Lukko-HPK, 4.ottelu, 19.03.2004

• 16 623
  • 176

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Viestin lähetti Jakub
Onko jollain lukkosulaa?Ei muuten mutta että saatais se auki ennen kesää...Nii jäässä on ollut koko pleijareiden ajan.

Kerho pelaa ihailtavan hyvin kun ottaa huomioon mitä se peli on ollut lähes kokokauden.

Hehheh. Täähän oli oikeasti hyvä:)

Speculation: Nythän oli niin, että olimme koulusta taas johonkin tärkeään "koulutehtävään" lainanneet videotykin ja sitä siinä asetellessamme keksimme "vahingossa", että miksi emme katsoisi peliä siittä? no näinhän sitten kävikin, mutta pelin katselu loppui ja toisen erän jälkeen, koska oli tulenpalava kiirus pelailemaan sählyä SAMK:n suureen turnaukseen!! Siellä kohtalonamme oli pudota jatkosta ja suunnata mökille nauttimaan avannosta, eli toisin sanoen olimme valmistautuneet täysin kesälomaan, varsinkin kun olin ainoa Lukko-fani porukassa:)

Tyytyväinen täytyy olla Tappara-Viinasen maaliin, vaikka sitä en nähnytkään, koska saatiinpahan maali aikaiseksi... HIENOA!

Pelissä näytti siltä, että itseluottamus oli ns. nollissa, joten siinä vaiheessa homma on yleensä jo kussut ja todella pitkälle sinne hokkarin perälle...

Ketä lähtee ketä jää, mutta pahoin pelkään että maskotti lähtee:(

Viimeksi muokattu:

M10

Jäsen
Re: Sighhh...

Viestin lähetti Il Tempo Gigante
Summerin soitua havaitsin B1-katsomon alariveiltä jäälle lentävän rantapallon, jonka heitti vaaleaan pipoon ja HPK/Rajamäki-pelipaitaan pukeutunut henkilö. Kovin oli lähellä, etten käynyt kyseistä henkilöä niskasta kiinni ja sanonut, notta: "Se on nyt haettava tuo pallo jäältä ja SYÖTÄVÄ SE !!!"

[/I]

Il Tempo: Pakko myöntää että kyseessä olin minä. Olisit vaan tullut;)
Niin ja se oli kesähattu, pipoa en sisällä pidä..

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy