Joskus kuuluu myös ottaa niitä gamesavereita. Edes sillointällöin. Edes yks per peliMillä tavalla nuo tämänpäiväiset on ollut veskarin maaleja? Mä en nyt vissiin hoksaa?
Joskus kuuluu myös ottaa niitä gamesavereita. Edes sillointällöin. Edes yks per peliMillä tavalla nuo tämänpäiväiset on ollut veskarin maaleja? Mä en nyt vissiin hoksaa?
Millä tavalla nuo tämänpäiväiset on ollut veskarin maaleja? Mä en nyt vissiin hoksaa?
Ei millään, mutta edelleenkään ykkösvahti Karjalainen ei ole torjunut yhtään varmaa maalia koko kauden aikana. Joka ikistä kohti tulevaa laukausta saa pelätä että kohta se imee. Ja kyllähän toi JYPin ensimmäinen maali nytkin aika helpolla näytti menevän.Millä tavalla nuo tämänpäiväiset on ollut veskarin maaleja? Mä en nyt vissiin hoksaa?
Onpa hassunhauska tilanne, jos/kun Saarela nyt liittyi Tukosen ja Niskalan seuraksi. Varmaan Vanhatalon pitää nyt aika äkkiä hakea sieltä vajasta vähän isompi haravankrääkki. Rajalan Tipi voi kanssa miettiä mitäs nyt tehdään vaikka katsojamäärien kanssa (sehän sitä kiinnostaa oheismyynnin ohessa). Minä en heti tiedä, mutta eipä siitä mulle palkkaakaan makseta.
Ratkaisu: Hankitaan edullinen valmentaja tyyliin Tuomas Tuokkola ja katsotaan lähteekö peli kulkemaan. Jos ei lähde, niin aloitetaan tyhjennysmyynti ja aletaan keskittymään seuraavaan kauteen.
Karjalainen on vähän niin kuin Tom Lawson. Lawson oli vain metrin pidempi. Kumpikaan ei juuri elehdi maalinsuulla ja kiekot osuu jos osuu pakettiin. Ilmeisesti Karjalaisenkin itseluottamus on nollatasoa, kun ei edes yritä torjua, kuten joku tuossa aikaisemmin totesikin.Ei se mistään tuokkoloista parane eikä tyhjennysmyynneistä Lukon tapauksessa. Maalivahti pitäisi ainakin joukkueella olla, esim. Karjalaisella ei ainuttakaan ns. gamesaveria koko kautena.
Annetaan nyt kuitenkin vielä Juha Vuoren johtamalle Lukolle tukea ja toivotaan, että loppuviikon peleistä napataan pari voittoa ja sitä kautta saadaan positiivinen kierre joukkueen tekemiseen. Ehkä sitä kautta tämäkin kausi voi olla vielä menestyksekäs!
Kyllä tämä kausi alkaa näyttää kohta aika vaikealta, vaikka kaksi parasta hyökkääjää eivät ole vielä samaan aikaankaukalossa ollutkaan.
Esimerkiksi Rautakorpi ei suostuisi tuollaista joukkuetta ottamaan tai pitämään tässä tilanteessa, vaan siellä olisi vähintään kentällinen tekijämiehiä lisää ja huhuissa liikkuisi paljon nimiä. Missä Lukon vahvistukset luuraavat?
Se että edellisessä matsissa tuli kolme uutta maalintekijää, kertoo todella paljon joukkueesta ja millaiset miehet joutuvat kantamaan pienien ja isojen loukkaantumisten vaivatessa.
Minusta suurin ongelma on ollut tähtipelaajien (esim. Gagnon, Koivisto, Ahonen, Lähteenmäki) raju alisuorittaminen. Heidän juuri pitäisi sitä vastuuta kantaa.
Toimitusjohtaja Rajalan mukaan joukkueen vahvistukseksi etsitään koko ajan uutta puolustajaa. Joukkueen täydentämiseen alkukauden aikana on varauduttu jo etukäteen kauden pelaajabudjetissa.
On, asia tulee esiin vaikkapa siinä kiekkoareenan videossa jossa Tipi Rajala on vieraana. Samassa haastattelussa tuli ilmi sekin, että minkälainen pakki on hakusessa ja kuinka paljon rahaa siihen on käytettävissä.Rajala on kertonut Ylelle, että uutta puolustajaa etsitään. Onko tätä mainittu muualla?
Kieltämättä kova hankinta. Samalla meni Janne Väyryseltä pelinumero vaihtoon :)Ja Stepanek sieltä juuri tiedotettiin. Linkki uutiseen Lukon sivuille:
Tshekki-vahti Jakub Stepanek Lukon maalille | Rauman Lukko | Edustus
Ja Stepanek sieltä juuri tiedotettiin. Linkki uutiseen Lukon sivuille:
Tshekki-vahti Jakub Stepanek Lukon maalille | Rauman Lukko | Edustus
En nyt lähde ilosta voltteja heittämään tämän Stepanekin hankinnan johdosta, mutta annetaan kaverin näyttää tarttuuko musta. Toivottavasti tähän ei törsätty niitä pakkirahoja...
Toivoittavasti Kaapo vetää johtopäätökset ja nostaa kytkintä.
Toivottavasti ei näin. Tämä kausi tandemina Stepanekin kanssa ja ensi kausi sitten selkeänä ykkösenä. Tai saa Kaapo olla tälläkin kaudella se ykkönen, jos koppi tarttuu nähtyä paremmin ja paremmin kuin Tshekillä.Toivoittavasti Kaapo vetää johtopäätökset ja nostaa kytkintä.