Kyllähän tuollainen "sulkeminen sarjasta" ja kauden loppuminen koronatartuntaan syö miestä/naista ihan kympillä. Ihmettelen miksei tuota 2 viikon siirtoa voida edes miettiä. Ensin painetaan pitkä runkosarja ja sitten kerrasta pillit pussiin. Mikä sen takalaidan oikein määrittää/pakottaa? En ymmärrä, jos kerta on sanottu että sarja runnotaan väkisin läpi. Miksi kauden aikana olleet "hyvät" on keritty sisään pitkin matkaa ja nyt muka ei ole enää mitään pelivaraa. Kyllä liigat saavat katsoa ihan peiliin näiden kanssa.
Toinen asia jota olen ihmetellyt on, miksi vain jääkiekossa puhutaan visiireistä ja maskeista. Koko talven on koripallo, salibandy, lentopallo, käsipallo jne pyörinyt ilman mitään suojia, sisällä. Ja vielä pienemmässä tilassa. Samalla lailla siellä otetaan kontaktia ja turvavälit eivät täyty. Jaa niin mutta kun ei niissä normaalistikaan käytetä mitään päähineitä, joku sanoo. Kyllä, mutta kun eipä siitä paljon ole puhuttu. Että sillä minä.
Taas niin mieleni pahoitin.
Toinen asia jota olen ihmetellyt on, miksi vain jääkiekossa puhutaan visiireistä ja maskeista. Koko talven on koripallo, salibandy, lentopallo, käsipallo jne pyörinyt ilman mitään suojia, sisällä. Ja vielä pienemmässä tilassa. Samalla lailla siellä otetaan kontaktia ja turvavälit eivät täyty. Jaa niin mutta kun ei niissä normaalistikaan käytetä mitään päähineitä, joku sanoo. Kyllä, mutta kun eipä siitä paljon ole puhuttu. Että sillä minä.
Taas niin mieleni pahoitin.