Metsästäjä kirjoitti:
On vain kovin vaikeaa rakentaa kuvioita ja kenttiä, kun Lukossa ei ole vielä minulle kelvollista sentteristöä, kenttien tasosta puhumattakaan. Tällä hetkellä!!! Yli-Junnila on Lukon kakkosketjun sentteri, kun muustakaan ei ole vielä kuulunut mitään ja rakennetaan siihen sitten ketjuja. Yhtä Larouchea ja Torkkia kaivataan...
Itse taas toivon ja luotan ettei ainakaan vielä pitsiin näitä uusia vahvistuksia saada ja toivon myös,että pitsissä 2.-ketjun keskellä viilettäisi Kauvo tai Vainiola.Yli-Junnila saa pitää edelleen vanhan paikkansa ja ketjukaverinsa,on kyseinen ketju sitten pitsissä 2.-tai 3.-ketju.Itse olisin myös toivonut näkeväni pitsissä ketjun Saarela-Tähtinen-Lammassaari,ihan vaan nähdäkseni kuinka hyvä Lammassaari olisi jo nyt kun kelvolliset ketjukaverit ja peliaika,tämä ei kumminkaan tapahdu.Nämä ketjut vain ja ainoastaan pitsissä mutta olisi vaan mahdollisuus nuorilla näyttää osaamistaan enemmän kuin 4.-ketjussa.
Tietysti itsekin odotan kuin kuuta nousevaa noita muutamia vahvistuksia,olkoon vaikka vain Jason mutta sitten täytyy laiturin olla jo tosi kova seppä.Toivon kyllä edelleen,että sentteri olisi joku muu kuin Jason.
Kun tässä on ollut aikaa pyöritellä näitä ajatuksia joukkueesta ja paljon parjatusta puolustuksesta jota itsekin alkuun vähän epäilin niin eihän se täysi susi silti ole.Peruspelin osaava puolustus mutta puuttuu kyllä liideri kiekollinen pakki.Eepi ja Porkka: varmoja tapauksia,tasoaan nostavia (varmasti): Heikkinen ja Bruun,omilla avuillaan melko varmasti hyviä: Mäkelä ja Paappanen,sekä varmasti pelipaikasta taisteleva O.Honkaheimo.Ei varmaan mitään ihmeellisyyksiä mutta ei varmasti mikään floppikaan,peruspeliä.Kun ei ole valmista roolijakoa liidereiden suhteen niin jostain sellainen kehitetään,kuka se sitten lieneekään mutta jostain sellainen kehittyy kauden mittaan.Enkä nyt mitenkään väheksy Eepiä tai Porkkaa vaan uusia kykyjä nousee tästä porukasta kyllä.
Itse olen eniten huolissani maalivahti osastosta.Pieni pelko puserossa,että kuinka Lankun paikat kestävät ja jos ei kestä niin miten Jokela pystyy paikkaamaan pitkiäkin aikoja.Toivottavasti sellaisia ei tulekaan ja paikat pysyvät ehjinä molemmilla ja toivotaan myös Jokelankin saavan joitakin pelejä pelatuksi.