Lukko kaudella 2012-2013, Dufvan ensimmäinen

  • 756 076
  • 2 631

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jaaha.. eiköhän lähdetä tästä taas kohti ensi kautta.

Samaa mieltä. Munaton joukkue kyllä. Harmittaa, että Azevedo ei saanut pelikavereita rinnalle. Myös sekin harmittaa, että kerrankin hyvä pakki viivassa niin muut on sitten älyttömän huonoja. Kaikilla osa-alueilla ollaan epäonnistuttu, myös Vehanen. RD:lle plussat hyvistä herätysyrityksistä. Muuten ei naurata yhtään.
 

Pluton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lukko
Näinhän se menee lukon kannattajana. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Jos vaikka ens kautena, tai sitten tai sitten tai...
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Pakostakin herää kysymys onkohan Dufvalla joukkue enää näpeissä?

Kauden lopussa se lopullinen tuomio onnistumisesta mutta eihän tämä normaalia Dufvaa ole että joka helvetin viikko tulee näitä romahduksia.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kausi viittä vaille paketissa. Voiton jälkeen taas täydellinen romahdus. Periaatteessa peli oli Lukon hallussa, mutta kun vastustaja tekee joka paikasta maalin, niin vittuako siinä sitten voi. Lukolla on oltava jokin kirous. En mä jaksa enää, katsotaan sitten taas pitsissä...
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vois ruveta purkamaan tätä kautta jo tähän vähän. Miksi Vehanen pelaa jokaisen pelin? Otteet ei vakuuta missään määrin. Perustellaanko tätä sillä, että ei ole toista hyvää maalivahtia? NO MIKSEI OLE? Mitä joukkue nyt yhdellä maalivahdilla tekee, jos sekään ei saa kiekkoja kiinni.

Sitten tämä toinen henkilö johon ei usein kosketa: Otto Honkaheimo. Miksi ihmeessä mies on kapteeni, mutta ei pelaa yhtään sillä tasolla, että kuuluisi edes kokoonpanoon? Kapteenin pitäisi mielestäni olla joukkueen päähahmoja. Honkaheimolla voi varmaan juttu luistaa kopissa. Hieno homma. En minä haluaisikaan nähdä kapteenilta jäällä hyviä esityksiä. Mikä ihmeen vimma Raumalla on ylistää omia junnuja muutenkaan? Mulle on iha sama pelaako siellä kokoonpanossa Robert Helenius,Semir Ben-Amor,Jari Sarasvuo vai Otto Honkaheimo, KUNHAN se joukkue menestyy. Jos joku näkee Kangasmäessä jotain potentiaalia muuten kuin, että on Raumalta niin mai gaad.

Ihan koko joukkuetta nyt ei viitsi haukkua, mutta hyvin lähellä ollaan etten sitä tekisi. Kotona ei voi olla peli 0-5 joukkueella jonka pelaajabudjetti on liigan kärkikastissa ja treeniolosuhteet ovat täydelliset. Okei, kyllä joskus sattuu pieniä kämmejä, mutta tämä on Rauman Lukon "ammattilaisjoukkueelle" arkipäivää.
 

EddieE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Fiilistellääs nyt oikein kunnolla kun minä ainakin revin tämän kauden Lukko-bokserini 27. Helmikuuta eli normaalia myöhemmin:

Maajoukkuetauon jälkeen 8 ott, 2 voittoa, 6 tappiota. Tänä aikana vastustajana TOP-5 sarjataulukon peräpää. Miltei jokaisessa pelissä on myös oltu kentällä selkeästi vastustajaa huonompia, se tappakoon viimeisenkin optimismin.

Tää on kivaa hei :)
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Kausi viittä vaille paketissa. Voiton jälkeen taas täydellinen romahdus. Periaatteessa peli oli Lukon hallussa, mutta kun vastustaja tekee joka paikasta maalin, niin vittuako siinä sitten voi. Lukolla on oltava jokin kirous. En mä jaksa enää, katsotaan sitten taas pitsissä...

Vai hallussa. Lukon maalipaikkojen määrä on taas ollut laskettavissa puusepän yhden käden sormilla. Tällä kertaa vastustaja teki vaan vähän kovemmalla prosentilla, mitä joskus.

Joukkue on täysin paska ja valmentaja on paska. Mitään ideaa ei ole missään. Ykkösmaalivahti päästää 1-2 helppoa per peli ja kakkosmaalivahdilla ei ole minkään näköistä pelituntumaa. Tuossa joukkueessa ei ole tällä hetkellä yhtään mikään asia kunnossa ja kausi on lopuillaan.

Periaatteessa olen ihan tyytyväinen tähän, kunhan se realisoituu duffan mahdollisimman pikaisena lähtönä johonkin vitun kuuseen. Todennäköisesti kuitenkin se yksi kausi joudutaan vielä katsomaan tätä epäjääkiekkoa ennen kuin tapahtuu mitään muutosta.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Muuten ihan hyvää purkua mutta mitä se Otto nyt taas on tehnyt väärin? :O

Ei tällä kertaa mitään, kun ei edes pelaa. Mutta ajattelin vain avata senkin asian, kun mies kapteenina on toiminut tällä kaudella. Honkaheimolla +/- näyttää pakkaselle 9 tältä kaudelta. En tiedä mitä tuohon sanoisi. Pakki joka ei omaa mitään erityistä taitoa ja -9. Päätehtävä suojella omaa maalia. Täysi epäonnistuminen ja huono esimerkki kapteenina muille.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Joukkue on täysin paska ja valmentaja on paska.

Kysymys kuuluukin: Miksi valmentajista tulee Lukossa paskoja? Muualla pärjätään--▶Lukkoon--▶Floppaus.

Pitää hillitä hieman kirjoittelua koska nyt tulisi kamalaa tekstiä. Muuta ei voi sanoa kun että tää tunne on eletty niiiiiin monta kertaa aikaisemminkin.
 

EddieE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei tällä kertaa mitään, kun ei edes pelaa. Mutta ajattelin vain avata senkin asian, kun mies kapteenina on toiminut tällä kaudella. Honkaheimolla +/- näyttää pakkaselle 9 tältä kaudelta. En tiedä mitä tuohon sanoisi. Pakki joka ei omaa mitään erityistä taitoa ja -9. Päätehtävä suojella omaa maalia. Täysi epäonnistuminen ja huono esimerkki kapteenina muille.

Niin no tämän kauden onnistujat mun silmissä: Azevedo, Nurmi, Virtanen, Tikkanen ja osittain Viirlas sekä Keränen. Mä näkisin aika paljon laajemman ongelman pelissä kuin Oton +- tilaston.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kysymys kuuluukin: Miksi valmentajista tulee Lukossa paskoja? Muualla pärjätään--▶Lukkoon--▶Floppaus.

Pitää hillitä hieman kirjoittelua koska nyt tulisi kamalaa tekstiä. Muuta ei voi sanoa kun että tää tunne on eletty niiiiiin monta kertaa aikaisemminkin.

Itse en lähde mollaamaan kyllä valmentajaa. Katsokaa nyt tuota kokoonpanoa. Aivan hirveää katsottavaa ja jäällä vielä hirveämpää. Uskon, että RD vie Lukon ensi kaudella 6. joukkoon runkosarjassa. Ensi kaudella tosiaan RD:n näköinen joukkue. Tällä kaudella näkyy Uraman ja Vanhatalon "huikeita" löytöjä vielä. RD on menestystä janoava valmentaja. Ei varmasti kiinnosta, mitä mieltä Lukon fanit ovat pelityylistä tai mistään muustakaan. Pelityyli ei ole kaunis, mutta sillä on voitettu ja se on ainoa asia mitä itse haluan. Olkoon, vaikka jokainen peli 1-0, kunhan ne voitetaan.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vai hallussa. Lukon maalipaikkojen määrä on taas ollut laskettavissa puusepän yhden käden sormilla. Tällä kertaa vastustaja teki vaan vähän kovemmalla prosentilla, mitä joskus.

