Missäköhän tällaista on ilmoitettu? Itse olen kuullut lähinnä päinvastaisista muutoksista.
On kylla itsellekin ensimmainen kerta kun kuulen 30% pienennyksesta. Tosifanilla on ihan omat lehdet mista se naita lukee.
Missäköhän tällaista on ilmoitettu? Itse olen kuullut lähinnä päinvastaisista muutoksista.
Kuten edellinen jo ehtikin kysymään, mistä tällainen tieto?
Muutoin nämä fantasiarosterit tässä vaiheessa ovat silkkaa paskaa. Ymmärrän toki, että mahdollisia jatkosopimuksia mietitään, mutta noiden herra X:ien lisäily rosteriin on aivan naurettavaa.
Kauteen lähdettäessä 2,5 milj. Kauden päättyessä 3,5 milj... ? :D
Mitenkähän nämä fantasiarosterit suhtautuvat Lukon johdon ilmoittamaan pelaajabudjetin pienentämiseen, -30%??
Ja naurettavaa tai ei, mutta ihan samalla tavalla se Bertrand TEKISI huippuäijän kanssa pisteitä. Nyt suurimman osan kaudesta jarruketjuissa pienellä YV-ajalla, ja silti suunnilleen samat tehot kuin "nallella". Ja Bertrandilla vasta eka kausi miesten sarjoissa takana.
En usko että tekisi, Bertrand ei hyödynnä pelissään ketjukavereitaan oikeastaan lainkaan vaan mies tekee omaa juttuaan oli rinnalla sitten "Jasu tai Lindgren". Bertrandin tehoihin vaikuttaa lähinnä peliajan määrä. Bertrand ei ole mikään kovinkaan "fiksu" pelaaja pelillisesti mikä tosin johtuu pitkälti miehen iästä. Tästä syystä mies ei vedä ykkösessä suurilla minuuteilla..
EDIT: Ja naurettavaa tai ei, mutta ihan samalla tavalla se Bertrand TEKISI huippuäijän kanssa pisteitä. Nyt suurimman osan kaudesta jarruketjuissa pienellä YV-ajalla, ja silti suunnilleen samat tehot kuin "nallella". Ja Bertrandilla vasta eka kausi miesten sarjoissa takana.
Ja ollaan vissiin seurattu eri Meliniä, mutta kyllähän nallekin rakastaa sitä kiekkoa vähän liikaa. Saattaa veivata yksin koko kentän solmuun, mutta sitten kun sen syötön pitäisi lähteä, niin peli jää pyörimään kulmiin. Kuten sanoin. Viihdyttävä, mutta tehoton pelaaja.
Hyökkäyksessä 2. ekan kentän pelaajia on:
Tukonen, Bertrand, Pesonen ja ehkä Keränen. Tukonen koko kauden kunnossa pysyessään tekee varmasti sen +20 maalia. Mutta Tukonen luultavasti ei koko kautta pelaa. Pesosesta en osaa sanoa. Eli 1-2 vahvistusta tarvitaan sinne. Lamppu + Tukonen on aika iso riski. Jos vuorotellen ovat pois niin ei kauheasti väliä, Keränen pystyy jollain tasolla stunttaamaan. Mutta jos sitten vaikka pudotuspeleistä kumpikin ovat pois niin kusessa ollaan. Eli lähtisin hakemaan vielä yhtä maalitykkiä tuohon päälle, jos Lamppu tulee.
Tukonen-X-Pesonen
X-X-Lamppu
Keränen-Jasu-Bertrand
Nurmi-Kauvosaari-Laaksonen
Siis sulle kelpaa Pesonen muttei Melin ja ehkä Keränen? Juu Pesonenhan on ollut pelkkää laatua Raumalla. Ei hyvää päivää!
Ennen loukkaantumistaan Pesonen oli aika hyvä, nosti selvästi profiiliaan. Taklasi, laukoi, karvasi ja oli muutenkin vaarallinen. Sille Pesoselle on käyttöä, oikeasti. Kauden alussa olleelle Pesoselle ei. Katsos rakas Irtolapa, Pesosen peli muuttui helvetin paljon, silloin myös oma mielipiteeni muuttui. Olin monta kertaa valmis tiputtamaan Pesosen pelaavan kokoonpanon ulkopuolelle. Kumpaa sitten halutaan ensi kauden joukkueeseen, kovaa laukova ja taklaava Pesonen jolla maalivainu kohdallaan, vai taitava kiekkoa hautova Melin?
