Lukko kaudella 2007-2008

  • 161 521
  • 808
Tila
Viestiketju on suljettu.

Pronger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
..tätä ei ehkä kaikki allekirjoita - jopa Ben-Amorkin.
Allekirjoitan. Mä haluaisin nähdä Semirin juuri tuossa ketjussa. Uskon että potentiaalia on muuhun kuin tappeluun ja jarruketjuun.
 

Gee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Puikkarit, LeKi
Minähän en jääkiekosta mitään ymmärrä, mutta jostain syystä haluaisin nähdä kentän: Tuomainen - Sprukts - Ben-Amor.
Kaikilla on voimaa ja kykyä ajaa maalille keskimääräistä kovempaa. Vois olla vilskettä naapurin maalilla.
 
Suosikkijoukkue
Timo Rajalan Kultainen Takki
Perustuu siis nimenomaan näkemääni. AHL:ssä en käynyt miestä kyttäämässä. Viime kauden tilastot kertovat, aivan kuten sanoit, siitä, että miehellä ehkä sittenkin löytyy kykyä löytää ketjukaverinsa.
Joo, HFBoardsilta scouting report viime kauden jälkeen. Eli jopa päinvastaista tekstiä mitä viimeisen Suomen kauden jälkeen olisi voinut odottaa, varsinkin kohta "He's a fantastic passer who reads the play very well and can create offense for his linemates. He needs to use his size more though in order to succeed at the NHL level and must improve his first step quickness."
Toisaalta jos pelaa samassa ketjussa Drew Staffordin kanssa, niin Henrik Juntunenkin ottaa yli 30 syöttöpinnaa. Noh, se siitä.
Jos Stafford pääsis pelaa Juntusen kaa ni se tekis ainaski sata maalii.

No joo, ilmeisesti Stafford ja Sprukts eivät hirveästi pelanneet yhdessä. Stafford pelasi kuitenkin yli 40 peliä ylhäällä.
 

friikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minähän en jääkiekosta mitään ymmärrä, mutta jostain syystä haluaisin nähdä kentän: Tuomainen - Sprukts - Ben-Amor.
Kaikilla on voimaa ja kykyä ajaa maalille keskimääräistä kovempaa. Vois olla vilskettä naapurin maalilla.

Siinähän olisi kokoa aika lailla meinaan 565 senttiä ja 308 kiloa. Tosiaan saattaisi olla vastustajan puolustajilla kova homma pitää nämä jätkät ruodussa.

Eiköhän Tuomainen ja Ben-Amor pelaakin samassa ketjussa. On välissä sitten Koponen, Ylli tai Vainiola rauhoittamassa peliä, niin uskoisin heidän olevan perjantaina Lukon nelosketjussa aivan kuten viime viikolla Ugissa. Sprukts taas pelaa lähes varmasti Lammassaaren kanssa. Sen on oppinut Toivolan valmennustyylistä ettei turhaan kannata mitään yllättäviä kokoonpanomuutoksia odottaa.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko&Boca Juniors&Carolina Panthers
Toivonmukaan Tuomainen ei pelaa tälläkään kaudella nelosketjussa. Tuomaisen potenttiaali menisi siinä tapauksessa täysin hukkaan! Toivottavasti paikka löytyisi siitä Lammasaaren ja Spruktsin rinnalta.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toivonmukaan Tuomainen ei pelaa tälläkään kaudella nelosketjussa. Tuomaisen potenttiaali menisi siinä tapauksessa täysin hukkaan! Toivottavasti paikka löytyisi siitä Lammasaaren ja Spruktsin rinnalta.

Toivottavasti Tuomainen lähetetään Hokkiin. Jarkko Hattunen vaihdossa kelpaisi enemmän kuin hyvin. Mikään ei vituta enemmän kuin Tuomaisen kaltainen lammas!!!
 

RaLu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toivottavasti Tuomainen lähetetään Hokkiin. Jarkko Hattunen vaihdossa kelpaisi enemmän kuin hyvin. Mikään ei vituta enemmän kuin Tuomaisen kaltainen lammas!!!

Sulla on sitten pienet ongelmat elämässä jos tuo on suurin huolenaiheesi.
Tuomaiselle on ehdottomasti tilausta kolmessa ensimmäisessä kentässä.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sulla on sitten pienet ongelmat elämässä jos tuo on suurin huolenaiheesi.
Tuomaiselle on ehdottomasti tilausta kolmessa ensimmäisessä kentässä.

Ihan ookoo mulla menee, kiitos kysymästä.

Tuomainen on ollut pettymys ja mielestäni turkulaisella on jopa vaikeuksia mahtua kokoonpanoon sarja-avauksessa.
 

RaLu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ihan ookoo mulla menee, kiitos kysymästä.

Tuomainen on ollut pettymys ja mielestäni turkulaisella on jopa vaikeuksia mahtua kokoonpanoon sarja-avauksessa.

Pettymys harjoituspeleissä vai missä mielessä pettymys? Tuomainen on mennyt joka vuosi eteenpäin ja en näe yhtään syytä etteikö kehitys jatkuisi edelleen.
 

Korinekki

Jäsen
Tuomainen on todellakin mennyt (taas) kesän aikana eteenpäin. On jo alkavalla kaudella hyvän tason voimahyökkääjä liigaan. Ilman muuta kolmen ensimmäisen ketjun pelaaja.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Tuomainen on ollut pettymys ja mielestäni turkulaisella on jopa vaikeuksia mahtua kokoonpanoon sarja-avauksessa.
Mikäs Repolaista nyt niin risoo? Eilen oli kausiveikkaus aivan hanurista, ja nyt pitäisi siirtää Tuomainen Vermuntilaan pelaamaan.

Itse näkisin ketjut myös niin, kuin täällä on jo moni nähnytkin, eli:

Haataja - Saarenheimo - Toporowski
Lammassaari - Sprukts - Viinanen
Ben-Amor - Yli-Junnila - Tuomainen
Luomala - Vainiola - Juntunen

Koponenhan on kärsinyt niistä nivusvaivoista, ja niiden kanssa on turha hötkyillä, koska ovat kiusallisia vaivoja, nimimerkillä kokemusta on.
 

Akke P.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toivottavasti Tuomainen lähetetään Hokkiin. Jarkko Hattunen vaihdossa kelpaisi enemmän kuin hyvin. Mikään ei vituta enemmän kuin Tuomaisen kaltainen lammas!!!

Täytyy kyllä itsekin kuitata tähän jälleen eriävä mielipide. Tämänkaltainen Tuomaisen dissaaminen on sivuunkirjoittaneen mielestä jopa täysin hämmentävää - en näe siihen edes keksimällä ensimmäistäkään perustetta. Vasta 21-vuotias fyysisesti huippukuntoinen nuorimies, joka on mennyt koko ajan eteenpäin.

Oliskohan taustalla sittenkin jonkinlaiset peltotyöt - jotain ulkopuolista selitystä tämä "näkemys" kaipaisi...
 

TwentyThree

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eihän sitä voi kieltää etteikö Tuomainen hieman lammas olisi, mutta ihan kelpo peluri kuitenkin kyseessä. Tosin välillä myös itseä tuskastuttaa kun kaverilla on mitat tuota luokkaa ja eikä pysty kunnolla käyttämään niitä hyödykseen.

Tuomaisen mitoilla ei tarvitsisi edes harhauttaa, kovalla vauhdilla vain kiekkoa suojaten kohti maalia harva pakki tässä sarjassa miestä pystyisi raiteilta ajamaan. Taklauspeli on mielestäni ihan ok koska jos alkaa hakemaan kovempia taklauksia niin jäähyjä alkaa tulla ihan koon takia.

Pelipaikka löytyy varmaan kolmosesta.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Lammassaari - Sprukts - Tuomainen saattaisi olla ihan kokeilemisen arvoinen vitja.

Sitten taas Topo-Sprukts-Conan kehiin kun halutaan ettei vastustajan mikkihiiret pahemmin hyppele silmille. 315 kiloa suht hyvin liikkuvia kavereita ei vastustajan pakistolle ole ehkä se helpoin nakki(mängimiehelle tiedoksi että vaikka Tuomainen iso mies onkin niin ei sentään 300kg).

No joka tapauksessa nyt saadaan kaksi erinomaista hyökkäsvitjaa kasaan ja kolmoseen ja neloseen löytyykin sopivia seppiä enemmän kuin tarpeeksi.

Repolaisen murot ei kait tänään olleet ihan parhaasta päästä :).
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Oliskohan taustalla sittenkin jonkinlaiset peltotyöt - jotain ulkopuolista selitystä tämä "näkemys" kaipaisi...

Ne on ihan mallillaan. Viikko sitten olin vähän hermostunut keleistä, mutta kyllä sinä saat sitä kotimaista ruisleipää kaupasta tulevaisuudessakin.

Tuomaisen on nyt tehtävä tulosta ja jos sitä tulee kritiikki poistuu. Iso mies voisi vaikka lauantaina pudottaa hanskansa Heleniusta vastaan. Mitään henkilökohtaista ei ole tässä taustalla.
 

TwentyThree

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuomaisen on nyt tehtävä tulosta ja jos sitä tulee kritiikki poistuu. Iso mies voisi vaikka lauantaina pudottaa hanskansa Heleniusta vastaan. Mitään henkilökohtaista ei ole tässä taustalla.

Niin katsomosta sitä tulosta vasta tuleekin, kovaa peliä, pisteitä ja ilman tappeluita niin olen erittäin tyytyväinen.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Tuomaisen mitoilla ei tarvitsisi edes harhauttaa, kovalla vauhdilla vain kiekkoa suojaten kohti maalia harva pakki tässä sarjassa miestä pystyisi raiteilta ajamaan.
Eikä kannata tehdä mitään harhautuksia, koska mies ei sitä vaan osaa, ja vieläpä on helpompi mennä suoraan suojaten kiekkoa. Näitä suoria menoja itseasiassa nähtiin jo viime kaudella montakin, eikä miestä helposti saa pysähtymään laillisin keinoin. Sen verran täytyy toivoa kehitystä, että veto lähtisi aikaisempaa aiemmin, koska yleensä on ajanut itsensä melkein maalivahtiin kiinni.
 

Akke P.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ne on ihan mallillaan. Viikko sitten olin vähän hermostunut keleistä, mutta kyllä sinä saat sitä kotimaista ruisleipää kaupasta tulevaisuudessakin.

Hyvä homma. Huolestutti jo ettei isäntämies ole päässyt kylvöhommiin enää ollenkaan...

Iso mies voisi vaikka lauantaina pudottaa hanskansa Heleniusta vastaan.

Minkä ihmeen takia? Sen takia, että se on pitkä vai?

Mitään henkilökohtaista ei ole tässä taustalla.

Hyvä niin. Se vain sitten ainoastaan näyttää siltä.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Niin katsomosta sitä tulosta vasta tuleekin, kovaa peliä, pisteitä ja ilman tappeluita niin olen erittäin tyytyväinen.

Porissa räkämaali ja lauantaina turpaan Helgeltä. Kukaan ei enää avaudu netissä ja missään muuallakaan paskahoususta. Sillä maalillakaan ei niin väliä ole jos Miikka osoittaisi olevansa mies.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Porissa räkämaali ja lauantaina turpaan Helgeltä. Kukaan ei enää avaudu netissä ja missään muuallakaan paskahoususta. Sillä maalillakaan ei niin väliä ole jos Miikka osoittaisi olevansa mies.
Miksi Tuomainen on mielestäsi paskahousu, jos ei tappele Helgeä vastaan? Eikös meillä nyt viimeinkin ole tuo fyysinen osasto jo muutenkin kunnossa, ettei tarvii Tuomaista uhrata tappelemaan?

Ei mun mielestä Tuomainen juurikaan taka-askelia ole kentällä ottanut?
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Ei mun mielestä Tuomainen juurikaan taka-askelia ole kentällä ottanut?
Tuomainen koostaan huolimatta pelaa puhtaasti ja ei ainakaan tule mieleen että olisi hippasilta kieltäytynyt. Tosin haasteitakaan ei ole tannut tulla ja miksi itse haastaa jos tarvetta ei ole(tuskin ainakaa Repolaisen mieliksi). Jos nyt oikein muistan niin taisi edellisenä kesänä jutella, että topo on pikkaisen hippojakin opettanut.

Mutta sanoihan jo aikoja sitten että ison miehen on myös varottava pikkaisen omaakin kroppaa(jäähyjen lisäksi) ja siksi ei aina kannata viedä taklauksia täysillä läpi.
 

Pronger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuomainen koostaan huolimatta pelaa puhtaasti ja ei ainakaan tule mieleen että olisi hippasilta kieltäytynyt. .
Kyllä se viime kaudella kertaaltiin taisi kieltäytyä Blues matsissa muistaakseni. Antoi maalin edessä poikkaria ja kun kysyttiin MitVit niin lähti nopsasti pois.

Siitä huolimatta olen täysin eri mieltä Repolaisen kanssa paskahoususta ja tappelemisen tarpeesta. Sikaa ei Tuomainen pelaa eikä puhtaista taklauksista tarvitse nyrkeillä vastata. Silkkaa tyhmyyttä olisi nuorelta mieheltä lähteä Helgeä haastamaan, mitään miehekästä siinä ei ole. Eikä täällä mun mielestä ole juuri avauduttu paskahousu kommenttien muodossa.

Kolmoseen kaartelemaan sanon minä ja jos kehitystä on tapahtunut/tapahtuu niin sitten vaan ylemmäs.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös