Lähdetääs hakemaan ei yhtä vaan kahta hyökkääjää! Hillding ei hetkeen pelaa, sen verran pahasti klinkkasi.
Meinaat, ettei huomiseksi uusia luistimia saa, hajonneen terän tilalle?
Lähdetääs hakemaan ei yhtä vaan kahta hyökkääjää! Hillding ei hetkeen pelaa, sen verran pahasti klinkkasi.
Irtosi, näkyi kuvista. En tiedä revähtikö jalka kun koitti nousta pystyyn, mutta terä ainakin irtosiTerä vaan irtosi?
Ei missään nimessä, uutta miestä vaan kehiin. Ei tuosta kalua enää saa!Meinaat, ettei huomiseksi uusia luistimia saa, hajonneen terän tilalle?
Olisi kyllä hyvä sauma lepuuttaa Kaapoa, tosin vastustaja on helvetin kova eikä veskariosastolla ole varaa antaa yhtään tasoitusta.Olisko Lassin vuoro tänään?
Nyt kun ketään ei saada palkattua ja ukkoa tippuu rivistä niin eikö pitäisi nyt ne Keupa miehet pikkuhiljaa kutsua riviin?
Koivisto-Tiivola-Tukonen
Keränen-Koivistoinen-Vahalahti
Saarelainen-Friberg-Hillding
Suuronen-Claireaux-Liedes
.
Paha menetys sentteriosastolle tuo Ilomäen loukkaantuminen, mutta nyt olisi Fribergin ja Koivistoisen mahdollista ottaa isompaa roolia.
Mun mielestä Koivistoisen tason notkahdus alkoi jatkosopparin julkistuksen aikoihin. Ajallisesti toki aika liki toisiaan lisääntymisen kanssa. Kyllä se siitä vielä tehoilemaan alkaa.Koivistoisella suoritustaso on laskenut sen jälkeen, kun hän tuli hetki takaperin isäksi. Ehkä arki alkaa taas pikku hiljaa rullaamaan ja Eetu pääsee alkukauden vireeseen.
.
Varmaan neropattina ymmärrät, että tuo on parasta mitä noista palikoista saa aikaiseksi ja todistaa entisestään sen, että tarvitaan kaksi sentteriä!Nyt on kovan näköinen nippu! Ei muuta kuin toria varaamaan.
No en mä mitään vittuillut. Onhan tuo huikea hyökkäys noin 2,5 miljoonan budjetilla. Vaikka siitä Ilomäki puuttuukin.Varmaan neropattina ymmärrät, että tuo on parasta mitä noista palikoista saa aikaiseksi ja todistaa entisestään sen, että tarvitaan kaksi sentteriä!
Vai luulitko, että pidän tuota kevään ihannekokoonpanona? Joskus voisi jättää sen mukahauskan vittuilun aamulla sinne kotiin, vinkvink!
Heheh, onpa ollut Lukon puolustaminen todella huonoa, jos tuollaiseen päädyt.Siinä olen samaa mieltä, että kaksi kovaa sentteriä tarvitaan ja kaksi kovaa pakkia myös.
Laitahyökkääjä olis sit bonus.
Siinä olen samaa mieltä, että kaksi kovaa sentteriä tarvitaan ja kaksi kovaa pakkia myös.
Laitahyökkääjä olis sit bonus.
Ennen Ilomäen loukkia Lukko tarvi kipeesti yhden sentterin.Lukko on sarjan lähestyessä puoliväliä sijalla 4. Eli pelannut ainakin meikäläisen papereissa äärimmäisen hyvin. Haaveilet 4-5kpl kovista pelimiehistä, montakohan uutta ukkoa tarvittaisiin jos sijoitus olisi tässä kohtaa vaikkapa 10.?
Haaveilla toki saa mutta joku tolkku olisi hyvä pitää matkassa.