Siis Keränen kelpaa tottakai, yksi lempipelaajistani. Melin on muuten pelannut melkein samoilla tehoilla kuin Pesonen. Maaleja yhtä paljon, Melinillä pari syöttöä enemmän. Siis runkkarissa, jos säälit lasketaan mukaan niin Melinillä yksi maali enemmän. Ennen loukkaantumistaan Pesonen oli aika hyvä, nosti selvästi profiiliaan. Taklasi, laukoi, karvasi ja oli muutenkin vaarallinen. Sille Pesoselle on käyttöä, oikeasti. Kauden alussa olleelle Pesoselle ei. Katsos rakas Irtolapa, Pesosen peli muuttui helvetin paljon, silloin myös oma mielipiteeni muuttui. Olin monta kertaa valmis tiputtamaan Pesosen pelaavan kokoonpanon ulkopuolelle. Kumpaa sitten halutaan ensi kauden joukkueeseen, kovaa laukova ja taklaava Pesonen jolla maalivainu kohdallaan, vai taitava kiekkoa hautova Melin? Vähän huonosti aseteltu kysymys, mutta itse en näe Melinille kauheasti käyttöä. Hintalappukin taitaa olla vähän isompi kuin Pesosella, ainakin ensi kaudella.
Jos se sulle riittää että pelaa koko kautena kaksi hyvää peliä ja kuitenkin saanut pelata Pertun kanssa valtaosan. Oli kuitenkin koko alkukauden ehkä suurin pettymys minulle kuin monelle muullekin Lukon kannattajalle. Pelaaja kenellä selkä suoristui ensimmäisenä. Jos jatkaa tosiaan siihen mihin kaksi viimeistä peliä jäi, niin kelpaa minulle muttei kahteen ensimmäiseen kenttään, enkä usko että kelpaa Duffallekaan, rakas Muti.
Pesonen on pudostuspelipelaaja parhaasta päästä. Viime kaudella hän vastasi arviolta noin puolta koko KalPan hyökkäyksestä. Se ettei hän omissa missikisoissasi ole menestynyt, ei tarkoita, että hän olisi pelannut huonosti tänäkään vuonna. Todella ikävä menetys, joka tekee jo huomisestakin olennaisesti vaikeamman.
Olen vähän hämmästynyt miten paljon täällä tiedetään Dufvan mietteistä, kun mies on toistaiseksi tarkasti jättänyt Lukon kommentoimisen tekemättä. Nythän hän omien sanojensa mukaan on vasta aloittamassa, kun Tapparan kausi päättyi.
Lyhyesti, mutta ytimekkäästi: Pesonen tuolta pitäisi ensimmäisenä saada helvettiin. Juuri sellainen pelaaja, joita Lukon ei tulisi enää hankkia. Uransa ehtoopuolella oleva has been - jäähdyttelijä, jonka tilalla säkillinen perunoitakin tekisi sen 20 pojoa.
Pitää tyrmätä tämä jo huhuna. Nimimerkki The Rockin huhu perustuu alun alkaen sportti.comissa olleeseen huhuun. Itse en edes voisi kuvitella Jääskeläisen menoa Lukkoon. Jotta asia nyt tulisi kaikille selväksi, niin Jääskeläinen ei ole tulossa Lukkoon näillä julkisuudessa olevien tietojen perusteella, huhu mikä huhu ja neuvotteluja ei ole ollut.Lukko taitaa saada ensi kaudeksi riveihinsä yhden RD:n JYP-aikaisen luottosotaratsun, sillä vahvat huhut ovat tuomassa tässäkin viestiketjussa jo aiemmin mainittua laitahyökkääjä Jari Jääskeläistä Jyväskylästä Raumalle päin.
TosiFani viitta varmaan siihen Laihon lausuntoon. Sehän käsiteltiin jo aiemmin jossain ketjussa. Pikkasen toisin hallihuhut on asiaa muuttanut.
Siitähän sai sellaisen kuvan, että budjetti laskee. En nyt muista Laihon sanoja, mutta tosiasiassa se budjetti taisi nousta. Olikohan niin, että joukkue kasataan ennen kauden alkua ja budjetissa pysytään.
...En tiedä sitten, onko asiaan tullut muutos vai onko TosiFani vain uneksinut näitä 30% laskuja.
Budjetin 300.000€ lasku tarkoittaa esimerkiksi Teemu Aallon poistumista rosterista ilman korvaajaa. Villin-Lännen ja muutaman muun fantasiarosterit toivat joukkueeseen aika monta kallista korvaajaa.
Budjetin 300.000€ lasku tarkoittaa esimerkiksi Teemu Aallon poistumista rosterista ilman korvaajaa. Villin-Lännen ja muutaman muun fantasiarosterit toivat joukkueeseen aika monta kallista korvaajaa.