Minä sain rahat takaisin, kun olin maksanut PayPalilla.SolidSport näyttää illan TPS-Lukko ottelun. Tuli tuota palvelua kokeiltua Ässät-matsissa ja puolet pelistä meni ohi. Hyvityksenä tuli kuitenkin voucher, joten tänään uusi yritys
Minä sain rahat takaisin, kun olin maksanut PayPalilla.SolidSport näyttää illan TPS-Lukko ottelun. Tuli tuota palvelua kokeiltua Ässät-matsissa ja puolet pelistä meni ohi. Hyvityksenä tuli kuitenkin voucher, joten tänään uusi yritys
Näyttävästi myös selostajankin.Saarijärvi niin hyvä pelaaja, että onnistui hämäämään kameramiehenkin kebabkioskille!
Karmea määrä jäähyjä avauserään. Muuten lukolla ei mitn hätää ollut. Aika kuritonta kylläkin...
Toivottavasti oli viimenen kerta täl kaudella ko tarvii kattoo noin kuritonta ja lepsua vetelyä. Kyllä toi Skalickyn hiihtely oli kyl omaa luokkaansa kanssa.. paljon pitää parantaa.Ajoittain hyvää peliä, mutta hyvää jaksoa seuraa kurittomat ja huolimattomat ratkaisut. Jäähyt sotkeneet peliä todella paljon.
Saarela, Saarijärvi, Pietilä ja muutama muu erottunut positiivisesti.
Sitten on Press ja Pospisil, jotka vetelevät ihan puolivaloilla ja joka kerta soi omissa.
Tässähän melkein toivoo, että kausi peruttaisiin, niin ei tulisi ainakaan pettymyksiä, kun odotukset ovat niin suuret.Toivottavasti oli viimenen kerta täl kaudella ko tarvii kattoo noin kuritonta ja lepsua vetelyä. Kyllä toi Skalickyn hiihtely oli kyl omaa luokkaansa kanssa.. paljon pitää parantaa.
Kyllä. Skalickyn paikka ei oo kokoonpanossa näillä näytöillä. Mieluummin katson siellä Tammelaa joka repii ja raastaa ja tekee maalinkin välillä. Kuukausi aikaa..Kentälliset vaikuttivat erittäin toimimattomilta.
Varma alkavan kauden merkki, kun Lukon ulkomaalaisia ollaan lähettämässä pakkaamaan laukkuja.