Luulen että Niskala on kunnossa mutta kokoonpanossa on vaan kovempia pelimiehiä edessä.
Lauantainen suippopeli olisi Setäselle hyvä mittelö.Mielenkiintoista nähdä saako Niskala tai Setänen näytönpaikkaa tässä runkosarjan lopulla.
No ei kyllä saa. Nopeasti laskettuna pääsin seuraavaan pistekertymään:Lukko pettää aina, mutta muistaa välillä yllättääkin. Tällaisilla Turun ja Jyväskylän murskavoitoilla saa jo melkein Porin perseilyn anteeksi.
Miten tämä tapahtuisi?HPK:n puolellako tänään pitää olla? Vai pitääkö jopa toivoa molemmille pistemenetyksiä, jolloin saattaisivat pudottaa Lukon (väliaikaisesti) seitsemänneksi.
Ei mitenkään. HPK-HIFK-ottelun voittaja ohittaa väkisin Lukon ja hävinnyt jää Lukon taakse. Päättyi peli sitten jatkoajalla, rankkareilla tai varsinaisella peliajalla.Miten tämä tapahtuisi?
HPK:n puolellako tänään pitää olla? Vai pitääkö jopa toivoa molemmille pistemenetyksiä, jolloin saattaisivat pudottaa Lukon (väliaikaisesti) seitsemänneksi.
Ilveskin saisi tänään voittaa, mutta pelailla kuitenkin mieluiten niin että viimeisellä kierroksella ei mahdollisuuksia kuuden sakkiin enää olisi.
Ei mitenkään.Miten tämä tapahtuisi?
Tottakai siitä haaveilee. Se vaatiisi sitten tosiaan Lukolta 9/9 suoritusta ja muiden pelien pinnajakauman pitäisi mennä jotenkin näin:Kukaan ei enää haaveile kotiedusta? Lopuista peleistä kaikista täydet pinnat ja muut pelaavat ristiin toisiltaan pisteitä pois, niin kotietu on mahdollinen.
Ei sillä kotiedulla niin merkitystä ole. Vastaan, kun tulee TPS/Tappara/Pelicans/HPK/HIFK osiosta kuka vaan niin ei ole mitään helppoja pelejä yksikään oli se sitten kotona tai vieraissa. Paras skenaario olisi TPS - Lukko niin olisi Raumalla aika täyteen pakatut pelit, kun Turustakin tulisi ihmisiä ihan hyvin ja TPS sopisi hyvin Lukolle vielä pelillisestikkin.En siltikään sanoisi että Lukolle kotietu niin iso asia olisi. Voisi olla jopa parempi aloittaa vieraissa, mutta eipä sillä väliä kunhan sinne kuuden joukkoon vaan mennään ensiksi ja mielellään niin että ei tarvita muiden apua.
Nyt vain tähtäin vitossijaan. Pelsu vaikuttaa juuri sellaiselta jengiltä, joka sulaa playoffseissa: epävarma veskari, kokematon ja tunteella vetävä päävalmentaja, kohtuu raskasjalkainen rosteri ja heikko alivoima.Ei tullut Ipalta apuja. Noh, itse sinne neljän joukkoon kuuluisikin päästä loppujen lopuksi.
Paras skenaario olisi TPS - Lukko niin olisi Raumalla aika täyteen pakatut pelit, kun Turustakin tulisi ihmisiä ihan hyvin ja TPS sopisi hyvin Lukolle vielä pelillisestikkin.
Nyt vain tähtäin vitossijaan. Pelsu vaikuttaa juuri sellaiselta jengiltä, joka sulaa playoffseissa: epävarma veskari, kokematon ja tunteella vetävä päävalmentaja, kohtuu raskasjalkainen rosteri ja heikko alivoima.
Toki vahvuuksiakin löytyy; siitä ei ole epäilystä. Itse vain näen, että tuo match-up on hyvä Lukolle.
Sitä mä vaan, että kävelisin mieluummin kotihallin ovista sisään ekaa pleijaripeliä varten, kuin avaisin Telian.Ei tullut Ipalta apuja. Noh, itse sinne neljän joukkoon kuuluisikin päästä loppujen lopuksi.
Tottakai minäkin. Mutta jos ajatellaan pidemmälle, niin ei sillä niin isosti väliä ole onko Lukko neljäs, viides tai kuudes. Kolmos paikasta tapeltaisiin nyt ihan tosississaan, jos Ässille ei olisi lahjoitettu yhdeksää pistettä, vaan vaikka 0-3. Ja tuolla kolmos sijallakin olisi isommin merkitystä vasta oikeastaan välierissä.Sitä mä vaan, että kävelisin mieluummin kotihallin ovista sisään ekaa pleijaripeliä varten, kuin avaisin Telian.