sitä väkisin kannattaa vetää läpi henkensä kaupalla. En viitsi tässä miettiä, että kuka on saanut mitäkin koronasta. Säästyisi Raumallakin jokunen milli muuhun tarkoitukseen ilman jääkiekkoa.

mize

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Näinkin toisaalta. Jos itse olisin jääkiekkoilija, niin varmasti itsekin ajattelisin asiaa elinkeino edellä. Tietty itsekin asiakaspalvelutyössä on ottanut omat tietoiset riskit viime kuukausina. Mielestäni kuitenkaan urheilu ei ole siinä mielessä kansantaloudellisesti hyödyttävää toimintaa, että sitä väkisin kannattaa vetää läpi henkensä kaupalla. En viitsi tässä miettiä, että kuka on saanut mitäkin koronasta. Säästyisi Raumallakin jokunen milli muuhun tarkoitukseen ilman jääkiekkoa.

Millä tavalla säästyisi? Mun mielestä juurikin päinvastoin

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Millä tavalla säästyisi? Mun mielestä juurikin päinvastoin
Tiedän, että Raumalaisella kiekkoilulla taloudellisesti menee hyvin. Itse Lukko konsernissa on kuitenkin tappiollista toimintaa ollut nämä vuodet. Tiedän, että nyky turkulaisena ja ex. tukholmalaisena en katso fanittamista enää niin antaamuksella kuin silloin ennen. Onhan se aina mieltä nostattavaa, kun Lukolla menee hyvin ja huonolla aikakaudella päinvastoin.

Pian 50-vuotta raumalaisena kiekkoilun menestystä seurattuani ja sitä mestaruutta toivoneensa, rehellisesti sanottuna en enää jaksa uskoa näkeväni sitä päivää. Pieni ihmiselämä on aivan liian lyhyt tähän, kun katselee jo omaa ikääkin. Viime vuosina olen hiljalleen antanut periksi toiveilleni. Asiat muuttuu...

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pidettäisiin edes Lukon palsta koronavapaana. Kausi tullaan pelaamaan. Alkaa tulemaan hysteria korvista ulos. Pakko vielä sen verran sanoa, että jääkiekkoilijoillakin on asuntolainoja ja perheitä elätettävänä. Tärkeä tuo ammatti on heille siinä missä joku asiakaspalvelu toiselle. Valtiosta puhumattakaan. Verotulojen sijaan jaetaankin vähän fygyä niille, jotka lomautettaisiin mahdollisesti.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tämä peli näkyy Aamulehden sivuilla tilaajille. Ja tilaajaksi pääsee 1 eurolla.

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tämä peli näkyy Aamulehden sivuilla tilaajille. Ja tilaajaksi pääsee 1 eurolla.

Samalla euron hintaisella tilauksella näkee myös ensi viikon Tampere Cupin, jossa Lukko pelaa kaksi peliä (Pe-La).

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Eurolla saa lähetyksen pelikellon kanssa, Solidilla 8€ matsi ja Porissa ei edes toiminut.

Crüe 13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Chicago Blackhawks, P-iirot, ManU.
Ei toi Skalicky kyllä tämän hetken liikkeellä tuu joulua näkeen Raumalla. Hyödytön joka tavalla tällä hetkellä. Hurjan paljon pitäs parantaa.

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ilveksen toisessa maalissa tuli Setäsen heikkous esille, pomppi monta kertaa tolpalta toiselle kunnes ei enää ehtinyt.

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tää on nyt paha, kun itse olin puolestani tulossa kehumaan Skalickya, että harkkakauden parasta peliä mitä minä olen nähnyt häneltä. Ja komeasti tikkasi ekassa erässä Ilveksen hyökkääjän kiinni ja teki 2 vs 1 -hyökkäyksen vaarattomaksi. Mutta ei nyt mitään häikäisevää kumminkaan.

Mattila on muuten alistanut aloituksissa tänään.

Viimeksi muokattu:

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä itsellä ainakin löytyy luottoa Skalickyä kohtaan, vaikka harkkapelit vähän vaisusti menneetkin. Tosipelien mies.

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukko pelasi erinomaiset täydet 40 minuuttia ja voitti ansaitusti 2-3.

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
-Arrakilla valovuoden matka liigatasolle
-Hakulinen tulee olemaan kova jos vain pysyy terveenä
-Pakisto kaipaa kyllä kipeästi lihasta
-Lehtinen todennäköisesti lähtee ykkösenä kauteen.
-Press tuttuun tapaan kesäterässä, hyökkäyspäässä ihan ok
-Koivistolla tikkaa jalat edelleen hienosti, vaikka ikää jo 37 vuotta.
-Heinola heräilee

Kaiken kaikkiaan jotenkin vaikuttaa puolivillaiselta Lukon tekeminen harkkapeleissä, ei oikein joukkue syty näihin. Toki ensimmäiset 40 min oli jo huomattavasti parempaa tekemistä mitä edellisissä peleissä.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ihan hyvää peliä, jos ei puolustuspelaamista lasketa. Ylivoimasta en tosin kauheasti keksi kaunista sanottavaa. Kiva kuti Heinolalta.

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viime viikon TPS-pelistä parannettiin, mutta pelaaminen täysin keskeneräistä. Muutamien pelaajien välätyksiä lukuunottamatta aika heikkoa pelaamista. Kolmas erä tänään todella surkea verrattuna ensimmäiseen 40 minuuttiin. Plussaa vähäisistä jäähyistä vrt. TPS-peli.

Ketjukoostumuksista kärsii moni pelaaja. Skalickylla on hakemista, mutta Koivistoinen on täysin väärä sentteri Pavolille. Itse kokeilisin Mattilaa tai Audettea. Koivistoinen Tonton ja Nymanin kanssa. Press jälleen aivan yössä.

Muutamia hyviä jaksoja siellä täällä, mutta kokonaisuus täysin keskeneräinen.

raipe1993

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Sharks
Olihan tuo Lukon peli varsinkin toisessa erässä todella kivan näköistä. Kiekko ja miehet liikkuvat nätisti, avaukset napsuvat lapaan.
Silti sieltä jää vaarallisimmat paikat saamatta, tosin tuo ylivoiman saamattomuus vaikuttanee tähän. Toisaalta kai tuollaisella myllyllä ennen pitkää jostain osuu.
Kolmannessa erässä lukko olikin todella surkea, tai Ilves paransi huomattavasti.

Mortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
Näin minuutit 15-60 , joista Lukko vei 15-40 pelin keskustan ulkopuolella. Kolppaselle riitti perustorjunnat. Ilves hyökkäsi harvemmin tuossa ajassa, mutta vaaraalisemmin.

Kolmannessa Ilves minusta nosti tasoa tai vastaavasti Lukon pelin taso laski.

mig24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kaikki vastustajan maalit isketään maalin edestä. Sinne tarvitaan vähintään työpaikalle saapumista, mutta ei se lihaskaan pahitteeksi olisi. Ei se yksi ”Nemecek” tosin mitään muuttaisi yksinään kun ei voi olla koko ajan kentällä. Paljon parannettavaa joukkuepuolustamisessa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy