Jaaha.. eiköhän lähdetä tästä taas kohti ensi kautta.
Kausi viittä vaille paketissa. Voiton jälkeen taas täydellinen romahdus. Periaatteessa peli oli Lukon hallussa, mutta kun vastustaja tekee joka paikasta maalin, niin vittuako siinä sitten voi. Lukolla on oltava jokin kirous. En mä jaksa enää, katsotaan sitten taas pitsissä...
...
...
Muuten ihan hyvää purkua mutta mitä se Otto nyt taas on tehnyt väärin? :O
Joukkue on täysin paska ja valmentaja on paska.
Ei tällä kertaa mitään, kun ei edes pelaa. Mutta ajattelin vain avata senkin asian, kun mies kapteenina on toiminut tällä kaudella. Honkaheimolla +/- näyttää pakkaselle 9 tältä kaudelta. En tiedä mitä tuohon sanoisi. Pakki joka ei omaa mitään erityistä taitoa ja -9. Päätehtävä suojella omaa maalia. Täysi epäonnistuminen ja huono esimerkki kapteenina muille.
Kysymys kuuluukin: Miksi valmentajista tulee Lukossa paskoja? Muualla pärjätään--▶Lukkoon--▶Floppaus.
Pitää hillitä hieman kirjoittelua koska nyt tulisi kamalaa tekstiä. Muuta ei voi sanoa kun että tää tunne on eletty niiiiiin monta kertaa aikaisemminkin.
Joo en tarkoittanut että mitään suoranaista isäntä-hallintaa olisi ollut Lukolta, mutta eipä se KalPakaan mitään hallinnut eikä kummempia esittänyt, teki vain tehokkaasti maaleja. Tasaista peliä mielestäni eikä 0-5 -tulos mitenkään kuvaa pelin kulkua.Vai hallussa. Lukon maalipaikkojen määrä on taas ollut laskettavissa puusepän yhden käden sormilla. Tällä kertaa vastustaja teki vaan vähän kovemmalla prosentilla, mitä joskus.
Joukkue on täysin paska ja valmentaja on paska. Mitään ideaa ei ole missään. Ykkösmaalivahti päästää 1-2 helppoa per peli ja kakkosmaalivahdilla ei ole minkään näköistä pelituntumaa. Tuossa joukkueessa ei ole tällä hetkellä yhtään mikään asia kunnossa ja kausi on lopuillaan.
Periaatteessa olen ihan tyytyväinen tähän, kunhan se realisoituu duffan mahdollisimman pikaisena lähtönä johonkin vitun kuuseen. Todennäköisesti kuitenkin se yksi kausi joudutaan vielä katsomaan tätä epäjääkiekkoa ennen kuin tapahtuu mitään muutosta.
Niin no tämän kauden onnistujat mun silmissä: Azevedo, Nurmi, Virtanen, Tikkanen ja osittain Viirlas sekä Keränen. Mä näkisin aika paljon laajemman ongelman pelissä kuin Oton +- tilaston.
Niin no tämän kauden onnistujat mun silmissä: Azevedo, Nurmi, Virtanen, Tikkanen ja osittain Viirlas sekä Keränen. Mä näkisin aika paljon laajemman ongelman pelissä kuin Oton +- tilaston.
Ihmeen paljon puolustajia onnistujien joukossa.. johtuuko olemattomista ennakko-odotuksista vai mistä? Puolustussuuntaan kaikki vähintään yhtä turhia kuin muutkin pakit ja hyökkäsuuntaan turhempia.
Sano minulle yksikin mestarijoukkue, missä kapteeni on ollut heikoimpia lenkkejä koko joukkueessa. Odotan mielenkiinnolla.
No huhhuh. Otto on ollut tällä kaudella joukkueessa TOP-10 onnistujissa. Seison tuon lauseen takana vaikka hautaan asti.
Oltaisko me tällä kaudella mestareita jos meillä olisi ollut koko kauden Erik Karlsson kapteenina? Odotan todellakin mielenkiinnolla!
Itse en lähde mollaamaan kyllä valmentajaa. Katsokaa nyt tuota kokoonpanoa. Aivan hirveää katsottavaa ja jäällä vielä hirveämpää. Uskon, että RD vie Lukon ensi kaudella 6. joukkoon runkosarjassa. Ensi kaudella tosiaan RD:n näköinen joukkue.
Joukkueen TOP-10 onnistujissa? Oletko nyt ihan tosisssasi, että Lukon joukkueesa on ollut noin paljon onnistujia...
Kuvastaa hyvin Lukkoa. Pesonen kommentaattorina sanoi jo eka erän jälkeen, "...jotenkin halutonta on joukkueelta, ei mennä tilanteisiin eikä maalille loppuun asti. Myös taklaukset jätetään vajaaksi, joten jotenkin kipinä on pojilta hukassa". Näin siis joukkueen jäsen radiossa.