Joukkue on täysin paska ja valmentaja on paska. Mitään ideaa ei ole missään. Ykkösmaalivahti päästää 1-2 helppoa per peli ja kakkosmaalivahdilla ei ole minkään näköistä pelituntumaa. Tuossa joukkueessa ei ole tällä hetkellä yhtään mikään asia kunnossa ja kausi on lopuillaan.

Periaatteessa olen ihan tyytyväinen tähän, kunhan se realisoituu duffan mahdollisimman pikaisena lähtönä johonkin vitun kuuseen. Todennäköisesti kuitenkin se yksi kausi joudutaan vielä katsomaan tätä epäjääkiekkoa ennen kuin tapahtuu mitään muutosta.
Joo en tarkoittanut että mitään suoranaista isäntä-hallintaa olisi ollut Lukolta, mutta eipä se KalPakaan mitään hallinnut eikä kummempia esittänyt, teki vain tehokkaasti maaleja. Tasaista peliä mielestäni eikä 0-5 -tulos mitenkään kuvaa pelin kulkua.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Niin no tämän kauden onnistujat mun silmissä: Azevedo, Nurmi, Virtanen, Tikkanen ja osittain Viirlas sekä Keränen. Mä näkisin aika paljon laajemman ongelman pelissä kuin Oton +- tilaston.

Ihmeen paljon puolustajia onnistujien joukossa.. johtuuko olemattomista ennakko-odotuksista vai mistä? Puolustussuuntaan kaikki vähintään yhtä turhia kuin muutkin pakit ja hyökkäsuuntaan turhempia.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Niin no tämän kauden onnistujat mun silmissä: Azevedo, Nurmi, Virtanen, Tikkanen ja osittain Viirlas sekä Keränen. Mä näkisin aika paljon laajemman ongelman pelissä kuin Oton +- tilaston.

Sano minulle yksikin mestarijoukkue, missä kapteeni on ollut heikoimpia lenkkejä koko joukkueessa. Odotan mielenkiinnolla.
 

EddieE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ihmeen paljon puolustajia onnistujien joukossa.. johtuuko olemattomista ennakko-odotuksista vai mistä? Puolustussuuntaan kaikki vähintään yhtä turhia kuin muutkin pakit ja hyökkäsuuntaan turhempia.

Ehkä johtui myös siitä että mikään muu kuin ykkösketju ei ole tehnyt maaleja, ja se on kuitenkin niiden pääasiallinen tehtävä. Viirlas pääsi joukkoon sen takia että raivasi odotusten vastaisesti pelipaikan itselleen. Jos otetaan tiukemmat kriteerit käyttöön niin tämän kauden onnistujia ovat Azevedo ja Virtanen. Tuliko parempi mieli? ;)

Ja kyllä, ennakko-odotukset ovat myös alhaalla joukkueella jossa on kolme kentällistä puukätisiä surviaisia.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Kuvastaa hyvin Lukkoa. Pesonen kommentaattorina sanoi jo eka erän jälkeen, "...jotenkin halutonta on joukkueelta, ei mennä tilanteisiin eikä maalille loppuun asti. Myös taklaukset jätetään vajaaksi, joten jotenkin kipinä on pojilta hukassa". Näin siis joukkueen jäsen radiossa.
 

EddieE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sano minulle yksikin mestarijoukkue, missä kapteeni on ollut heikoimpia lenkkejä koko joukkueessa. Odotan mielenkiinnolla.

No huhhuh. Otto on ollut tällä kaudella joukkueessa TOP-10 onnistujissa. Seison tuon lauseen takana vaikka hautaan asti.

Oltaisko me tällä kaudella mestareita jos meillä olisi ollut koko kauden Erik Karlsson kapteenina? Odotan todellakin mielenkiinnolla!
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No huhhuh. Otto on ollut tällä kaudella joukkueessa TOP-10 onnistujissa. Seison tuon lauseen takana vaikka hautaan asti.

Oltaisko me tällä kaudella mestareita jos meillä olisi ollut koko kauden Erik Karlsson kapteenina? Odotan todellakin mielenkiinnolla!

Joukkueen TOP-10 onnistujissa? Oletko nyt ihan tosisssasi, että Lukon joukkueesa on ollut noin paljon onnistujia... Oton -9 kertoo täysin peliesityksistä, lähes joka pelin katsoneena voin sanoa, että kapteeni ei ole esittänyt mitään erityistä, ei edes peruspeliä. Vertaappa Tikkasta ja Honkaheimoa. Tikkanen on täysin eri planeetalta kun näitä vertaa. Tikkanen on taitava, ei tee virheitä paljoa ja antaa aina hyvän ensimmäisen syötön ja pystyy jopa viemään kiekon hallitusti alueelle. Mitäs Honkaheimo osaa näistä? Tikkasella jopa +1 tilastot. Noin huonossa Lukon joukkueessa se on mielestäni aika hyvin. Tikkanen ei ole ylittänyt itseään, mutta pelaa juuri niin hyvin kuin olen tottunut näkemään. Jatkoa ehdottomasti.
 

Falling Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse en lähde mollaamaan kyllä valmentajaa. Katsokaa nyt tuota kokoonpanoa. Aivan hirveää katsottavaa ja jäällä vielä hirveämpää. Uskon, että RD vie Lukon ensi kaudella 6. joukkoon runkosarjassa. Ensi kaudella tosiaan RD:n näköinen joukkue.

Tämä jos mikä puukäsiarmeija on juuri valmentajansa näköinen. Peli puolestaan näyttää juuri siltä, miltä tuollaisilta voi odottaa. Toivon, että RD ja Lukko purkavat sopimuksen hyvässä hengessä ja Dufva voi lähteä selänpesijöineen vaikka Intiaan ja tutustua hindulaisuuteen.
 

EddieE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joukkueen TOP-10 onnistujissa? Oletko nyt ihan tosisssasi, että Lukon joukkueesa on ollut noin paljon onnistujia...

Ei todellakaan ole mutta oletan että tiedät mitä tarkoitin tuolla.

Tikkasesta täysin samaa mieltä mutta siltikin Otto oli tälläkin kaudella mies paikallaan. Eikä niitä tilastoja parane edelleenkään tuijottaa silmä kovana, paremman kuvan saa kun seuraa tietyn/tiettyjen pelaajien otteita aktiivisesti hallilla ollessa.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Kuvastaa hyvin Lukkoa. Pesonen kommentaattorina sanoi jo eka erän jälkeen, "...jotenkin halutonta on joukkueelta, ei mennä tilanteisiin eikä maalille loppuun asti. Myös taklaukset jätetään vajaaksi, joten jotenkin kipinä on pojilta hukassa". Näin siis joukkueen jäsen radiossa.

Ja taman on ihan oikea arvio. Ja sen naki jo heti, jos nyt yleensa jotain jaakiekosta ymmmartaa. Lukko ei paassyt maalipaikoille, eka erahan oli aika tasainen, mutta Kalpan av-maali oli liikaa ja se, etta yhdessa vaiheessa miltei joka kiekko meni maaliin.

Ei tassa ole muuta kuin yksi mahdollisuus. Uskoa siihen, etta seuraava peli voitetaan ja unohtaa niin pian kuin mahdollista tama peli. Minusta on sikali hyva, etta Lukon peli on vasta lauantaina Hesassa eika esim. huomenna. Tappion saaminen pois mielesta kestaa kuitenkin oman aikansa. Mutta paska fiilishan tassa kaikilla on.
 

Lexa

Jäsen
Jos laskin oikein, niin tämän iltainen oli Lukon seitsemäs "nollapeli" tällä kaudella ja jo kolmas kahden viikon sisään. Koska Lukon maalivahti ei nollapelejä pelaa on tämä ihan huomionarvoinen asia. Viimeisen kahden kotipelin maalisuhde 0-9 on sekin varsin mairitteleva.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös