Allekirjoitan. Mä haluaisin nähdä Semirin juuri tuossa ketjussa. Uskon että potentiaalia on muuhun kuin tappeluun ja jarruketjuun...tätä ei ehkä kaikki allekirjoita - jopa Ben-Amorkin.
Allekirjoitan. Mä haluaisin nähdä Semirin juuri tuossa ketjussa. Uskon että potentiaalia on muuhun kuin tappeluun ja jarruketjuun...tätä ei ehkä kaikki allekirjoita - jopa Ben-Amorkin.
Joo, HFBoardsilta scouting report viime kauden jälkeen. Eli jopa päinvastaista tekstiä mitä viimeisen Suomen kauden jälkeen olisi voinut odottaa, varsinkin kohta "He's a fantastic passer who reads the play very well and can create offense for his linemates. He needs to use his size more though in order to succeed at the NHL level and must improve his first step quickness."Perustuu siis nimenomaan näkemääni. AHL:ssä en käynyt miestä kyttäämässä. Viime kauden tilastot kertovat, aivan kuten sanoit, siitä, että miehellä ehkä sittenkin löytyy kykyä löytää ketjukaverinsa.
Jos Stafford pääsis pelaa Juntusen kaa ni se tekis ainaski sata maalii.Toisaalta jos pelaa samassa ketjussa Drew Staffordin kanssa, niin Henrik Juntunenkin ottaa yli 30 syöttöpinnaa. Noh, se siitä.
Minähän en jääkiekosta mitään ymmärrä, mutta jostain syystä haluaisin nähdä kentän: Tuomainen - Sprukts - Ben-Amor.
Kaikilla on voimaa ja kykyä ajaa maalille keskimääräistä kovempaa. Vois olla vilskettä naapurin maalilla.
Toivonmukaan Tuomainen ei pelaa tälläkään kaudella nelosketjussa. Tuomaisen potenttiaali menisi siinä tapauksessa täysin hukkaan! Toivottavasti paikka löytyisi siitä Lammasaaren ja Spruktsin rinnalta.
Toivottavasti Tuomainen lähetetään Hokkiin. Jarkko Hattunen vaihdossa kelpaisi enemmän kuin hyvin. Mikään ei vituta enemmän kuin Tuomaisen kaltainen lammas!!!
Onko tää jotain kummallista inside-huumoria vai onko Tuomainen käynyt kyntämässä sun muijaa?Toivottavasti Tuomainen lähetetään Hokkiin. Jarkko Hattunen vaihdossa kelpaisi enemmän kuin hyvin. Mikään ei vituta enemmän kuin Tuomaisen kaltainen lammas!!!
Onko tää jotain kummallista inside-huumoria vai onko Tuomainen käynyt kyntämässä sun muijaa?
Sulla on sitten pienet ongelmat elämässä jos tuo on suurin huolenaiheesi.
Tuomaiselle on ehdottomasti tilausta kolmessa ensimmäisessä kentässä.
Onko tää jotain kummallista inside-huumoria vai onko Tuomainen käynyt kyntämässä sun muijaa?
Ihan ookoo mulla menee, kiitos kysymästä.
Tuomainen on ollut pettymys ja mielestäni turkulaisella on jopa vaikeuksia mahtua kokoonpanoon sarja-avauksessa.
Mikäs Repolaista nyt niin risoo? Eilen oli kausiveikkaus aivan hanurista, ja nyt pitäisi siirtää Tuomainen Vermuntilaan pelaamaan.Tuomainen on ollut pettymys ja mielestäni turkulaisella on jopa vaikeuksia mahtua kokoonpanoon sarja-avauksessa.
Toivottavasti Tuomainen lähetetään Hokkiin. Jarkko Hattunen vaihdossa kelpaisi enemmän kuin hyvin. Mikään ei vituta enemmän kuin Tuomaisen kaltainen lammas!!!
Oliskohan taustalla sittenkin jonkinlaiset peltotyöt - jotain ulkopuolista selitystä tämä "näkemys" kaipaisi...
Tuomaisen on nyt tehtävä tulosta ja jos sitä tulee kritiikki poistuu. Iso mies voisi vaikka lauantaina pudottaa hanskansa Heleniusta vastaan. Mitään henkilökohtaista ei ole tässä taustalla.
Eikä kannata tehdä mitään harhautuksia, koska mies ei sitä vaan osaa, ja vieläpä on helpompi mennä suoraan suojaten kiekkoa. Näitä suoria menoja itseasiassa nähtiin jo viime kaudella montakin, eikä miestä helposti saa pysähtymään laillisin keinoin. Sen verran täytyy toivoa kehitystä, että veto lähtisi aikaisempaa aiemmin, koska yleensä on ajanut itsensä melkein maalivahtiin kiinni.Tuomaisen mitoilla ei tarvitsisi edes harhauttaa, kovalla vauhdilla vain kiekkoa suojaten kohti maalia harva pakki tässä sarjassa miestä pystyisi raiteilta ajamaan.
Ne on ihan mallillaan. Viikko sitten olin vähän hermostunut keleistä, mutta kyllä sinä saat sitä kotimaista ruisleipää kaupasta tulevaisuudessakin.
Iso mies voisi vaikka lauantaina pudottaa hanskansa Heleniusta vastaan.
Mitään henkilökohtaista ei ole tässä taustalla.
Niin katsomosta sitä tulosta vasta tuleekin, kovaa peliä, pisteitä ja ilman tappeluita niin olen erittäin tyytyväinen.
Miksi Tuomainen on mielestäsi paskahousu, jos ei tappele Helgeä vastaan? Eikös meillä nyt viimeinkin ole tuo fyysinen osasto jo muutenkin kunnossa, ettei tarvii Tuomaista uhrata tappelemaan?Porissa räkämaali ja lauantaina turpaan Helgeltä. Kukaan ei enää avaudu netissä ja missään muuallakaan paskahoususta. Sillä maalillakaan ei niin väliä ole jos Miikka osoittaisi olevansa mies.
Tuomainen koostaan huolimatta pelaa puhtaasti ja ei ainakaan tule mieleen että olisi hippasilta kieltäytynyt. Tosin haasteitakaan ei ole tannut tulla ja miksi itse haastaa jos tarvetta ei ole(tuskin ainakaa Repolaisen mieliksi). Jos nyt oikein muistan niin taisi edellisenä kesänä jutella, että topo on pikkaisen hippojakin opettanut.Ei mun mielestä Tuomainen juurikaan taka-askelia ole kentällä ottanut?
Kyllä se viime kaudella kertaaltiin taisi kieltäytyä Blues matsissa muistaakseni. Antoi maalin edessä poikkaria ja kun kysyttiin MitVit niin lähti nopsasti pois.Tuomainen koostaan huolimatta pelaa puhtaasti ja ei ainakaan tule mieleen että olisi hippasilta kieltäytynyt. .